Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

To juz musi ktos mądrzejszy sie wypowiedziec na ten temat

 

---------- Dodano o 15:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:44 ----------

 

A sprawdzales czy nie ma jakiegos bledu co do klimy???bo u mnie po nabiciu trzeba bylo wykasowac jakis blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rankiem koło siódmej -26 to nawet nie próbowałem odpalać,za to po trzynastej trochę "bolało" i telepało ale odpalił przy okazji z wielką chmurą czarnego dymu. Oby do wiosny:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podepne sie pod temat. Pasek ładnie odpala na mrozie ale przy 80 km/h silnik bezobjawowo gasnie i zapala sie kontrolka od akumulatora(nowy dwa dni wczesniej wymieniany) po czym nie chce zapalic silnik kręci ładnie ale nie łapie, żadne kontrolki sie nie zapalaja. Jak postoi kilka minut to po czasie znowu odpala na dotyk. Silnik gasnie przy 80km/h był juz nagrzany. Dodatkowo na jakis czas zwariował wyświetlacz od nawiewu paliło sie wszystko co mozliwe teraz wróciło do normy. Jakies sugestie ktos poratuje?

 

Dziś mnie spotkało to samo, podejrzewam paliwo (Shell VPower Piaseczno) przy Poleczki zaczęło mi szarpać silnikiem i zgasł, odpalił po trzeciej próbie, ale złapał totalnego muła - zobaczymy jak będzie w drodze powrotnej, aktualnie jest -14oC czyli trochę cieplej niż nad ranem. Dodam, że filtr paliwa zmieniany 2 tygodnie temu :/:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego "wielblad" a jaki masz silnik??? To jest PD czy VP.

"pogoniarz73" a swiece to ty masz wszystkie ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW Passat B5 3BG 1.9 TDI-PD 101KM, 2002 r - u mnie również był problem tej zimy (ostatnie mrozy) z odpaleniem auta (dopiero za 3-cim razem, świece podgrzewane 2-krotnie). Z jednej strony wiem, że akumulator jest już w zasadzie do wymiany (w aucie od nowości), aczkolwiek po wymianie kompletu świec żarowych, auto nawet przy -15 odpala za pierwszym razem, a silnik już nie pracuje w początkowej fazie, jak stary traktor ;)

 

Tak więc Panowie, sprawdźcie świece, bo u mnie ledwo 2 dawały oznaki życie i to jeszcze ledwo ledwo.

 

No i pamiętajcie o dolaniu do baku specyfiku, który zapobiega wydzielaniu się parafiny, bo wg normy w PL zwykły ON spełnia wymagania do -20'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego "wielblad" a jaki masz silnik??? To jest PD czy VP.

"pogoniarz73" a swiece to ty masz wszystkie ok?

 

Autko kupowane niedawno także całkiem możliwe iż wina świec gdyż za mojej kadencji jeszcze nie wymieniane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów

Dziś po południu po pracy spotkało mnie to samo. Standardowo z rana kręcę 2 razy (krótko po 3sek przy -15, -17stC). Dziś po pracy zakręciłam jednak dłużej, chcąc go zapalić za jednym (dłuższym) rozpaleniem. Oczywiście udało się ale po 5 sek. od jazdy samochodem wyskoczyły obie żółte kontrolki na prawym zegarze (ABS/ESP). Z tego co powyżej napisane powinny same zgasnąć na drugi dzień z rana. A jeśli nie zgasną to czy można jeździć do pracy jak zwykle, czy mam go niestety zaprowadzić do mechanika.

Z góry dziękuję za każdą poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego "wielblad" a jaki masz silnik??? To jest PD czy VP.

"pogoniarz73" a swiece to ty masz wszystkie ok?

 

Kurde nie wiem nie znam się ;) kupiłem paska 4 lata temu i szczesliwy jeździłem pierwszy raz coś mu dolega moge vin podać da sie po tym sprawdzić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś mnie spotkało to samo, podejrzewam paliwo (Shell VPower Piaseczno) przy Poleczki zaczęło mi szarpać silnikiem i zgasł, odpalił po trzeciej próbie, ale złapał totalnego muła - zobaczymy jak będzie w drodze powrotnej, aktualnie jest -14oC czyli trochę cieplej niż nad ranem. Dodam, że filtr paliwa zmieniany 2 tygodnie temu :/:.

 

Mi nie szarpał odpala na dotyk, dopiero jak przekrocze 80km/h to odcina wiec raczej masz coś innego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GrzEgorZ25

Witam, mam problem jest zimno i mój passacik nie chce odpalić gdy kręciłem wyskakiwał mi komunikat oldruk motor aus to znaczy że jest niskie cisnienie oleju o czym sie teraz dowiedziałem ale dolałem uszlachetniacza i odpalił, dzisiaj miałem ten sam problem z tym że już nie odpalił szelki miałem podłączone do innego auta po paru razach przestał kręcić całkiem dlaczego??? a może zatarłl sie silnik pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde nie wiem nie znam się ;) kupiłem paska 4 lata temu i szczesliwy jeździłem pierwszy raz coś mu dolega moge vin podać da sie po tym sprawdzić??

Ile masz koni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile masz koni?

 

131 coś doradzisz? był bym wdzięczny:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile masz koni w tym potworze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile masz koni w tym potworze?

 

 

131 km/96kw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry pokićkało mi się i napisałem 2 razy to samo. Pytałem, żeby wykluczyć opcję zamarzającego paliwa. I to raczej nie twój problem, bo ty masz podgrzewany filtr paliwa.

Jeśli klimatronik mrugał to sprawdź błędy: albo vag, albo na klimatroniku naciśnij econ+obieg zamknięty. Jeśli pojawi ci się coś innego niż "00 444" to sobie to odpisz i sprawdzisz błąd na forum.

Co do gaśnięcia po przekroczeniu 80km/h to niestety ale musisz zacząć od sprawdzenia błędów vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak myślałem odstawiłem do mechanika, a myśłisz że to moze być od tego autoalarmu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego to już nie wiem. Jeśli się uwalił to może. Ale to wg. mnie dość dziwny problem, jeśli faktycznie parametrem powodującym gaśnięcie jest przekroczenie 80.

Kiedyś np. pobawiłem się kompem w bmce i w ogóle nie przyśpieszała powyżej jakiejś tam prędkości. W niższych zakresach wsio było ok. Okazało się, że to na tempomacie ustawiało się tam taką opcje. Ale żeby B5 gasła przy zadanej prędkości to chyba nawet alarm by tego nie zrobił. Napisz jak się dowiesz co było przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie zgasną to powinnaś zaprowadzić go do kogoś, kto zczyta Ci błędy z ABSu. Jeżeli chodzi o jazdę z zapalonymi tymi kontrolkami to nic się z samochodem nie stanie tylko musisz wiedzieć, że ani ABS ani ESP nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No spoko dzieki za pomoc jutro przedzwonie do gościa ktory zakładał alarm moze cos podpowie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoj problem juz rozwiazalem, walniety byl czujnik temperatury, autko juz dziala, jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności