Skocz do zawartości
Gość wojtf23

Pasio 2.8 V6 4MOTION - koszty instalacji sekwencyjnej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtf23

Witam. Mam takie pytania:

1. ile kosztuje instalacja gazowa sekwencyjna do tego pasia???

2. jakie jest spalanie tego pasia w gazie sekwencyjnym???

3. Ile pali ten pasio na benzynce??

4. I czy jest oszczednosc gazu pomiedzy starymi instalacjami a instalacja sekwencyjna IV generacji??

5. I jesli ma ktos takiego pasia to prosze mi napisac jak sie nim jezdzi i czy jest wart tego silnika???

 

Bardzo prosze o odp.

Z gory dziekuje :)

 

Niestety admin wyrzucil ten waterk do kosza. A po drugie jak bym znalazl na forum cos na temat to bym nie pisal nowego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam go pół roku na instalacji landirenzo omegas w triptronicu pali 18 po mieście ale będę sprzedawał bo wyjeżdzam za dwa miechy do szwecji wymieniony rozrząd lampy soczewni sonar + xenony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Passkach B5 i póżniejszych nie można założyć innej instalacji jak sekwencja - chyba , że ktoś mocno chce...i zmusi instalatora by założył inną niż sekwencja - tylko po co ?.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtf23

A odpowie mi ktos ile to cudo pali na gazie ?? srednia predkosc miedzy 60 a 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 l gazu po mieście 13 l gazu testowane na trasie tanów kraków instalacja kosztował mnie 4500 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno byłem zainteresowany kupnem takiego samochodu głównie ze względu na jego wyposażenie, nawet testowałem kilka takich modeli. Postaram się odpoowiedzieć na postawiona pytania :).

1) Za instalację do tego silnika warsztat powiedział mi 3000, o ile pamiętam była mowa o Stagu 300. Mam znajomego, który ma taką instalację w audi A6 i chodzi mu bez problemów. Warto poszukać zakładu, który ma doświadczenie w montażu LPG do takich silników co by potem problemów nie było (np. warto dać nieco większe przewody);

2) W zasadzie można powiedzieć że jest prawie 1:1,3 w stosunku do benzyny, czyli...

3) Minimum 14-16./100 po mieście przy ekonomicznej jeździe, na trasie średnio 11-12 mi wychodziło, poniżej 10-ciu raczej zejść się nie da...w każdym razie ja nie umiałem;

4) Tylko sekwencja wchodzi w grę;

5) Wszystko zależy co chcesz mieć. Połączyć ekonomii z mocą tutaj się nie da. Coś kosztem czegoś. Ja ostatecznie kupiłem Pasia z silnikiem 1,8 i teraz patrząc na koszt jazdy raczej z decyzji jestem zadowolony. Wszystko jednak zalezy od gustu...i portfela ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A więc od początku:

- auto na benzynie spala 10 w trasie (normalna jazda ) i 13 w mieście ( mówię tu o normalnej jeździe a nie wyścigach) - po ostatnich 1500 kilometrach mam średnio na komputerze 12.5.

- DOBRA instalacja w tym silniku spali litr więcej niż na benzynie.

- koszt jakiejkolwiek sensownej instalacji przekracza 3 tys (najczęściej 3500) - jeżeli ktoś proponuje ci za 2800 to jest ok jeżeli to jest twój znajomy i nie zarabia tylko płacisz za graty.

- będzie dobrze chodziło na STAGU300 dobrych wtryskach i wydajnym reduktorze - przy najtańszych wtryskiwaczach (czyt. Valtek , RAIL) po 50 tys. będziesz robił silniczek .

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtf23

Dzieki chlpocy a powiedzcie mi jeszcze jakie wtryskiwacze dac?? zeby nie trzeba bylo robic szybko z silniczkiem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wtryskiwacze PLANIJET klasa C.

www.zavoli.pl

 

Koszt na 6 garów ok 350 pln.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Domisieks

Nie wiem jak wy jeżdzicie tymi samochodami że spalanie macie 18!

Moj nigdy nie przekroczył 14l w komplecie po miescie! Na trasie 11-12do 140km/h 12-13do 160km/h

Przy spokojnej jezdzie jak kolega pytał 60-100 na komputerze osiagnłem wynik 7.7 !

A z benzyna mysle ze lekko poniżej 10 da sie zejsc bez problemu.

Mam stag 300 wtrykiwacze nie wiem jakiej firmy (takie czarne) i Passacik w manualu.

15 000 km na instalacji i zadnych kłopotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak wy jeżdzicie tymi samochodami że spalanie macie 18!

Moj nigdy nie przekroczył 14l w komplecie po miescie! Na trasie 11-12do 140km/h 12-13do 160km/h

Przy spokojnej jezdzie jak kolega pytał 60-100 na komputerze osiagnłem wynik 7.7 !

A z benzyna mysle ze lekko poniżej 10 da sie zejsc bez problemu.

Mam stag 300 wtrykiwacze nie wiem jakiej firmy (takie czarne) i Passacik w manualu.

15 000 km na instalacji i zadnych kłopotów.

no właśnie sam sobie odpowiedz ja mam w automacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo6

jeśli mogę coś polecić, to teraz tylko: wtryskiwacze MagicJet lub Planijet, centralka Stag300 lub lepsza Versus, do v6 zawsze lepsze są dwa reduktory, pojednym na kolektor jeśli osobne, jeśli v6 zasilane jest z jednego kolektora to oczywiscie jeden reduktor, najlepiej Zavoli s lub KME gold. Rurka gazowa fi8 a nie 6 ze zbiornika. Musi być dobrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam fi 6 jeden reduktor i robi z tym że mój reduktor jest dwustopniowy oczywiście butla wielozaworem do tyłu co by przy depnięciu i mniejszej ilości gazu mu nie brakowało:597:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xyro

18 na 100 :) mój pasek 2.8 193km 4x4 pali 10 w trasie 13 w mieście (gazu) , jazda normalna czyli w granicach 90-140 km i oczywiście jak droga pozwoli a raczej dziury i koleiny, co do instalacji gazowej akurat siedzę w temacie i sprawa wygląda tak ze śmiało można zakładać valteki, jeśli inne to tylko planijety B ewentualnie C , droższe ale i lepsze, pakować sie w coś innego nie ma sensu, reduktor albo emmegas albo kme silver ewentualnie zavoli, rurka 8mm do tego stag 300 dokładne dostrojenie tego i autko śmiga jak marzenie :) a co do opinii ze na valtekach po 50 000 silniczek padnie to sie nie wypowiadam ... nic tylko wymieniać filierki i cieszyć sie z jazdy tańszej jak dieslem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

mam pytanko jaki warsztat polecacie w okolicach warszawy lub radomia? chodzi mi o instalacje BRC do 2.8 ATQ

i ciekaw jestem jak to jest naprawde z montarzem tych wtrysków bo moim zdaniem ciezko sie wwiercic w kolektor obok wtrysków bęzyny bez wczesniejszego jego demontarzu i nie napchaniu wiurów do kolektora :660:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 na 100 :) mój pasek 2.8 193km 4x4 pali 10 w trasie 13 w mieście (gazu) , jazda normalna czyli w granicach 90-140 km i oczywiście jak droga pozwoli a raczej dziury i koleiny, co do instalacji gazowej akurat siedzę w temacie i sprawa wygląda tak ze śmiało można zakładać valteki, jeśli inne to tylko planijety B ewentualnie C , droższe ale i lepsze, pakować sie w coś innego nie ma sensu, reduktor albo emmegas albo kme silver ewentualnie zavoli, rurka 8mm do tego stag 300 dokładne dostrojenie tego i autko śmiga jak marzenie :) a co do opinii ze na valtekach po 50 000 silniczek padnie to sie nie wypowiadam ... nic tylko wymieniać filierki i cieszyć sie z jazdy tańszej jak dieslem ;)

 

piszesz że ci pali 13 po mieście to ja zapytam masz na myśli miasto w którym mieszkasz czyli LIMANOWA

piszesz również że siedzisz w temacie LPG to ja zapytam może jesteś w stanie ustawić moją centrale LANDIRENZO OMEGAS wtryski MED co by i mi palił 13 l/100 po mieście do limanowej mam nie daleko ??

mieszkam w Tarnowie nie jest to Kraków ale korkuje sie dość często zapomniałem dodać że mam AUTOMATA:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pali gdzieś 17/100 gazu w cyklu miejskim. Spowodowane jest to zapewne tym że mam termostat do roboty no i pokonuje dużą różnicę wzniesień jakieś 350m. Reduktor Emme-gas i STAG 300. Koszt 3500zl. Jak na razie 8000km i żadnego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie dolacze do was czyli gazownikow.spowodowane jest tym ze chyba zaczne jezdzic nim na taxie a przejzalem wszelakie dieselie i :(.to nie ma tego to to to glosny itd.wiecz gazuje go.i tak. omegas czy stag 300.nie patrze na koszty ma chodzic piknie.chcialbym tym pasiem zrobic ze 180tys na gazie wiec doradzcie mi.przewody wyczytalem jakie wiec:)co lepsze stag 300(jest tanszy) czy omegas???i jako butle najwieksza moge wsadzic w kolo??dzia i pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

butla 60l pow.wodnej jak ci podegną wielozawór to powinno ci wejść jakieś 90% napełnienia pustej butli i oczywiście omegas drogi ale wart tej ceny wtryski med-y jedne z najlepszych na obecny czas na rynku lpg i oczywiście dobry monter bo jak będzie kiepski to choć założysz naj naj najlepszą to i tak bedzie LIPA jaką masz skrzynie automat czy manual jak automat to wg mnie tylko LANDIRENZO OMEGAZ na wtryskach MED-A :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności