Skocz do zawartości
jarek3251

prosze o ocene zdjecie wskaźnika

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam pytanie czy taka temperatura jak na zdjęciu przy włączonym nawiewie na 2 bieg i do połowy temperatura to dobra jest?????

8c2c2831fae9de53.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyłączę nawiew i środkowe pokrętło na zimne ustawie to jest tak jak ta czerwona kreska

 

 

e984aa2055ab5018m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zegar pokazuje "pi razy drzwi" 80st , wiec troche za mało , wskazówka powinna byc na nastepnej kresce tzn 90( zakladając ze budzik i czujnik masz sprawny) .

 

Stojąc w korku temp skacze wyzej ??

Jezeli tak to termostat zdycha .

 

herflik-00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli stoisz i auto ma 2 bieg nawiewu, to wyglada na ok. jesli podczas jazdy trzyma 90, to mysle, ze nie ma sie czym przejmowac. na postoju silnik nie "produkuje" tyle ciepla, by utrzymywac 90, dlatego przy wlaczonym ogrzewaniu temp spada odrobine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wskazanie powinno być w granicach 90 stopni ( rozgrzany silnik) i nie ważne czy auto stoi czy jedzie i który ma nawiew tak mocno temp. nie powinna spadac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paskono

Witam

Temperatura powinna byc 90st czy jedziesz czy stoisz. tdi to bardzo sprawne silniki wiec przy tem na zewnatrz ponizej -5 sprawnym termostacie i czujniku tem (lubia skalowac) tem na zegarze moze zejsc troszke ponizej 90st. Ale u Ciebie jest 80 troche malo.Zacznij od sprawdzenia termostatu.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak jak poprzednicy potwierdzam u mnie zawsze ta temp. jest o kreske wyżej niz na twoim foto.;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze sprawdz VAGiem temperature. U mnie jak wskazowka jest na 85*C to w VAG mam tak 91*C, to co dostajesz na VAG jest bardziej wiarygodne, bo jak idzie z EDC do Ciebie (diagnoskopu) to nie gubi sie gdzies na konwersjach cyfra - analog (druga sprawa to jeden czujnik daje sygnal na szafe, a drugi do EDC).

 

Te liczniki troche lat juz pracuja tak i jak czujniki, gubia z czasem kalibracje.

 

Termostat wazna rzecz, u mnie jak byl walniety, to przy ostrym butowaniu (pedal w podlodze) wskazowka wstawala delikatnie ponad 70*C, przy normalnej jezdzie nie bylo bata zeby sie podniosla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka temperature mam jak na pierwszym zdjeciu jak jade 90 -100km/h a na postoju to jescze nizej kolo 70 by bylo jak by był włącznoy 2 bieg nawiewu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie stawiam na termostat. Niedogrzany silnik to większe spożycie ropki, gorsze smarowanie... Zmieniaj termostat kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w zimie to mi troche wiecej palił im niższa temperatura tym bardziej odczuwalne było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat kolego wymień termostat wernet polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze lepszy jest WAHLER. Zmienisz i zapomnisz o temacie.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki koledzy jutro kupię i wymieniam a czy cos oprócz termostatu moze w trakcie wymiany paść???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki koledzy jutro kupię i wymieniam a czy cos oprócz termostatu moze w trakcie wymiany paść???

Teoretycznie nie ale gdybyś zdecydował się na wymiane czujnika temp. to na to nie oszczędzaj kasy no i co do termostatu to tak jak pisali tylko WAHLER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wymieniłem termostat a wahler i juz niby wszystko w pozadku na zegarze 90 stopni tylko musze przejechac jakies 15km zeby osiągnac ta temperature przy temperaturze otoczenia 5stopni na+ czy to nie za długo????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności