s27 Zgłoś #81 Napisano 30 Kwietnia 2011 Oczywiście komp pokazuje następny serwis za 9400 mil(czyli ok15000km),ale mi to nie przeszkadza bo do tego LL jakoś zaufania nie mam i wymienię olej normalnie Dokładnie jak kolego piszesz, również do LL nie mam zaufania a dowodem tego jest doświadczenie życiowe, RENAUL na początku gdy wprowadził silniki DCI reklamował wymianę oleju co 30 tys. km. ale zgon silnika lub turbiny następował zaraz po 100 tys. km. Brat kupił 1.5DCI które również padają jak muchy po azotoksie, dyskutowaliśmy wspólnie jak podejść do życia i wymienia olej co 15 tys. obecnie już auto przekroczyło 500 tys. bez napraw. Sądzę że silniki 2.0TDI są również dość obciążone i wymiana co 30 tys. km. robi swoje - zgon w okolicy 150 - 200 tys. a dodatkowo nieszczęsny mech. pompy oleju !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #82 Napisano 19 Maja 2011 Witam Ja niestety nie moge skasować inspekcji recznie...robie tak jak jest wczesniej napisane i nic sie nie dzieje...może ma ktos tutaj kolegów kompa i by pomogł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #83 Napisano 19 Maja 2011 Tez miałem jako 1 raz problem, ale w końcu mi się udało. opisane jest dobrze tylko trzeba coś dodatkowo zakombinować ale nie pamiętam co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #84 Napisano 19 Maja 2011 Witam Ja niestety nie moge skasować inspekcji recznie...robie tak jak jest wczesniej napisane i nic sie nie dzieje...może ma ktos tutaj kolegów kompa i by pomogł... Mogę pomóc w poniedziałek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #85 Napisano 20 Maja 2011 A w inny dzień niz poniedziałek bedziesz mógł? i gdzie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #86 Napisano 20 Maja 2011 Tak ale przyszły tydzień bo dziś wyjeżdżam na weekend . Popołudniami Pruszków . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #87 Napisano 20 Maja 2011 Napisałem na priv wiadomosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polan23 Zgłoś #88 Napisano 29 Maja 2011 Koledzy, jak zapisac nowe inspekcje olejowe po wymianie oleju a stare wykasowac?.Passat z1998r,silnik 110 AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #89 Napisano 30 Maja 2011 Koledzy, jak zapisac nowe inspekcje olejowe po wymianie oleju a stare wykasowac?.Passat z1998r,silnik 110 AFN Tu jest temat kasowania inspekcji dla passata b6, ale wejdź w dział b5 i tam masz podwieszony temat do Twojej fury oraz odpowiedzi na pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polan23 Zgłoś #90 Napisano 30 Maja 2011 Pomylilem sie przepraszam,dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #91 Napisano 30 Maja 2011 Pomylilem sie przepraszam,dzieki!Nie ma sprawy ,tutaj masz ten temat. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=91510 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekd Zgłoś #92 Napisano 31 Maja 2011 Witam, przeszukałem chyba całe forum, przepatrzyłem różne działy, ale nie znalazłem podobnego problemu. Opisuje to tutaj, bo ma to związek z licznikiem. Mam B6 z 2005 r i ostatnio zrobiłem wymienę oleju i filtrów, po czym poprosiłem mechanika, żeby skasował inspekcję. Zrobił to VCDS-em w/g standardowej procedury (tak powiedział) i ... po tej operacji: 1. zresetował się zegar, 2. radio przestało działać 3. na liczniku kilometrów (tym całkowitym) zamiast przebiegu całokowitego pojawiła się jakas liczba, potem litera "r" (mała), znów jakas liczba i tylko ostatnie 3 cyfry przedstawiały końcówke przebiegu. Przykład: - stan licznika przed wystąpieniem problemu: 118749 - stan licznika po wystąpieniu problemu: 1r8749 Nie jest to dokładnie to co się wyświetliło, tylko to co mniej więcej pamiętam. Aby to zlikwidować podpiął jeszcze raz komputer z VCDS-em, coś tam grzebnął, ale nic to nie dało. Odpiął akumulator na perę minut, po czym podłączył, ale były dalej takie same objawy. Odjechałem z przeświadczeniem, że będę musiał pojechać do jakiegos magika od elektroniki samochodowej, ale po przejechaniu ok 20 - 30 km opisane wyżej 3 problemy zniknęły jak ręką odjął i do tej pory jest OK. Czy ktoś miał podobny problem? O co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #93 Napisano 1 Czerwca 2011 stawiam że żle skasował inspekcję, w złych kanałach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekd Zgłoś #94 Napisano 1 Czerwca 2011 stawiam że żle skasował inspekcję, w złych kanałach Chyba nie, ponieważ pojechaliśmy do magika-elektronika, który stwierdził, że mechanik zrobił wszystko dobrze, a potem wykonał dokładnie taką samą procedurę jak wcześniej mechanik i nic to nie pomogło. A czy to nie jest przypadkiem jakoś związane z inną ilością kilometrów w liczniku i inną w sterowniku komputera? I przy resecie inspekcji komputer sobie te dwie wartości jakoś porównał, były inne i zgłupiał... tak mi przyszło na myśl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #95 Napisano 1 Czerwca 2011 co magik może stwierdzić jeżeli wróciło do normy, jeżeli ktoś kasuje poprawnie a sporo osób ma problem bo robi się inaczej jak w starszych autach są takie skutki a nie inne, warto obserwować czy nie będzie innych niusów w zachowaniu licznika, licznik nie ma nic do sterownika silnika, wypinasz i wkładasz inny jest OK widzę że kolega coś miesza w swojej wypowiedzi ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekd Zgłoś #96 Napisano 1 Czerwca 2011 (edytowane) [...] widzę że kolega coś miesza w swojej wypowiedzi ??? Nie no piszę jak było. A do magika pojechaliśmy jeszcze jak problem nie minął - nie wspomniałem o tym w pierwszym poście. Edytowane 1 Czerwca 2011 przez irekd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_09-94 Zgłoś #97 Napisano 28 Lipca 2011 Witam, chciałem skasować sobie inspekcję VCDS 10.6.4, odpaliłem SRI Reset, "robiło" się to paręnaście sekund, odpiołem Hex'a wkładam znów kluczyk a tutaj dalej "Service NOW" Coś zrobiłem nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #98 Napisano 28 Lipca 2011 Witam,chciałem skasować sobie inspekcję VCDS 10.6.4, odpaliłem SRI Reset, "robiło" się to paręnaście sekund, odpiołem Hex'a wkładam znów kluczyk a tutaj dalej "Service NOW" Coś zrobiłem nie tak? Mati może zerknij na #9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_09-94 Zgłoś #99 Napisano 28 Lipca 2011 spróbuje się pobawić tym jutro, ale to po co w takim razie jest ten SRI Reset? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #100 Napisano 10 Grudnia 2011 (edytowane) cześć, pewnie zabrzmi to lamersko, ale nie mogę skasować tej paskudnej inspekcji. jakiś czas temu moi rodzice kupili Passata i zaraz po zakupie wymienili w nim olej i przykleili tabliczkę że następna wymiana za 15 000 km i nikt się nie przejmował tą inspekcją. Jak potem wyskoczyła (auto było/jest LL) to ją skasowałem guzikami przy zegarach ale nie do końca, bo serwis się nie wyzerował, tylko przestał brzęczeć przy wkładaniu kluczyka i nie pokazywał komunikatu "service now". Gdy wkładałem kluczyk z wciśniętym przyciskiem serwisowym, to pokazuje "service now", po kliknięciu przycisku "min" wraca do normalnego wyświetlania sylwetki auta. Nic się nie zeruje, nie pokazuje żadnych kresek, nie ustawia się na żadne 15000 ani nic takiego. Zawsze gdy wkładam kluczyk na zapłon z wciśniętym przyciskiem serwisowym dostaje komunikat "service now". Nic się tym nie przejmowałem tylko jeździliśmy autem dalej, żadne inspekcje juz nie wyskakują Olej wymieniany co 15 000 wg karteczki. Ostatnio pożyczyłem vag-com 7.04 i chciałem ustawić tą inspekcję, ale nie idzie. Wszystko przyjmuje ustawienia opisane w temacie i jest ok. Robię test i save i wszystko się wpisuje. CZy robie manualnie czy przez "sri reset" to ciągle mam po wlaczeniu zapłonu z przyciskiem serwisowym "service now". Nie wiem czy to chodzi o inspekcje oleju czy przeglądu., bo poza "service now" nie ma innych informacji. Wyświetlacz kilometrów zostaje taki sam i tam wcale się nie zapala "service" jak niektórzy pisali. Co robię źle? Dołączam zrzuty z vaga: [ATTACH=CONFIG]71513[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71512[/ATTACH] kanał 02 jest "closed" - ma to jakieś znaczenie ??? Edytowane 10 Grudnia 2011 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach