Skocz do zawartości
ChangHemp

co sadziecie o Tuningu AVB ?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tak myślałem wydać +/- 3tys. na ten zabieg ale tak na prawdę to nie wiem na co mi to starczy. Może pomożecie całość złożyć i sugestie mi podsunąć. Jeżeli chodzi o spalanie to mój AVB ori po całym baku trasa /miasto 60% miasto 40% trasa przy prędkościach do 140-170km/h średnio 6,5-7litrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje spalanie jest w podpisie ;) ostatnio juz nie tak bardzo aktualizowane, ale 6 litrow w miescie spokojnie, przy jezdzie eko do ok. 5 zejde. Wg kompa na jalowym 0.4 l/h skrzynia piatka. I tak jak po chipie deptam to pali duzo wiecej :D ale jak ktos wspomnial wyzej przy normalnej spokojnej jezdzie wystarczy delikatnie wciskac pedal. Jak zaczalem nim jezdzic pare lat temu tez palil mi 9 teraz juz go ogarnalem ;)

 

 

I wracajac do tematu, wyczytalem ze BRD ( nie kazde ) wstaje pozno, a jak jest z GTB ? zbiera ladnie od dolu czy tez zdarza sie ze trzeba krecic wysoko ?

Edytowane przez kudin89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak jest z GTB ?

gtb17 wstaje prawie jak standardowe GT1749VA ponieważ sekcja zimna jest podobna, a jedynie "udoskonalona", natomiast pompuje "lepiej" bo sekcja ciepła jest wydajniejsza(większa), z GTB22 bywa różnie - jak z BRD, tylko 22 łatwiej przerobić na wcześniejsze wstawanie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie w AVB siedza wtryski BA +virus+ turbo przespawane GT 1749va i na tym zestawie bylo 159km i 365 nm sprzegło ciagle seria juz od 2 lat i 50 tys i jest ok :) obecnie turbo poszlo do kosza i zawitała hybryda ARL zdecydowanie lepiej ciagnie u góry choc troszke ja sobie slychac- poprzednia byla cichutka katalizator ciagle siedzi choc sie zastanawiam czy go wywalac czy zostawic???

w planach jest jeszcze FMIC ale to spokojnie powoli sie wszystko skompletuje juz wiem co i jak wiec to tylko kwestia czasu spalanie mam na poziomie sredni 6 l choc mozna spokojnie do 5 albo i wyzej zalezy od dnia i humorrrru :devil dodam ze EGR zaslepiony i odma w butelce po PEPSI ale butelka juz nie dlugo bedzie w koszu a OCT fachowo pospawany wg własnego projektu auto typowo do uzytku domowego czyli zakupy dzieci do szkoly i oczywiscie wakacje frajda z jazdy nieporownywalna wiekszych problemow z awariami nie bylo tylko biezace wiec zdecydowanie polecam MODZENIE pzdr

 

do SOFTEL

jesli chodzi o pieniazki to na poczatek zafunduj sobie profeske Viruska i juz bedziesz sie cieszyl a jak chcesz i mozesz wiecej to dawaj wtryski od AWX AVF turbo po regeneracji z gwarancja albo GT 1749VA(AVF-AWX) dopasowana do ciebie czyli albo przejsciowka z szybkolaczki albo przespawane wejscie i gwarantuje ok 160 bedzie zdrowych mocnych i swierzych rumakow pod twaja dyspozycja wszystko zalerzy od budrzetu pzdr

Edytowane przez tasior69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie jakie parametry ma to turbo GTB1756VK? Bo z tego co wiem to BRD pompuje z nominalną wydajnością 1,65 bara a ta GTB?Pytam bo chcialbym zeby to pracowalo na nominalnych wartosciach zeby za chwilke nie odmówiło posłuszeństwa. Na alledrogo gosc sprzedjae turbo GTB1756VK z przyspawanym kolektorem i przerobionym turbo na podciśnienie za 1590zł co sądzicie o tej cenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co sądzicie o tej cenie?

drogo ;-) Dzwoń do mielca do "turbo bodka" i pytaj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co sądzicie o tej cenie?

 

Za ok 1300pln można znaleźć....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerobione juz w takiej cenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przerobione juz w takiej cenie

sobie wyszukaj na allegro... jest aukcja jednego z userów forum racing... a opinie o nim są podzielone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sobie wyszukaj na allegro...

 

uwielbiam takie odp. Jestem zbyt zacofany i nie mogę znaleźć GTB przerobionego za 1300... może mnie oświecisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rosa, nie bulwersuj się, bo musisz zrozumieć, że nie każdy siedzi na forum i czeka "na zlecenie" ;) Proponuje 3gramy samozaparcia, 2 gram sprytu i po 1 gramie intelektu i szczęścia to znajdziesz w okazyjniejszej cenie :) bo skoro można taniej to znaczy, że można!

To nie jest forum fanatyków przechwałek, tylko poważny serwis.

 

Elo <peace>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rosa, nie bulwersuj się, bo musisz zrozumieć, że nie każdy siedzi na forum i czeka "na zlecenie" ;) Proponuje 3gramy samozaparcia, 2 gram sprytu i po 1 gramie intelektu i szczęścia to znajdziesz w okazyjniejszej cenie :) bo skoro można taniej to znaczy, że można!

To nie jest forum fanatyków przechwałek, tylko poważny serwis.

 

Elo <peace>

 

najlepiej za 500 albo za darmo :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najlepiej za 500

za tyle kupiłęm BRD.. ponad rok na nim jeżdzę... trzeba tylko dobrze poszukać... nie tylko na allegro...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za tyle kupiłęm BRD.. ponad rok na nim jeżdzę... trzeba tylko dobrze poszukać... nie tylko na allegro...

 

GTB1756VK - Dałem 150 Euro (600 zł). Kupiłem pare miesięcy temu.... Jeszcze nie jeżdzę na nim :D Szukałem po necie tego turbulum na serwisach niemieckich.. austryjackich i polskich. Kupiłem we Wiedniu :) Koledzy pamiętajcie że allegro JEST CHYBA NAJDROŻSZYM serwisem ale czasami zdarzają się wyjątki ;)

 

 

 

I wracając do tematu...... podpowiedzcie mi czy oryginalne elemęty układu wydechowego pospawam spawarką elektryczną ? Pytam bo ostatnio wycinając katalizator używałem jakiegoś bardziej "skomplikowanego" migomatu (nie mój... pożyczony), a teraz muszę niestety do flanszy pod GTB17 dospawać ori wydech i takim właśnie sposobem dojechać do Polski na zrobienie porządnego DP. Także potrzeba mi tylko wiedzieć z jakiego materiału jest zrobiony ori wydech. Na pierwszy rzut oka widzę że pospawam... ale jeśli się mylę to po rozebraniu będe w kropce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy powiedzcie, obecnie mam chip na 130@320 i jak to zwykle bywa jest już mało:) planuje zmienić turbo na AVF i zrobić korektę. I mam pytanko co na to sprzęgło i reszta osprzętu(półosie, przegluby)? Czy wiecej pracy jest przy montażu BRD? Dodam ze wtrysków nie chce zmieniać więc nie wiem czy jest sens kupować BRD. Jeszcze jedna kwestia czy turbo AVF pasuje do kolektora wydechowego? Czy przykrecic bez problemu rurę tą co jest dalej katalizator? Z góry dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

160KM Ci spokojnie wypluje i wytrzyma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego za zainteresowanie.Właśnie tyle by mnie satysfakcjonowało;) A powiedz mi jeszcze turbinka AVF pasuje P&P do kolektora ssącego jak i wydechowego? Nic poza przejściówką na rurę od turbo nie muszę zmieniać? W celu oszczędzenia sprzęgła chyba trzeba by poprowadzić moment bardziej płasko z dołu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam troche wczesniej opisalem swoje AVB na starej turbo AVF albo GT 1749VA wyplulo 159 km i 375 nm i wtryski BA wiec zmieniane ale ewidentnie turbu juz nie dawalo wtedy jak powinno ale wynik zacny obecnie mam hybryde ARL z Mielca z firmy TURBOR Grzes Borowiec podejrzewam ze ok 16... pare jest na pewno turbo dobrze ciagnie dobrze wstaje nawet mam wrazenie ze lepiej jak orginal AVF i oczywiscie u gory powietrza nie brakuje jedynie cieple dni bo FMIC dopiero przedemna do turbo AVF nie potzrebujesz nic oprocz przejsciowki ja mialem przespawana muszle zimna wiec odrazu waz i opaska ogolnie tuning AVB to bardzo fajna sprawa jesli turbo ci pada az sie prosi aby wieksze wsadzic z tym zeby byl efekt musi byc wirus bo samo turbo nie zmieni nic a nawet doda laga na dole jesli wtryski narazie zostawiasz swoje czyli pewnie AJ to bezpieczne 150 wyjdzie moze i wiecej bo te pomki maja potencjal ale sprzwdz pompe Vacum bo ona daje paliwo i ewentualnie konektorki na wtryskach a najlepiej sprawdz Bipy na jakims kompie wartosci najblirzej zera :0: musza byc wtedy sie okaze w jakim stanie pompki ale kazda sztuka jest inna @ przeguby u siebie zmienilem wszystkie 4 wew i zew i nie wiem czy to wina tuningu czy poprostu starosc 300 tys przeleciane juz troche znaczy a noga po takich zabiegach az sama sie prosi co do sprzegla od 2 lat i juz ponad 50 tys orginal ja tam nie zagladalem a kto czesniej i kiedy tez nie wiem sprzeglo jest mocne chyba ze juz stare ale nowe i orginalnie napewno dlugo potrzyma pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za wyjaśnienie;) Sprzęgło zmieniałem 25tys temu nowe ori+dwumasa wiec nie powinno być problemu;) Pompki mam w dobrym stanie wiec nie zostaje nic innego jak zakup suszarki od avf i korekta;) Pozdrawiam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie czy wtryski z ARL bez problemy pasuja do silnikow AVB a jesli nie to jakimi powinienem sie zainteresowac ?? mam plan dac FMIC i wieksze wtryski turbina BRD juz jest jak zloze do kupy to sie podziele wrazeniami ..aha i jescze jakie dac kolo zamachowe planuje zwykle tradycyjne sprzeglo bez dwumasu czy podejdzie z AWX bo akurat mam takie do kupienia nie drogo dzieki !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności