spidi Zgłoś #261 Napisano 17 Stycznia 2010 skoro OT to pro rider ,Twoj Passek chyba mi sie w oczy rzucil w "VW Performance" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #262 Napisano 17 Stycznia 2010 Twoj Passek chyba mi sie w oczy rzucil w "VW Performance" ? Dokładnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kido9 Zgłoś #263 Napisano 17 Stycznia 2010 Jezdze na zawieszeniu Koni STR.T 1110 okolo tygodnia i co moge powiedziec to : 1.Nie jest to typowo sportowe zawieszenie(mowa o twardosci nie jest to tzw. decha ) mam na mysli nie slychac skrzypienia plastikow deski rozdzielczej czy innych elementow. Nawet dobrze wybiera dziury jest to kompromis pomiedzy komfortem a sportowym wygladem. 2.Jest w przystepnej cenie. Ja zaplacilem £280 czyli okolo 1280 zl. 3.Jedyny minus tej zawiechy w moim przypadku podkreslam W Moim Przypadku to ze podnioslo mi przod auta( zaznaczam ze wczesniej mialem auto posadzone na gwincie). Jestem troszke nie zadowolony poniewaz oczekiwalem troszke lepszego agresywniejszego wygladu.Mimo ze jezdze na 18 felach i tak mam troche duzy przeswit(zestaw Koni obnizyl auto 35mm tyl i przod). Czy kupilbym to zawieszenie jeszcze raz? Raczej tak ale wybralbym tym razem twardsze zawieszenie tej firmy poniewaz jezdze po angielskich drogach. Sadze ze na polskie drogi model 1110 jest rozsadnym rozwiazniem ale jest to tylko i wylacznie moja opinia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #264 Napisano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Cytat:Napisał .::STRICKER::. Zobacz post no tak ale czy w pasku przed liftem i po lifcie nadkola są identyczne?? zdecydowanie nie czyli ktory ma szersze nadkola? Czy roznica miedzy oponami 225 i 235 bedzie az taka wazna jesli chodzi o obcieranie na feldze 18x8'' ET 35 w pasku przed liftem ktory docelowo bedzie dosc sporo obnizony? Pytam, poniewaz odziwo opony 235 mozna dostac taniej niz 225. Czy 235 nie bedzie wygladala balonowato na 8'' feldze? Edytowane 17 Stycznia 2010 przez wodzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #265 Napisano 17 Stycznia 2010 Czy roznica miedzy oponami 225 i 235 bedzie az taka wazna jesli chodzi o obcieranie na feldze 18x8'' ET 35 w pasku przed liftem ktory docelowo bedzie dosc sporo obnizony? może być na tyle spora zeby tarło Czy 235 nie bedzie wygladala balonowato na 8'' feldze? to tak jakbyś pytał czy jak włozysz do nosa wibrator nie będzie to głupio wyglądać. na cholere chcesz obniżać auto jak nakładasz laczki jak na PGRowski ciągnik siodłowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #266 Napisano 17 Stycznia 2010 może być na tyle spora zeby tarło 225 - 235 roznicy "prawie" nie ma. jesli by to bylo 255 no to przy 8" i 2 osobach na posadznym aucie - laduje ci na tyle gumy na dolach. jak juz wczesniej pisalem i wielu pisalo - 225/40/18 to optymalny uklad jesli chodzi o 18" (rowniez jesli chodzi o wskazania predkosci ), pozniej tylko mozesz isc w 215/40 badz 215/35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #267 Napisano 18 Stycznia 2010 to tak jakbyś pytał czy jak włozysz do nosa wibrator nie będzie to głupio wyglądać. na cholere chcesz obniżać auto jak nakładasz laczki jak na PGRowski ciągnik siodłowy? no tak sie niestety sklada ze nie mam prywatnej wulkanizacji i hurtowni opon ze moge przymierzac i sprawdzac co lepsze... dlatego od tego jest forum i spytałem. I teraz juz wiem ze lepsze beda 225 ale mogles to wyperswadować troche bardziej na luzie. Tak czy inaczej dziekuje Tobie i Pobsowi za odpowiedzi i pomoc pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #268 Napisano 19 Stycznia 2010 Stala sie rzecz straszna auto opadlo nisko ze odblaski na drodze byly za wysokie z poczatku myslalem ze to plyta od silnika opadla ale tak niestety nie bylo wczoraj podnioslem auto zeby sprawdzic co jest nie tak i w moim gwincie szczelily sprezyny rozumie ze moze jestem za gruby ale mialem zawias kw i chyba takie cos nie powinno miec miejsca moze macie jakies ciekawe propozycje co z tym fantem zrobic moze ma ktos do sprzedania same sprezynki zdjecia dam pozniej tego zawiasu :ała: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #269 Napisano 19 Stycznia 2010 wyslij zapytanie do KW i zobaczysz co ci powiedza - ja bym tak zrobil jesli zakupil bym gwint za 1000 euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #270 Napisano 19 Stycznia 2010 a ma ktos ades do kw?? jakiegos w polsce?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #271 Napisano 19 Stycznia 2010 http://www.kwpolska.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #272 Napisano 19 Stycznia 2010 ale mialem zawias kw i chyba takie cos nie powinno miec miejsca No właśnie, ja bym tak zrobil jesli zakupil bym gwint za 1000 euro Tylko pytanie, czy to był gewinde przez kolegę zakupiony za 1000 Euro? Bo coś czuję, że było znacznie taniej (sądząc po stanie tego kompletu na fotach), a nie ma nic lepszego od "dobrej" używki, nieprawdaż? . Odnośnie pytanka. Wejdź na stronę KW, wyślij maila, na powinno być żadnego problemu, by zamówić nowe sprężyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #273 Napisano 20 Stycznia 2010 a co chcesz od KW? ta strona kw polska to tak ja ja bym se tez zalozyl strone nie wiem kw poland.pl i to zadne kw polska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #274 Napisano 20 Stycznia 2010 Mapet-od #272 w dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #275 Napisano 20 Stycznia 2010 wiem czytam caly temat.. tylko pytam co chce od niby KW Polska? jak ma cos pisac niech napisze do KW prosto do DE choc watpie ze cos wskora skoro nie ma to juz gwarancji a skad oni wiedza ze pol roku w kwasie nie lezalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #276 Napisano 20 Stycznia 2010 (edytowane) Chłopaki, tu kieruję pytanie do posiadaczy gwintu. Na jakiej wysokości macie skręcone zawieszenie na okres zimowy, tak żeby amorki nie dostały za bardzo po d...e? Niedawno podniosłem auto, ale nie wiem czy będzie dobrze. Jak możecie do zapodajcie fotki swoich amorków po podniesieniu. Z góry dzięki. Pzdr Edytowane 20 Stycznia 2010 przez marcin_B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #277 Napisano 20 Stycznia 2010 Mapet-jakoś tak szczerze wątpię że coś załatwi,chyba że zapyta czemu tak się stało i pewnie padnie odpowiedź wymijająca-z resztą co ich to obchodzi,skoro te sprężyny pewnie już są daaaawno po gwarancji...Wystarczy pożądnie przyładować w jakiś rów i też mogą pęknąć.Wątpię zatem żeby rozmowa z KW coś wniosła do tematu.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #278 Napisano 20 Stycznia 2010 Na jakiej wysokości macie skręcone zawieszenie na okres zimowy max do góry i jeszcze trochę, kij z amorkami to tylko mts Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #279 Napisano 20 Stycznia 2010 a wiec sprobuje im cos wyslac co do wpadniecia w jakis row niema mowy jezdze na 19' i by sie to tez odbilo na felgach a felgi sa proste i jak bym wpadl w row by nie szczelily obydwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #280 Napisano 20 Stycznia 2010 kij z amorkami to tylko mts U mnie siedzi FK, więc trochę szkoda;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach