blazejek Zgłoś #501 Napisano 6 Lutego 2012 To juz musi ktos mądrzejszy sie wypowiedziec na ten temat ---------- Dodano o 15:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:44 ---------- A sprawdzales czy nie ma jakiegos bledu co do klimy???bo u mnie po nabiciu trzeba bylo wykasowac jakis blad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogoniarz73 Zgłoś #502 Napisano 6 Lutego 2012 Rankiem koło siódmej -26 to nawet nie próbowałem odpalać,za to po trzynastej trochę "bolało" i telepało ale odpalił przy okazji z wielką chmurą czarnego dymu. Oby do wiosny:jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #503 Napisano 6 Lutego 2012 Podepne sie pod temat. Pasek ładnie odpala na mrozie ale przy 80 km/h silnik bezobjawowo gasnie i zapala sie kontrolka od akumulatora(nowy dwa dni wczesniej wymieniany) po czym nie chce zapalic silnik kręci ładnie ale nie łapie, żadne kontrolki sie nie zapalaja. Jak postoi kilka minut to po czasie znowu odpala na dotyk. Silnik gasnie przy 80km/h był juz nagrzany. Dodatkowo na jakis czas zwariował wyświetlacz od nawiewu paliło sie wszystko co mozliwe teraz wróciło do normy. Jakies sugestie ktos poratuje? Dziś mnie spotkało to samo, podejrzewam paliwo (Shell VPower Piaseczno) przy Poleczki zaczęło mi szarpać silnikiem i zgasł, odpalił po trzeciej próbie, ale złapał totalnego muła - zobaczymy jak będzie w drodze powrotnej, aktualnie jest -14oC czyli trochę cieplej niż nad ranem. Dodam, że filtr paliwa zmieniany 2 tygodnie temu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #504 Napisano 6 Lutego 2012 Kolego "wielblad" a jaki masz silnik??? To jest PD czy VP. "pogoniarz73" a swiece to ty masz wszystkie ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba- Zgłoś #505 Napisano 6 Lutego 2012 VW Passat B5 3BG 1.9 TDI-PD 101KM, 2002 r - u mnie również był problem tej zimy (ostatnie mrozy) z odpaleniem auta (dopiero za 3-cim razem, świece podgrzewane 2-krotnie). Z jednej strony wiem, że akumulator jest już w zasadzie do wymiany (w aucie od nowości), aczkolwiek po wymianie kompletu świec żarowych, auto nawet przy -15 odpala za pierwszym razem, a silnik już nie pracuje w początkowej fazie, jak stary traktor Tak więc Panowie, sprawdźcie świece, bo u mnie ledwo 2 dawały oznaki życie i to jeszcze ledwo ledwo. No i pamiętajcie o dolaniu do baku specyfiku, który zapobiega wydzielaniu się parafiny, bo wg normy w PL zwykły ON spełnia wymagania do -20' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogoniarz73 Zgłoś #506 Napisano 6 Lutego 2012 Kolego "wielblad" a jaki masz silnik??? To jest PD czy VP. "pogoniarz73" a swiece to ty masz wszystkie ok? Autko kupowane niedawno także całkiem możliwe iż wina świec gdyż za mojej kadencji jeszcze nie wymieniane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAZYLEK Zgłoś #507 Napisano 6 Lutego 2012 Witam Panów Dziś po południu po pracy spotkało mnie to samo. Standardowo z rana kręcę 2 razy (krótko po 3sek przy -15, -17stC). Dziś po pracy zakręciłam jednak dłużej, chcąc go zapalić za jednym (dłuższym) rozpaleniem. Oczywiście udało się ale po 5 sek. od jazdy samochodem wyskoczyły obie żółte kontrolki na prawym zegarze (ABS/ESP). Z tego co powyżej napisane powinny same zgasnąć na drugi dzień z rana. A jeśli nie zgasną to czy można jeździć do pracy jak zwykle, czy mam go niestety zaprowadzić do mechanika. Z góry dziękuję za każdą poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielblad Zgłoś #508 Napisano 6 Lutego 2012 Kolego "wielblad" a jaki masz silnik??? To jest PD czy VP. "pogoniarz73" a swiece to ty masz wszystkie ok? Kurde nie wiem nie znam się kupiłem paska 4 lata temu i szczesliwy jeździłem pierwszy raz coś mu dolega moge vin podać da sie po tym sprawdzić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielblad Zgłoś #509 Napisano 6 Lutego 2012 Dziś mnie spotkało to samo, podejrzewam paliwo (Shell VPower Piaseczno) przy Poleczki zaczęło mi szarpać silnikiem i zgasł, odpalił po trzeciej próbie, ale złapał totalnego muła - zobaczymy jak będzie w drodze powrotnej, aktualnie jest -14oC czyli trochę cieplej niż nad ranem. Dodam, że filtr paliwa zmieniany 2 tygodnie temu . Mi nie szarpał odpala na dotyk, dopiero jak przekrocze 80km/h to odcina wiec raczej masz coś innego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GrzEgorZ25 Zgłoś #510 Napisano 6 Lutego 2012 Witam, mam problem jest zimno i mój passacik nie chce odpalić gdy kręciłem wyskakiwał mi komunikat oldruk motor aus to znaczy że jest niskie cisnienie oleju o czym sie teraz dowiedziałem ale dolałem uszlachetniacza i odpalił, dzisiaj miałem ten sam problem z tym że już nie odpalił szelki miałem podłączone do innego auta po paru razach przestał kręcić całkiem dlaczego??? a może zatarłl sie silnik pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #511 Napisano 6 Lutego 2012 Kurde nie wiem nie znam się kupiłem paska 4 lata temu i szczesliwy jeździłem pierwszy raz coś mu dolega moge vin podać da sie po tym sprawdzić?? Ile masz koni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielblad Zgłoś #512 Napisano 6 Lutego 2012 Ile masz koni? 131 coś doradzisz? był bym wdzięczny:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #513 Napisano 6 Lutego 2012 Ile masz koni w tym potworze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielblad Zgłoś #514 Napisano 6 Lutego 2012 Ile masz koni w tym potworze? 131 km/96kw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #515 Napisano 6 Lutego 2012 Sorry pokićkało mi się i napisałem 2 razy to samo. Pytałem, żeby wykluczyć opcję zamarzającego paliwa. I to raczej nie twój problem, bo ty masz podgrzewany filtr paliwa. Jeśli klimatronik mrugał to sprawdź błędy: albo vag, albo na klimatroniku naciśnij econ+obieg zamknięty. Jeśli pojawi ci się coś innego niż "00 444" to sobie to odpisz i sprawdzisz błąd na forum. Co do gaśnięcia po przekroczeniu 80km/h to niestety ale musisz zacząć od sprawdzenia błędów vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielblad Zgłoś #516 Napisano 6 Lutego 2012 no tak myślałem odstawiłem do mechanika, a myśłisz że to moze być od tego autoalarmu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #517 Napisano 6 Lutego 2012 Tego to już nie wiem. Jeśli się uwalił to może. Ale to wg. mnie dość dziwny problem, jeśli faktycznie parametrem powodującym gaśnięcie jest przekroczenie 80. Kiedyś np. pobawiłem się kompem w bmce i w ogóle nie przyśpieszała powyżej jakiejś tam prędkości. W niższych zakresach wsio było ok. Okazało się, że to na tempomacie ustawiało się tam taką opcje. Ale żeby B5 gasła przy zadanej prędkości to chyba nawet alarm by tego nie zrobił. Napisz jak się dowiesz co było przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #518 Napisano 6 Lutego 2012 Jeśli nie zgasną to powinnaś zaprowadzić go do kogoś, kto zczyta Ci błędy z ABSu. Jeżeli chodzi o jazdę z zapalonymi tymi kontrolkami to nic się z samochodem nie stanie tylko musisz wiedzieć, że ani ABS ani ESP nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wielblad Zgłoś #519 Napisano 6 Lutego 2012 No spoko dzieki za pomoc jutro przedzwonie do gościa ktory zakładał alarm moze cos podpowie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kler_b Zgłoś #520 Napisano 7 Lutego 2012 Ja swoj problem juz rozwiazalem, walniety byl czujnik temperatury, autko juz dziala, jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach