Skocz do zawartości
MrWho

Jakie amortyzatory - firmy, ceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej zapłacić troszkę więcej ale dłużej pośmigać....polecam Bilsteina :) troszkę twardo ale są wytrzymałe na nasze drogi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lepiej zapłacić troszkę więcej ale dłużej pośmigać....polecam Bilsteina :) troszkę twardo ale są wytrzymałe na nasze drogi :)

Niekoniecznie,zależy jaki model kupisz :) Oczywiście nie wspominam nawet o B6 bo te to miałem dobre do rajdówki ;) o B12 nie wspomnę...Bilstein produkuje też "prawie" serię.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bilstein produkuje też "prawie" serię.

 

No właśnie, ciekawi mnie czy seria B4 bilsteina jest twardsza od fabrycznych amorów i czy jest to mocno wyczuwalne. Nosze sie z zamiarem ich kupna ale obawiam się o komfort, większość jeżdżę po mieście, niestety dość dziurawym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie, ciekawi mnie czy seria B4 bilsteina jest twardsza od fabrycznych amorów i czy jest to mocno wyczuwalne. Nosze sie z zamiarem ich kupna ale obawiam się o komfort, większość jeżdżę po mieście, niestety dość dziurawym.

Niewielka różnica,lepsze niż seria.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo sprzęgnąć B6 i sprężyny od SPORTLINE, one są chyba o 20mm niższe od seryjnych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo sprzęgnąć B6 i sprężyny od SPORTLINE, one są chyba o 20mm niższe od seryjnych?

B6 dobrze współpracują np.z Eibachem-chociaż tym ProKit,ale to już inna bajka.Napewno to nie będzie wygodny zestaw.Jak już wspominałem,w rajdówce miałem taki zestawik,ugiąć się tego nie dało naciskając na auto,ale dziury i wyboje wybiera super!Za twarde...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Bilsteina ja miałem seryjne b4 okazało sie ze dwa zaczely pukac po niedlugim czasie od zalozenia

SACHS niegdy mnie nie zawiódł a teraz sprawdzam jak radzi sobie troche zapomniany juz Monroe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monroe raczej nie są za dobre-takie zdanie znajomych mechaniorów ;) Jak już to sachs lub Kayaba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy moge prosic o numer katalogowy amorkow KAYABA do mojego modelu na przod i tyl.. zebym mogl poszukac ofert cenowych w necie:0 dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co znalazłem to by wyglądało w następujący sposób :

przód NR KAT. 341273

tył NR KAT.343281

Chociaż ja osobiście dzisiaj założyłem bilsteina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co znalazłem to by wyglądało w następujący sposób :

przód NR KAT. 341273

tył NR KAT.343281

Chociaż ja osobiście dzisiaj założyłem bilsteina.

i jakie porownanie jesli chodzi o ori ??? mozesz sie pochwalic numerami katalogowymi i cena dzieki :)0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Mój mechanik zamontował sobie do A4 B6 i do A6 B6, obydwa komplety nowe i amory stukają. Mam nadzieje, że to tylko jakaś wadliwa partia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój mechanik zamontował sobie do A4 B6 i do A6 B6, obydwa komplety nowe i amory stukają. Mam nadzieje, że to tylko jakaś wadliwa partia.

Jeżeli zamontował B6-rozumię bilstein,to ciekawi mnie czemu stukają,ciekawe jakie ma springi,bo do B6'stek daje się już typowo przeznaczone do sportu,a nie usportowione czy tuningowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W A4 ma chyba H&R czerwone -30mm, a w A6 seria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo do B6'stek daje się już typowo przeznaczone do sportu

 

Spokojnie na ori sprężynie też da się jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spokojnie na ori sprężynie też da się jeździć.

Łysy-na wszystkim się da jak chcesz ;) a to że B6 nijak wspólgra z nimi to już inna sprawa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nijak wspólgra

 

Proszę cię. B6 to amorek z lekko sportową charakterystyką i jak napisałem wyżej spokojnie da się na ori sprężynie jeździć. B8 i w górę to już inna póła amorów. Ale B6 spokojnie pomyka bez żadnego eibacha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę cię. B6 to amorek z lekko sportową charakterystyką i jak napisałem wyżej spokojnie da się na ori sprężynie jeździć. B8 i w górę to już inna póła amorów. Ale B6 spokojnie pomyka bez żadnego eibacha.

Szczególnie że B12 i B 10 to są amortyzatory z charakterystyką typową na tor,a B8 i B6 są przeznaczone bardziej do rajdówek...Ale jak tam wolisz,w końcu masz swoje zdanie ;) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mam bo już 50 tys zrobiłem na nich i ori sprężynie więc wiem co pisze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie B6 moze byc na orginalnych springach i te tzw "zólte" sa dobrej jakosci gorzej jest tymi "czarnymi" bo tu bilstein chyba troche przyoszczedzil na jakosc :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności