pag-bud Zgłoś #61 Napisano 1 Września 2009 podjadę na zlocik w tym miesiacu to zasiegne opini od was.. na razie czekam na swoja kolejnosc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #62 Napisano 2 Września 2009 Witam. Autko odebrałem na drugi dzień po odstawieniu do Migaz'u. Pierwszego dnia po pociągnięciu do nieco ponad 6tys obr instalacja przerzuciła na benzynę i przełączyła się w tryb awaryjny czy coś w tym stylu. Następnego dnia w celu sprawdzenia czy to był wyjątek czy nie, znów przeciągnąłem go do odcinki i znów taka sama akcja. Zadzwoniłem więc do Pana Marka w celu wyjaśnienia. Okazało się że w przeciągu kilkuset pierwszych kilometrów coś takiego teoretycznie może się zdarzyć - "układa" się bowiem reduktor. Obecnie przelatane mam na gazie około 400km więc na razie nie sprawdzałem czy to się w dalszym ciągu powtarza. Obadam w dniu, w którym będę jechał na pierwszy przegląd (po 1000km od momentu instalacji). Poza tym wszystko ideales. Nic nie szarpie, nie przymula itd. Ogólnie nawet nie da się odczuć w którym momencie instalka przełącza się na gaz i czy jest na gazie czy na benzynie. Jedyne co muszę zrobić to wymienić świece i przewody bo nie wiadomo kiedy były wymieniane a na gazie zaleca się częstsze wymiany. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #63 Napisano 2 Września 2009 nie chce podważać wiedzy p.Marka ale niech ci zmniejszy próg przełączania w zakładce F1 potem F3 rubryczka ciśnienie i czas wtrysku przy jakim się ma przełączać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #64 Napisano 23 Września 2009 Witam Instalacja już dawno wyregulowana - po tysiącu kilometrów pojechałem na przegląd instalacji i p Marek wszystko elegancko wyregulował i tym samym z gazem nie ma najmniejszych problemów a autko zamiata aż miło Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1989 Zgłoś #65 Napisano 9 Października 2009 witam Posiadam Passata 2.8 silnik apr z instalacją firmy shiroko wtryskami raitek i reduktorem valtek niestety auto na wolnych obrotach nie sprawuje sie jak nalezy i tylko na wolnych poza tym bardzo przyzwoite spalanie osiagi wolne obroty nie tyle co gubi na gazie co trzesie budą pod obciązeniem <D> zarówno jak i na P. Mam również pytanie czy któryś z forumowiczów zajmuje się tym na codzień i czy podjąłby sie wymiany i dostrojenia tego gazu chetnie zapłace jeśli ktos mi to zrobi jak należy u nas w bydgoszczy chyba nie ma do tego odpowiednich fachowców.... dodam że kable swiece odma filtry rozrząd wszysto powymieniane na nowe dosłownie 500 km temu gaz po kalibracjii i to w 3 róznych warsztatach wymienione filtry i węzyki. Proszę o pomoc i o koszta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #66 Napisano 10 Października 2009 Zestaw który masz nadaje sie na śmietnik. Pytanie ile jesteś gotów doinwestować żeby mieć święty spokój. Generalnie poszukaj sobie zestawu Stag300 + 2 x 3xMagic + Scorpion ST. Jak chcesz oszczędniej to wtryski + reduktor + artysta który to bedzie potrafił ustawić. A tak wogóle to cofnij się i poczytaj - było już napisane co w tym silniku chodzi a co nie , a jak nie u nas to na lpg-forum.pl Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #67 Napisano 10 Października 2009 Może i by chodził na railach ale reduktor(valtek??????) to do punto 55KM a nie na 193 KM.Jedź do auto flesz w lubiczu aders i tel poszukaj w googlach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muczaczo18 Zgłoś #68 Napisano 19 Października 2009 Caly czas po zalozeniu instalacji wywala mi na gazie takie bledy: 16815 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Wymieniali juz listwy, reduktor , bylem miliony razy na regulacji, wymienione swiece, kable, filtry gazu. Co moze byc powode?? ktos pomoze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #69 Napisano 19 Października 2009 No co dawaj,zdjęcie spod maski oraz specyfikację zestawu.(czyt:nazwa sterownika ,reduktora i wtryskiwaczy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #70 Napisano 20 Października 2009 koledzy ja jestem juz też po przegladzie.. Wymienili mi parę zeczy tak jaki pisaliscie.. Reduktor na pewno wstawili mi golda.. rurki na grubsze chyba 8 jesli sie nie myle do tego nowe filtry.. A wtryski nie wiem napewno ale chyba mam czerwone nie wiem czy nie reila.. Pan zrobił to za free bo mam gwarancje.. chodzi lepiej na wysokich obrotach.. Jezdziliśmy robiliśmy testy mapy.. itp.. Byłem przy tym osobiscie i patrzyłem oraz pytałem co robia?? Panowie mieli mnie dosyć.. za moja upierdliwość.. Brc tez jezdzi.. Nie wiem jak jezdzi stag ale na zlocie sie pewnie przekonam.. No ale nic mam gwarancje na 2 latka pan na własne życzenie wsadził się w koszt bo liczył ze klient nie odczuje spadku na klimie itp.. Cały czas mi tłumaczył jak morze Silwer na 240 koni nie obsługiwac 190 koni?? Ale po wszystkim stwierdził ze on nie wie jak to sie stało ze to nie chodzi.. Przeciez zamontował juz do tych aut 2,8 v6 ze 20 instalacji i dopiero mój traci cisnienie.. stwierdził że to ewenement.. Czy słyszeliście o takich wtryskach jak HORIZONTY??? Pan o wstawieniu matrixa nie chce szłyszeć bo podobno to jest krótko czasowe.. Jak wstawię matrixy na własną rękę to stracę gwarancje.. W ostatecznosci wstawi mi te hotizonty.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #71 Napisano 20 Października 2009 (edytowane) koledzy w jaki sposob mozna samemu sprawdzic czy nie traci cisnienia reduktor, wystarczy vag + jakis program? Edytowane 20 Października 2009 przez Koćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #72 Napisano 21 Października 2009 moze taki kabelek potrzebny http://allegro.pl/item772118162_interfejs_do_gazu_lpg_usb_wybrany_wtyk.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #73 Napisano 21 Października 2009 Trzeba mieć interfejsik i soft do swojej instalacji. Vagiem tu nic nie zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #74 Napisano 21 Października 2009 Gość młody to i zdziwiony że silver nie obsłuży 150KM. I tu pojawia się drastyczna prawda na temat "monterów"(dosłownie)instalacji LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #75 Napisano 24 Października 2009 Trzeba mieć interfejsik i soft do swojej instalacji. Vagiem tu nic nie zobaczysz. dgasek myslisz ze ten kabel ktory awariall poleca,laptop i soft od Brc wystarczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muczaczo18 Zgłoś #76 Napisano 29 Października 2009 Troche pozno z ta odpowiedzia odnosnie sprzetu ale niestety brak czasu mnie nawiedza. A wiec na poczatku bylo cos takiego :(nieznam sie ale takie cos mam na Fakturze) Reduktor: Tomasetto Arctic Sterownik : STAG 300 Listwa Wtryskiwaczy : Valtek 3 cyl + krocce Filtr fazy lotnej do 6 cyl Przewod do gazu d5 + przewod do gazu d12 Pozniej wymieniony byl reduktor na : KME Silver Listwy chyba na jakies czerowne Problem polega na tym ze caly czas pojawiaja sie bledy odnosnie mieszanek a ostatnio bledy zwiazane z katalizatorem(bledy kilka postow wyzej). Oczywiscie majstry wykonaly juz tysiace regulacji ale efekty byly takie same. Obawiam sie ze jezdzac caly czas z tymi bledami zajade wkoncu katalizatory i to juz bbedzie duuzy koszt i problem. czy ktos moze pomoc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #77 Napisano 29 Października 2009 Nadal ubogo silver jest do 150KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #78 Napisano 31 Października 2009 Gość młody to i zdziwiony że silver nie obsłuży 150KM.I tu pojawia się drastyczna prawda na temat "monterów"(dosłownie)instalacji LPG. Ten jakis w miarę uczciwy skoro wymienił. nawet nie piszczał.. Jeszcze wymęcze go o wtryski.. jak na razie nie mam zastrzeżeń do mojej instalki.. A prawda do fachowców jeest faktycznie drastyczna.. ja chyba i tak zle nie trafiłem.. warsztat który mi to zakładał to jest polecany na głównej stronie brc opisywany niby z fachowosci.. Ja to myslę ze on od razu wiedział że silwer nie pogada.. Ale miał nadzieje ze przejdzie ten temat.. A tu kicha klient upierdliwy sie trafił.. Dzieki wszystkim za info które od was uzyskałem.. spotak sie z niektórymi na spocie pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #79 Napisano 31 Października 2009 No to miliona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muczaczo18 Zgłoś #80 Napisano 2 Listopada 2009 Czy ktos ma jakies pomysly dlaczego moze wciaz wywalac te bledy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach