Skocz do zawartości

krokodyl13

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krokodyl13

  • Urodziny 17.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Oskar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Esbjerg

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. czy te wiązki wystarczą żeby działało czy nie?
  2. ja mam b4 może wystarczy tylko na tył. mógłbyś se przypomnieć możę ?? co dokładnie potzrbuję jeśli sterowne mam tylko przednie szyby a z tyłu korby?? najlepiej w punktach czy muszę kupować wszystko wraz z przednimi od sprzedawcy i jakiśmoduł czy cuś jest inne ?
  3. a może to koło na alternatorze sprawdź
  4. witam otóż mam z przodu elektryczne a z tyłu korby , potrzebuję cały mechanizm, wiązki czy tylko silniczki ?? robił ktoś u siebie ?
  5. u mnie podczas jazdy na każdym biegu dziwne stukanie im szybciej jade (więcej gazu na biegu) szybciej stuka, jak wybije na luz cisza, na wstecznym nie słychać, raz stuka raz nie , teraz ostatnio częściej , ruszam i po chwili stukanie na każdym biegu luzów nigdzie nie zaobserwowałem pomocy, tuleje wymienione drążki też sforznie
  6. czy jak kupię u was osobiście olej to wymienicie ?? i w skrzyni też ??
  7. w wersji Pacific dolewali jeszcze 10 ml wody z oceanu takie rzeczy to chyba tylko w starej wsi i ze strumyka z gnojówą przy rozrzutniku w b4 jest kolego czarny korek i raczej nie ma to wpłyu na kolor płynu tylko harakterystyka pompy a oba płyny sie różnia lepkoscia czyli co każdy afn czy też 1z ma inny rodzaj pompy tak ??
  8. jeśli nie miałeś tej wersji b4 afn to sie nie udzielaj jak nie wiesz pytanie kieruje do osób które miały mają i wymieniały
  9. a ktoś ma b4 afn 110 koni (pacyfik)?? bo tu to dopiero jest magia jaki kolor płynu i jakiej firmy wlać z tego co patrzyłem to chyba mam czerwony zalany
  10. podłanczam sie passat b4 z tyłu nie psika
  11. b4 afn 1996 110 km inne drążki z 90 konnego nie pasują mają być proste tylko dobra marka
  12. naprawiłem, tylko jeszcze zaspawać i powinno być miodzio, fotki pomocne dzięki
  13. znalazłem przyczyne to samo co u GLATZ , wycieków nie ma poprostu trzpień ten z kulistym zakończeniem co wchodzi do pedała wypadł z plastiku (etka 38 patrz wyżej na zdjęcie)w pedałe i odgioł blache za plastikem od pedała w tył blache zaklepałem plastik nałożyłem na kulke męczyłem sie pół godziny. Kolejny problem teraz nie moge cofnąć tego trzpienia z plastikiem by wetknąć go w pedał jak plastik był w pedale zaś to nie mogłę wetknąć kulki bo sie cofał trzpień po wcisnięciu pedała ale nie zaskoczyło, i taka zabawa w głupiego jasia już nie mam nerwów, z drugiej strony ciesze się że to tylko taka usterka, mam nadzieje że tylko, zobaczy sie jak już to włożę. Macie jakieś pomysły ?? jak wetknąć to ustrojstwo
  14. Mam podobny problem w moim pasku b4 110 afn pedał został w podłodze gdy chciałem wbić 3 bieg, nie chciał odejść, dopiero po zgaszeniu auta i wybiciu biegu na luz pociągłem i odskoczył moge go ręką całkiem luźno dać na sam dól i odbić do góry, dwie pozycje dół góra i tyle nie wiem co to, jakieś porady jakie mam sprzęgło chyba hydrauliczne pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności