marcin_pesel Zgłoś #2001 Napisano 15 Kwietnia 2015 Krzych mój kombi awx na serii miał ok 68-69 cm od błotników do ziemii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #2002 Napisano 15 Kwietnia 2015 U mnie podobnie, teraz 62, a marcin u ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #2003 Napisano 15 Kwietnia 2015 Dzięki Panowie, tak po prostu pytałem Serio, już nie wiedziałem jak googlować i **** zbita z szukaniem. Dam znać później co i jak z 63 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2004 Napisano 16 Kwietnia 2015 U mnie podobnie, teraz 62, a marcin u ciebie? Też 62-62,5 tera... ale jak wrócę z delegacji to wywalam na tyle gumy spod regulacji i przodem wyrównam, to z centymetr jeszcze pewnie zejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #2005 Napisano 6 Lipca 2015 Ile moge zejść w dół jak wywale przednie gumy pod spręzyną, i czy nic się nie będzie działo przez to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #2006 Napisano 16 Lipca 2015 Ile moge zejść w dół jak wywale przednie gumy pod spręzyną, i czy nic się nie będzie działo przez to ? po to są te gumy żeby tam były.... w innym wypadku sprężyna nie będzie miała oparcia i może powodować to jej obracanie, skrzypienie, trzaskanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #2007 Napisano 16 Lipca 2015 Już sam zrezygnowałem z tego pomysłu. Więc trzeba będzie próbować z innymy sprężynami. O co chodzi z tym napisami na tabliczce dotyczące obciążenia osi u mnie jest 1060 a u brata w passacie przy silniku 2,3 ma 1080, to znaczy że u mniego przód jest cięższy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #2008 Napisano 17 Lipca 2015 To jest max obciążenie na os, 1 to przod, 2 to tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTT_ZST Zgłoś #2009 Napisano 29 Lipca 2015 Koledzy jakie są najkrótsze sprężyny dostępne na rynku (podkreślam dostępne, czyli takie które można kupić ) do Passata B5 1.8T sedan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #2010 Napisano 10 Sierpnia 2015 łatwo zmienić sprężyny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #2011 Napisano 10 Sierpnia 2015 Tak, jak masz odpowiednie narzędzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #2012 Napisano 10 Sierpnia 2015 U mnie dzisiaj wpadł komplet zawiechy od mts'a -40mm. Różnica w prowadzeniu masakra tym bardziej że miałem amorki na granicy jakiegokolwiek działania. Bałem się że będzie wóz drabiniasty ale jestem pozytywnie zaskoczony, zupełnie inna charakterystyka amortyzacji ale nie jest sztywno bardzo. Wyglądowo nie mogę nie napatrzyć na paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Górski Zgłoś #2013 Napisano 10 Sierpnia 2015 Koledzy jakie są najkrótsze sprężyny dostępne na rynku (podkreślam dostępne, czyli takie które można kupić ) do Passata B5 1.8T sedan. również jestem tym zainteresowany, głównie chodzi mi o tył... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTT_ZST Zgłoś #2014 Napisano 19 Sierpnia 2015 Z tego co dowiadywałem się u Mapeta -40mm to największe możliwe obniżenie samymi sprężynami (bynajmniej tylko takie ma dostępne w sklepie do B5). Od kilku dni śledzę też aukcje na allegro/olx z używkami i też nie ma nic... na ebayu są ale przód -60mm, tył -40mm (o ile mnie pamięć nie myli). Gdyby ktoś gdzieś miał namiar na sprężyny dające większe obniżenie niż -40mm (dostępne u nas w PL) to proszę o kontakt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damainb4 Zgłoś #2015 Napisano 19 Sierpnia 2015 Panowie, czy gwinty z allegro ( MTS i pochodne ) sprawdzą się w 2.5 TDI ( mam na myśli inna masę silnika ), bo o ile są wzmianki o rodzaju napędu i nadwozia, to o silniku nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #2016 Napisano 20 Sierpnia 2015 A ja mam pytanie do osób które wywaliły gumy od sprężyn z tyłu i zostawili samą regulacje, a mianowicie chodzi mi o to że u mnie regulacja od AP nie chce wejść na ten 'bolec' na który nakłada się gumę. Jak to rozwiązaliście? Bo chciałbym wywalić u siebie gumy i założyć samą regulacje żeby po sezonie móc tylko podkręcić do góry, a nie rozbierać zawiechy żeby wsadzić regulacje. Ktoś ma taki problem czy to u mnie znowu coś nie tak:P? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #2017 Napisano 20 Sierpnia 2015 A w katalogu ST Suspension nie ma nic niższego jak 50 mm ??? Chyba widziałem 30/30 i 40/60 do paska ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukson Zgłoś #2018 Napisano 10 Października 2015 Panowie, szybkie pytanie. Passat moj fajnie lezy z przodu ale z tylu jest zbyt wysoko wedlug mnie. Mam zawieszenie sportowe. Stad pytanie: moge wyjac te gumy spod sprezyn czy lepiej zeby je zostawic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #2019 Napisano 10 Października 2015 możesz je śmiało wyjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal17464 Zgłoś #2020 Napisano 12 Października 2015 Ja mam 5 mm przód tył 3mm sprężyny firmy H&R chyba ze z upływem czasu bardziej siadł ... ale nie ma różnicy w prowadzeniu itp wiec może były takie sprezyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach