Skocz do zawartości
MrWho

Jakie amortyzatory - firmy, ceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcialbym sie zapytac czy pasuja amortyzatory od passata (sedan) b3 2,8 vr6 do passata (kombi) b3 1,9TD 75KM (przednie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zmieniłem na KYB, przód troszkę się podniósł i przestało stukać mam nadzieję że trochę na nich przejadę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam amortyzatorów na przód. Zależy mi na komforcie. Szukam amortyzatorów miękkich olejowych. Czy takie amortyzatory są w sprzedaży?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja zmieniałem na Bilstein B4 i auto prowadzi się znakomicie lecz są troszkę twarde sprężyste (jeżeli jadą 2 osoby + lekki bagaż jest komfortowo a statecznie).

Z opinii na forum wynika, że Sachs nie jest taki twardy. Podpytaj jeszcze bo ja już trochę "kręćka" dostałem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

w zeszłym tygodniu urwałem prawy tylny amortyzator. Miał nalatane 249.000 - urwał się z górnego mocowania - na prostej drodze !!!

Wymieniłem oba tylne amory na Sachs łącznie z górnymi mocowaniami i odbojami.

Ceny:

Amortyzatory Sachs - tył - 2szt. - 360 zł BRUTTO

Mocowanie amora (łożysko amortyzatora) Topran - tył - 2szt. - 90 zł BRUTTO

Odboje Sachs - tył - 2szt. 140 zł BRUTTO

 

Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony.

 

Pozdrawiam

symek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jaki rodzaj amortyzatora jest montowany oryginalnie w passatach B5?

Chodzi mi o to czy są one jedno-rurowe wysoko ciśnieniowe czy dwu-rurowe niskocisnieniowe. Więcej na ten temat jest tu:http://www.tenneco.gliwice.pl/page.php?page=page&id=23

 

Potrzebuje miękkie amortyzatory, które są dobre na dziurawe drogi.

 

Z tego co znalazłem to przy niektórych amortyzatorach Magnum i Monroe są stosowane rozwiązania dwururowe.

Edytowane przez nakon9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy zdecydowalem sie na wymiane amorkow. Przednie siadaja, tylne jeszcze jako tako. Konieczna jest wymiana 4szt od reki czy tylne moglyby poczekac miesiac, dwa? Cenowo sachsy gazowe ze sprawdzonego zrodla za komplet wyjdzie mnie jakies 850zl to dobra cena? Czy brac z allegro bo widze ze taniej... tylko nie wiadomo jak z jakoscia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypowie sie ktos moze o amorkach firmy GH?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wypowie sie ktos moze o amorkach firmy GH?

 

Z tego co wiem to żadna rewelacja niestety nie jest,czytałem już kiedyś o nich na różnych forach i więklszość userów je odradza.Jak już chcesz zmieniać to dołóż trochę kaski i kup choćby KYB.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale odradzaja ze wzgledu na krotka ich trwalosc czy nie spelniaja ze tak powiem warunkow trakcyjnych?

Ja rocznie robie okolo 12tys km i jezeli mialyby wytrzymac tylko 30tys km to i tak w moim przypadku to prawie trzy lata.Przy wyborze amorkow stawiam bardziej na komfort niz twardosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim trakcja...Trwałością też nie nadrabiają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie Monroe dwururki z przodu. Dobre na nasze drogi, jednak auto ciut za bardzo zadziera ryjek przy przyspieszaniu, przy hamowaniu natomiast ciut za bardzo kładzie się na drogę. Natomiast w porównaniu do bilsteinów PN autko jest bardziej komfortowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o jakość to polecam MONROE Bardzo trwałe w każdym moim aucie jakie posiadałem wymieniam na tą markę jestem bardzo zadowolony, jest to kosztowny wydatek ale z biegiem czasu się opłaci. Testowałem amortyzatory z niższej pułki GH żywotność kiepska wylały po paru miesiącach

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki za wypowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiej firmy amory mozna dostać u dillera, serwis VW chodzi mi o orginały amortyzatory czy to cą np. amortyzatory by VW, czy amory z serwisu sa do du..., czy poprostu sa zadrogie... czy co. skoro wielu userów pisesze ze na orginałach nalatali po 150 i wiecej tys km, to czemu znów nie zawierzyć dilerowi, wydać moze wiecej i miec pewnw ze 100tys kilometrów, tak np... zna ktos wyjasnienie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakiej firmy amory mozna dostać u dillera,

Nie wiem jakie teraz sprzedają, ale na pierwszy montaż szło Boge i Sachs. Wg mnie są to firmy godne polecenia.

Co do Monroe, nie polecił bym ich nawet wrogom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale takie z E-Bay'a czy Allegro gdzie każdy sprzedawca goni części, które wg. niego pasują do 99% aut (łożyska, amory, sprężyny, klocki itp.). Wymiary podobne ? To piszą , że od Lupo po Touarega pasuje a co !

GURAL, możesz napisać , który model Monroe testowałeś ? Którego unikać ?

Ja osobiście jeżdżę na B4 ale siakoś nikt mi jeszcze na Monroe nie narzekał.

Pytam, bo nie chcę ludziom gniotów wciskać.

Edytowane przez MDC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam po sobie moge powiedzieć ze z amorami monrow czy jak tam, mialem dwa razy stycznosc, raz w escorcie ojca, rar w swojej wectrze B w wektrze wytrzymały tylko 6000km!!! to byla prawdziwa lipa, w escorcie moze z 10 tyś!!! nigdy wiecej... monrow!!! ja odradzam... szkoda kasy, jak wywalic ja w bloto to lepiej dac na jakis dom dziecka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GURAL, możesz napisać , który model Monroe testowałeś ? Którego unikać ?

Teraz to już nie pamiętam co to za model był, a zgadywać nie będę. Było to już jakiś czas temu, może firma poprawiła się od tego czasu, ale ja i tak nie zdecyduję się na nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu wątku zdecydowałem się na amortyzatory

SACHS SuperTouring (230zł/szt + komplet odbojów i osłon SACHS 90zł.)

 

 

Pytanie jest następujące:

1. Czy nowe amory uniosą trochę auto?

Jak tak wciskałem ręką amor to on systematycznie wchodzi

i w końcu opiera się o ogranicznik, więc nie bardzo wiem jak amor

mógłby podnieść auto, skoro pod naciskiem w końcu dochodzi do końca skoku.

2. Jakie sprężyny wstawić pod amory SASCH SuperTouring?

Na samochodzie mam nowe sprężyny KYB K-Flex, które mimo tego,

że miały być odpowiednikiem serii obniżyły auto o jakieś 2cm.

 

 

 

Dodam, że zależy mi na jak najbardziej komfortowym zawieszeniu - może się

nawet uginać na zakrętach :)

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności