Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie odnośnie sprężyn H&R niby do tego samego modelu auta ale według katalogu są tam różnice wagi oś przedniej i które byłyby lepsze do 3bg avf ? 29794-2 czy 29794-1.

 

Odpowie mi ktoś na to pytanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak tak to muszę podjechać do mojego mechaniora niech "wyrywa" te gumy.

 

Po co do mechanika?

Podnosisz auto zdejmujesz koło, odkręcasz dolną śrubę mocowania amora ktoś do pomocy staje na piastę naciskając w dół wyjmujesz sprężynę wyciągasz gumy wkładasz sprężynę skręcasz amor i wsio.

20min roboty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co do mechanika?

Podnosisz auto zdejmujesz koło, odkręcasz dolną śrubę mocowania amora ktoś do pomocy staje na piastę naciskając w dół wyjmujesz sprężynę wyciągasz gumy wkładasz sprężynę skręcasz amor i wsio.

20min roboty :)

 

 

Ostatnio to robiłem bez ściągania koła, jedynie auto do góry na kobyłkę, także możesz zaoszczędzić dodatkowo 5 minut :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam zakupilem wlasnie sprezyny obnizajace 4 sztuki komplecik od eibacha -30 i teraz mam pytanie pasowaloby zakupic jakis amortyzatory do nich o skoku nizszym jak seria i nie wiem jakich oznaczen szukac na allegro co wpisac. moglibyscie mi dac namiary to takich amorkow po rozsadnej cenie nie chce ani tanich ani drogisch takie srednie mi wystarcza np kayaby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam troche wyzej Naxus i Wojtas pisza o wyjeciu gum z pod springa z tylu mam pytanie czy wyjmuje gora dol czy tylko jedna z nich???? i czy to nie wplywa nie korzystnie na ze przypadkowo spring sie wysunie i wypadnie???? czy nic sie nie tlucze po wyjeciu gum??? pytam bo mam gwint ale od audi a4 b5 wiec przod podejdzie a z tylu moze by gumki wyciagnal i te 2-3 cm by sie przyblizyl do ziemi prosze o rade pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wyciągnięte i nic mi się nie tłukło ani sprężyny mi nie wypadały, i miałem wyciągnięte dwie gumy (góre i dół)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy sprężyny firmy HR o numerze 29773 HA [R] są tylko do sedana czy może i do sedana i do kombi ? Chodzi mi o to czy i tu i tu będzie - 35 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy sprężyny firmy HR o numerze 29773 HA [R] są tylko do sedana czy może i do sedana i do kombi ?

 

Miałem takie sprężyny i niestety tył stał niżej niż przód...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie taki zestaw do paska b5 fl --->http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-vw-passat-b5-b5fl-3b-3bg-mts-i3530365393.html i do tego sprężyny eibach pro kit - 30mm --->http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-vw-passat-00-05-30-30-i3538394444.html , bedzie to grało ze sobą ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie, tylko te amory MTS-A po sezonie są do wyrzucenia, bynajmniej u mnie tak było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będzie, tylko te amory MTS-A po sezonie są do wyrzucenia, bynajmniej u mnie tak było...

 

w takim razie jaka jest alternatywa dla tych amorów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten komplet co pokazałeś amory + te sprężyny wyniesie Cię 1158zł.

Nie wiem czy nie lepiej zakupić gwint w tej cenie. Wiadomo że z używkami to różnie bywa, ale jak byś dołożył troche kasy to byś sobie kupił gwint AP i regulował wysokość tak jak chciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie prośba jest. Szykuje się pod zmianę silnika na mocniejszy ten sezon przejeździłem na gwincie MTS'a (nówka zakupiona). Na przyszły sezon myślę nad zmianą gwintu ponieważ zawita u mnie v5 pod maską a ten gwint nie będzie się nadawał pod ten motor (tak mi się wydaję). Myślę nad zakupieniem gwintu SuperSporta lub AP proszę o jakieś opinie na temat tych dwóch firm. Z tego co ludzie piszą to Supersport jest mega twardy... Interesuje mnie opinia osoby która np jeździła na MTS'ie gwincie i przesiadła się na któryś z tych gwintów lub jeździła na gwincie AP i miała możliwość pojeździć na supersporcie.

 

Pozdro Karol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie prośba jest. Szykuje się pod zmianę silnika na mocniejszy ten sezon przejeździłem na gwincie MTS'a (nówka zakupiona). Na przyszły sezon myślę nad zmianą gwintu ponieważ zawita u mnie v5 pod maską a ten gwint nie będzie się nadawał pod ten motor (tak mi się wydaję). Myślę nad zakupieniem gwintu SuperSporta lub AP proszę o jakieś opinie na temat tych dwóch firm. Z tego co ludzie piszą to Supersport jest mega twardy... Interesuje mnie opinia osoby która np jeździła na MTS'ie gwincie i przesiadła się na któryś z tych gwintów lub jeździła na gwincie AP i miała możliwość pojeździć na supersporcie.

 

Pozdro Karol

powiem ci że latam już troche na AP i dla mnie troche za miękki .pewnie teraz bym kupił AP z regulacją twardości albo tego ss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja już przerobiłem wszystkie gleby i - 60 potem przeszedłem na - 30 i wracam do serii ;/ nie na nasze drogi to. zawieszenie po roku do wymiany całe, magłownica do regeneracj. never again

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem takie coś amory : przód: SACHS 3B0 413 031 R (81-4903-556-673) , tył SACHS 3B0 513 031 P (81-4901-556-140) , sprezyny przód : pasek niebieski i szary, tył niebieski i pomarańczowy, potrafi ktoś ''rozkodować'' te sprezyny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja już przerobiłem wszystkie gleby i - 60 potem przeszedłem na - 30 i wracam do serii ;/ nie na nasze drogi to. zawieszenie po roku do wymiany całe, magłownica do regeneracj. never again
jak ma na prawdę przejechane 500 tyś to wiadomo że się wszystko sypie, ludzie wy myślicie że w passacie tak strasznie pada zawiecha, ja swoim latam 2 rok na gwincie, i nic zero stuków, ojciec 3 lata na gwincie i ori przelot 210 tyś zero stuków, mój koła 19, jego 18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ludzie wy myślicie że w passacie tak strasznie pada zawiecha, ja swoim latam 2 rok na gwincie, i nic zero stuków, ojciec 3 lata na gwincie i ori przelot 210 tyś zero stuków, mój koła 19, jego 18

 

Podpisuje się pod tym dwiema rękami i nogami :P

Ale co się dziwić jak się idzie do sklepu i kupuje Krafta za 400zł komplet wahaczy i myśli się że bóg wie ile się na tym pojeździ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności