-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O daniel_stopro
- Urodziny 14.12.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ruda Śląska
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
1999
-
okazuje się ,że brakuje pompy niskociścnieniowej w baku... założymy pompe , zobaczymy
-
cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI...
-
Drgania w B5 - pomocy, pompowtryskiwacze
daniel_stopro odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI... -
cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI...
-
cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI...
-
cześć ja takze mam poważny problem , mianowicie : kilka miesięcy temu pasek zaczoł delikatnie kopcić na inny kolor, nie brał oleju wiec myslałem ze to nic takiego, jednak nie dawno zaczoł miec kłopoty z odpalaniem, wycziłem ,ze gdy stoi śilnikiem pod górkę nie chce odpalać !!! Dopiero po kręceniu go ponad 30 sek ze 5-6 dopiero zaskakuje i kopci wtedy mega dymem jak parowóz siwym a potem sowo-czarnym a gdy stoi na prostym lub silnikiem w dół to pali od szczału.... z tego co wiem poszło jakieś uszczelnienie na pompo wtrysku gdyrz w oleju była znaczna ilość ropy, olej stał się bardzo rzadki... - pasek mam jeszcze jedną dolegliwość : szarpie przy niskich obrotach na 3, 4 i 5 biegu... to nie wina filtra paliwa bo był wymieniany kilka razy... Byłem tez na diagnostyce turbinki, wszystko jest wporządku , pompowtryski tak samo... jesli macie jakieś pomysły co to może byc ,bede wam wdzięczny... gdyż jesc do dość denerwująca usterka... nie idzie mu depnąć do podłogi POMÓŻCIE MI...
-
ok, dzięki wielkie...mówiłem o tym mechanikowi i tez powiedział ,że może to być dwu masa... Gdy rozwiąże ten problem na pewno napisze gdzie wyspąpiła usterka;) dzieki, pozdrO.
-
cześć ,wszystkim szukałem tego tematu bo tez mam owy problem z szarpaniem... mam Diesla 1.9 TDI 115km , problem jest następujący... gdy kupiłem paska na paczątku był igiełka , a gdy wracałem po jakimś czasie zaczoł szarpać na niskich obrotach na 3, 4, i 5 biegu...mechanik powiedział ze to pewni filtr oleju... filtr wymieniałem już 5 razy, oleje i wogóle...ale nic z tego dalej szarpie... ale teraz jakby już od samego początku... Byłem tez na diagnostyce czy turbinka i pompo wtryski sa ok i sa wporzadku... Więc co to może być....????