paulek84 Zgłoś #201 Napisano 10 Stycznia 2010 Lepiej zapłacić troszkę więcej ale dłużej pośmigać....polecam Bilsteina troszkę twardo ale są wytrzymałe na nasze drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #202 Napisano 10 Stycznia 2010 Lepiej zapłacić troszkę więcej ale dłużej pośmigać....polecam Bilsteina troszkę twardo ale są wytrzymałe na nasze drogi Niekoniecznie,zależy jaki model kupisz Oczywiście nie wspominam nawet o B6 bo te to miałem dobre do rajdówki o B12 nie wspomnę...Bilstein produkuje też "prawie" serię.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #203 Napisano 10 Stycznia 2010 Bilstein produkuje też "prawie" serię. No właśnie, ciekawi mnie czy seria B4 bilsteina jest twardsza od fabrycznych amorów i czy jest to mocno wyczuwalne. Nosze sie z zamiarem ich kupna ale obawiam się o komfort, większość jeżdżę po mieście, niestety dość dziurawym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #204 Napisano 10 Stycznia 2010 No właśnie, ciekawi mnie czy seria B4 bilsteina jest twardsza od fabrycznych amorów i czy jest to mocno wyczuwalne. Nosze sie z zamiarem ich kupna ale obawiam się o komfort, większość jeżdżę po mieście, niestety dość dziurawym. Niewielka różnica,lepsze niż seria.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek Zgłoś #205 Napisano 10 Stycznia 2010 Albo sprzęgnąć B6 i sprężyny od SPORTLINE, one są chyba o 20mm niższe od seryjnych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #206 Napisano 11 Stycznia 2010 Albo sprzęgnąć B6 i sprężyny od SPORTLINE, one są chyba o 20mm niższe od seryjnych? B6 dobrze współpracują np.z Eibachem-chociaż tym ProKit,ale to już inna bajka.Napewno to nie będzie wygodny zestaw.Jak już wspominałem,w rajdówce miałem taki zestawik,ugiąć się tego nie dało naciskając na auto,ale dziury i wyboje wybiera super!Za twarde... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tytan Zgłoś #207 Napisano 11 Stycznia 2010 Co do Bilsteina ja miałem seryjne b4 okazało sie ze dwa zaczely pukac po niedlugim czasie od zalozenia SACHS niegdy mnie nie zawiódł a teraz sprawdzam jak radzi sobie troche zapomniany juz Monroe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #208 Napisano 11 Stycznia 2010 Monroe raczej nie są za dobre-takie zdanie znajomych mechaniorów Jak już to sachs lub Kayaba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #209 Napisano 11 Stycznia 2010 czy moge prosic o numer katalogowy amorkow KAYABA do mojego modelu na przod i tyl.. zebym mogl poszukac ofert cenowych w necie:0 dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm2008ail Zgłoś #210 Napisano 11 Stycznia 2010 Z tego co znalazłem to by wyglądało w następujący sposób : przód NR KAT. 341273 tył NR KAT.343281 Chociaż ja osobiście dzisiaj założyłem bilsteina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #211 Napisano 12 Stycznia 2010 Z tego co znalazłem to by wyglądało w następujący sposób :przód NR KAT. 341273 tył NR KAT.343281 Chociaż ja osobiście dzisiaj założyłem bilsteina. i jakie porownanie jesli chodzi o ori ??? mozesz sie pochwalic numerami katalogowymi i cena dzieki :)0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek Zgłoś #212 Napisano 12 Stycznia 2010 Mój mechanik zamontował sobie do A4 B6 i do A6 B6, obydwa komplety nowe i amory stukają. Mam nadzieje, że to tylko jakaś wadliwa partia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #213 Napisano 12 Stycznia 2010 Mój mechanik zamontował sobie do A4 B6 i do A6 B6, obydwa komplety nowe i amory stukają. Mam nadzieje, że to tylko jakaś wadliwa partia. Jeżeli zamontował B6-rozumię bilstein,to ciekawi mnie czemu stukają,ciekawe jakie ma springi,bo do B6'stek daje się już typowo przeznaczone do sportu,a nie usportowione czy tuningowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek Zgłoś #214 Napisano 12 Stycznia 2010 W A4 ma chyba H&R czerwone -30mm, a w A6 seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #215 Napisano 13 Stycznia 2010 bo do B6'stek daje się już typowo przeznaczone do sportu Spokojnie na ori sprężynie też da się jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #216 Napisano 13 Stycznia 2010 Spokojnie na ori sprężynie też da się jeździć. Łysy-na wszystkim się da jak chcesz a to że B6 nijak wspólgra z nimi to już inna sprawa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #217 Napisano 13 Stycznia 2010 nijak wspólgra Proszę cię. B6 to amorek z lekko sportową charakterystyką i jak napisałem wyżej spokojnie da się na ori sprężynie jeździć. B8 i w górę to już inna póła amorów. Ale B6 spokojnie pomyka bez żadnego eibacha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #218 Napisano 13 Stycznia 2010 Proszę cię. B6 to amorek z lekko sportową charakterystyką i jak napisałem wyżej spokojnie da się na ori sprężynie jeździć. B8 i w górę to już inna póła amorów. Ale B6 spokojnie pomyka bez żadnego eibacha. Szczególnie że B12 i B 10 to są amortyzatory z charakterystyką typową na tor,a B8 i B6 są przeznaczone bardziej do rajdówek...Ale jak tam wolisz,w końcu masz swoje zdanie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #219 Napisano 13 Stycznia 2010 No mam bo już 50 tys zrobiłem na nich i ori sprężynie więc wiem co pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tytan Zgłoś #220 Napisano 13 Stycznia 2010 Dokladnie B6 moze byc na orginalnych springach i te tzw "zólte" sa dobrej jakosci gorzej jest tymi "czarnymi" bo tu bilstein chyba troche przyoszczedzil na jakosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach