damianqazwsxe Zgłoś #261 Napisano 22 Grudnia 2010 Witam Pozwolę się podpiąć... problem tkwi w odpalaniu....jak jest zimny po nocy pali jak wściekły (jak go zgaszę i od razu chce zapalić zapali) a jak już postoi jakieś 2h-3h to ma bardzo ciężko.... (świece żarowe nowe czujnik położenia wału) Czym to może być spowodowane ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #262 Napisano 2 Stycznia 2011 Witam Pozwolę się podpiąć...problem tkwi w odpalaniu....jak jest zimny po nocy pali jak wściekły (jak go zgaszę i od razu chce zapalić zapali) a jak już postoi jakieś 2h-3h to ma bardzo ciężko.... (świece żarowe nowe czujnik położenia wału) Czym to może być spowodowane ??? Polecam 1. Sprawdz kompresje (manometr prawdę ci powie:) ) 2. wymiań oringi PD 3. regulacja PD. Nieszczelny oring na pompowtryskiwaczu powoduje zapowietrzenie się układu paliwowego w glowicy. Mówiąc kolokwialnie powietrze dostaje się do paliwa i paliwo kapie na tłoka. Problem ten powstaje przy niskich temperaturach kiedy już wypracowane oringi staja się twarde. Pompki w 1,9 są podparte kołkiem z jednej strony i niestety pompka i gniazdo potrafi sie wyrabiać. Moje auto po nocy paliło całkiem ok ale jak postało pod pracą 8 godzin to brakowało mi akumlatora. Nasze autka niestety maja troche wiecej przejechane niż allegrowe 190k-220k km. Ja osobiście znam b5 afn który ma 420k km i jest po sofcie na 220ps. takie OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hipec Zgłoś #263 Napisano 4 Stycznia 2011 WItam. Mam maly problem przy odpalaniu na cieplo w passku z 2003 TDI. Jak po jezdzie chce go odpalic to trzeba kilka razy sprobowac to zalapie lub dluzej przytrzymac za pierwszym razem. Na zimno nie ma problemow. Prosze o rade ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:49 ---------- Witam. Mam problem z odpaleniem gdy silnik jest cieply w passacie z 2003 TDI. Jak jest zimny nie ma problemow. Jak cieply postoi chwile trzeba dwa lub trzy razy sprobowac. Rozrusznik kreci dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sly30 Zgłoś #264 Napisano 5 Stycznia 2011 Witam Podpinam sie do tematu moze mi ktos poradzi FL 2002 1.9TDI 130KM otoz czasami ciezko pali po postoju nocnym czasami po postoju 3 godzinnym tez ciezko zaskakuje i laduje sie jak traktor jakby nabieral powoli paliwa jak juz odpali to zdazalo sie ze czasami po 500metrach poszarpal silnikiem i gasl i znow ciezko bylo odpalic teraz sie to zdarza coraz czesciej niewiadomo czego gasnie na drodze i musze go pokrecic dluzsza chwile aby odpalil. Jak jest zimny to dymi siwo i smierdzaco jak stary jelcz. Czy to moze silnik pada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #265 Napisano 6 Stycznia 2011 Witam, ja również pozwolę się podpiąć pod temat. Ja mam taki problem: Wchodzę do samochodu, zapłon, gasną wszystkie kontrolki, wszystkie odbiorniki prądu wyłączone, zapalam samochód. I tu pojawia się problem: Samochód chodzi, ale pali się kontrolka akumulatora. Puszczam sprzęgło, ruszam (niezależnie czy na wstecznym, czy na jedynce) i gaśnie. Nie zawsze to występuje, ale co raz częściej. W czym tkwi problem? Dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #266 Napisano 6 Stycznia 2011 Witam, ja również pozwolę się podpiąć pod temat. Ja mam taki problem: Wchodzę do samochodu, zapłon, gasną wszystkie kontrolki, wszystkie odbiorniki prądu wyłączone, zapalam samochód. I tu pojawia się problem: Samochód chodzi, ale pali się kontrolka akumulatora. Puszczam sprzęgło, ruszam (niezależnie czy na wstecznym, czy na jedynce) i gaśnie. Nie zawsze to występuje, ale co raz częściej. W czym tkwi problem? Dziękuję za pomoc. Najprawdopodobniej w braku ładowania. P.S. To dział B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #267 Napisano 17 Stycznia 2011 Witam. Mam następujący problem z moim Paskiem, gdy samochód stoi dzień lub dwa bez jazdy to potem ciężko odpala i to w temperaturze powyżej 6 stopni. A dzisiaj nawet miałem takie zdażenie, rano też nie chciał mi odpalić ale gdy już zaskoczył przejechałem nim jakieś 2 km i auto mi zgasło (nie szarpało ani nic takiego) potem przejechałem ponad 150 km i jak chciałem odpalić go po upływie ok. 1,5 godz. przekręciłem kluczyk i bez dodawania gazu auto zaskoczyło ale zaraz zgasło. Przy drógiej próbie już musiałem dłużej pokręcić i z wielką trudnością mi zaskoczył ale musiałem mu przygasować bo znowu by mi zgasł. Miesiąctemu wymieniałem rozrząd, filtry, świece, akumulator, sprzęgło alternatora, tankowałem też różne paliwa i nic, sytuacja się powtaża. Nie czuć żeby silnik się "dławił", rozrusznik raczej też kręci normalnie. Co to może być? Czy ktoś jest wstanie mi pomóc? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #268 Napisano 9 Czerwca 2011 Immobiliser ci sie nie odblokowuje zapewne. No i może być zalany wodą moduł komfortu. A przekaźniki sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fryza1 Zgłoś #269 Napisano 9 Czerwca 2011 Nie nie sprawdzałem. A który przekaźnik sprawdzić? ---------- Post added at 17:42 ---------- Previous post was at 17:39 ---------- Bo koło kierownicy gdzieś coś bzyczy brzęczy. Jest tam jakiś przekaźnik koło kierownicy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #270 Napisano 9 Czerwca 2011 A który przekaźnik sprawdzić? Poczytaj Bezpieczniki i przekaźniki w B5 ---- klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fryza1 Zgłoś #271 Napisano 9 Czerwca 2011 Myślałem że chociaż napiszesz gdzie to jest. W sensie koło kierownicy, koło schowka. ale cóż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paluch Zgłoś #272 Napisano 18 Czerwca 2011 Witam. Wiem, że problem był już opisywany ale nie znalazłem odpowiedzi, a mianowicie chodzi o passata z silnikiem AHU 90Km. Przy zimnym silniku odpala bez problemu a przy rozgrzanym trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i jeszcze czasami słychać w trakcie kręcenia uderzenie tz.takie metalowe odbicie. Dodam ,że wymienilem wszystkie filtry.Byłem z tym problemem u mechanika i ustawił mi zapłon twierdził,że to jest od tego ale polecił mi też wymianę rozrusznika. Rozrusznik już mam ale czekam na wasze zdania na ten temat i nie wiem czy ta wymiana coś pomoże. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #273 Napisano 18 Czerwca 2011 Witam. Wiem, że problem był już opisywany ale nie znalazłem odpowiedzi, a mianowicie chodzi o passata z silnikiem AHU 90Km. Przy zimnym silniku odpala bez problemu a przy rozgrzanym trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i jeszcze czasami słychać w trakcie kręcenia uderzenie tz.takie metalowe odbicie. Dodam ,że wymienilem wszystkie filtry.Byłem z tym problemem u mechanika i ustawił mi zapłon twierdził,że to jest od tego ale polecił mi też wymianę rozrusznika. Rozrusznik już mam ale czekam na wasze zdania na ten temat i nie wiem czy ta wymiana coś pomoże. Pozdrawiam silniki na pompie ze sporym przelotem mają problem z paleniem na ciepło. Jest to problem zużycia pompy, aczkolwiek nie dotyka sie jej, tylko poprawia oprogramowanie sterujące silnikiem - problem znika, a pompa lata dalej bezawaryjnie. Typowa bolączka TDI. Czy ten problem dotyczy Twojego samochodu tego nie wiem, ale możesz to mieć na uwadze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość red42 Zgłoś #274 Napisano 6 Lipca 2011 Czy kiepsko odpala na ciepłym, czy na zimnym też?Ogólnie należałoby sprawdzić dawkę paliwa i kąt wtrysku (mówię tu o VP) i ostatecznie poprzez delikatne przestawienie nastawnika skorygować kąt. Oczywiście przed tym działaniem należy wykluczyć wszystko inne, od filtrów i kiepskiego paliwa począwszy! Witam mam podobny problem. tzn. samochód palił jak sie patrzy od tyknięcia, ale po sprawdzeniu tzw,. statycznego kąta wtrysku okazało się, że był ustawiony na 1,28, a miał być na 0,7. po prawidłowym wyregulowaniu poprzez przestawienie rozrządu samochodzik chodzi jak trzeba, ale na zimnym silniku pojawił się problem z zapalaniem. Auto ma 200 tyś km w automacie. silnik bez problemu zapalał do tej pory przy 30 st. mrozu. Pytanie czy może trzeba wyregulować nastawnik dawki paliwa, czy wystarczy podpiąc pod vaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_stopro Zgłoś #275 Napisano 14 Lipca 2011 cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_stopro Zgłoś #276 Napisano 14 Lipca 2011 cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karinocool Zgłoś #277 Napisano 24 Lipca 2011 Podczepie się pod post. Mam taki problem ze auto cięzko pali jak postoi. wygląda to jakgdyby układ był nieszczelny albo cofałosie paliwo. rano gdy wsiadam do auta słysze jak pompka w zbiorniku zawraca powietrze i jest tak az do momentu przekrecenia kluczyka 6-8razy. później przestaje. od czego zacząc? zaworek zwrotny? gruszka?n filtr paliwa? nie mam zielonego pojecia o tym. jak postoi 1h to tez sa te objawy. jak postoi 10min pali od strzała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #278 Napisano 24 Lipca 2011 karinocool, wymień filtr paliwa i zbadaj czy nie cofa Ci paliwa, jak cofa to zaworek zwrotny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karinocool Zgłoś #279 Napisano 24 Lipca 2011 Przesyłam filmik z odpalania po postoju ok 4h. auto było po podgrzaniu 3 razy świec. dodam że swiece grzeją nie zwracajcie uwagi na kontrolki bo kiepsko zarówki podswietlaja. http://karinocool.wrzuta.pl/film/8k45Imgrs2L/passat_1.9_101km_problem_z_odpalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #280 Napisano 24 Lipca 2011 cześćja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI... Uszczelki pompowtrysków do wymiany. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach