hubcio Zgłoś #2021 Napisano 18 Października 2015 Panowie co to za sprężyny i ile obniżają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2022 Napisano 18 Października 2015 Google nie gryzie.... Wszystkie oznaczenia podane jak na tacy -35mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #2023 Napisano 18 Października 2015 Google nie gryzie.... Wszystkie oznaczenia podane jak na tacy -35mm Właśnie od wczoraj szukam na Google i nie mogę dokładnie znaleźć. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2024 Napisano 18 Października 2015 tu szczegóły... http://tuning-online.pl/sklep/passat-b5/32671-sprezyny-sportowe-hr-vw-passat-b5-typ-3b-2wd-35-35mm.html ale widze że Ty masz b6 a te stręzyny są do b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #2025 Napisano 19 Października 2015 Wcześniej miałem b5. W sobotę sprzątałem w garażu i znalazłem te sprężyny także się zastanawiałem skąd je mam i do jakiego auta podejdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matikk Zgłoś #2026 Napisano 19 Listopada 2015 Witam wszystkich forumowiczów, długo już jestem na forum i w końcu wypada coś napisać. Mam pytanie do osób które obniżały syncro bądź 4 motion. Ile można obniżyć maksymalnie obniżyć tył sprężyną? U mnie jest z tym problem. Auto na serii miało wysokość od ziemi do błotnika 68 cm przód, 70 cm. Po wrzuceniu eibach - 30 mm przód siadł na 64,5 - 65 ale tył poszedł tylko 2 cm w dół czyli na 68 cm. W czym jest problem? Dodam że na przodzie są amory bilstein b4 sport a na tyle seria KYB gaz. Sprawdzałem czy nie siadł na odbojnikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #2027 Napisano 20 Listopada 2015 Nie wiem jak to wygląda w 4x4 ale jak ja do FWD brałem zestaw mts'a -40 to było tak samo że tył został wyżej około 2cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matikk Zgłoś #2028 Napisano 22 Listopada 2015 Dalej szukam przyczyny czemu tył nie chce opaść i doszukałem się po numerach na amorach że są one z AUDI A6, V8, 100, 200 1.8-4.2 08.83-12.97. Może tu jest przyczyna. Nr na amorze to KYB 341205. Jest ktoś na forum kto może mi zmierzyć wysokość podpory sprężyny na amortyzatorze do dolnego końca? Byłbym bardzo wdzięczny za taką imformacje. Passat syncro 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafalk85 Zgłoś #2029 Napisano 22 Listopada 2015 Panowie zakupiłem sprężyny firmy APEX -40 mm i autko ładnie siadło tylko lewa strona z przodu stoi 10 mm wyżej niż prawa. Fakt że amortyzatory zostały fabryczne. Niewiem czy to wina właśnie zmęczonego amortyzatora czy może coś sknociłem składając wszystko w całość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matikk Zgłoś #2030 Napisano 22 Listopada 2015 Możliwe że jedna ze sprężyn ci nie siadła do końca ograniczenia na podporze gumowej i będzie wyżej. Też tak miałem po założeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafalk85 Zgłoś #2031 Napisano 22 Listopada 2015 Możliwe że jedna ze sprężyn ci nie siadła do końca ograniczenia na podporze gumowej i będzie wyżej. Też tak miałem po założeniu. Dzięki za podpowiedź matikk. Rozebrałbym dziada i złożył jeszcze raz tylko ta pogoda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2032 Napisano 22 Listopada 2015 Może tu jest przyczyna. Wg katalogu jaki posiadam były montowane tylko w audi. Do passata nawet nie widzę KYB tylko sachsa, monroe czy bilsteina. Jest ktoś na forum kto może mi zmierzyć wysokość podpory sprężyny na amortyzatorze do dolnego końca? Jak odkopię w kotłowni to jutro zmierzę. Wyjmowałem fabryczne i leżą w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matikk Zgłoś #2033 Napisano 23 Listopada 2015 Czekam na jakieś info. Z góry dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2034 Napisano 24 Listopada 2015 Czekam na jakieś info. Z góry dzięki za zainteresowanie. Przykro mi ale mimo chęci nie dam rady. Mam to na końcu korytarza pod schodami a wcześniej tonę węgla w workach... Nie wytargam tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matikk Zgłoś #2035 Napisano 26 Listopada 2015 Zamówiłem amory koni sport to jak przyjdą to zobaczę różnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomMik86 Zgłoś #2036 Napisano 26 Grudnia 2015 Witam,potrzebuje zdjecia z obnizeniem -35 albo -40 (obnizony sprezynami nie gwintem) na 19' z oponami 225/35 najlepiej w kombi. Z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #2037 Napisano 26 Grudnia 2015 a ja się dołączę może ktoś przymierzał i ma foto 19 przy 1be też bym prosił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukson Zgłoś #2038 Napisano 1 Marca 2016 Koledzy. jest problem. przod lezy juz dosc fajnie. mogloby zostac. lecz ten tyl. wyjalem juz nawet jedna gume spod sprezyny. dodam ze z przodu jest cale sportowe wraz z amortyzatorami a z tylu niestety same sprezyny a amortyzatory seryjne. moze to miec jakis wplyw? co dalej robic zeby usiadlo tak jak przod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2039 Napisano 3 Marca 2016 Amorki nie mają nic do wysokości zawieszenia. Przy większym obniżeniu pasowało by coś o krótszym skoku tłoka i przy okazji są one sztywniejsze niż w serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #2040 Napisano 22 Marca 2016 Witam serdecznie. Chłopaki poradźcie coś. Jeżdżę na zawieszeniu gwintowanym Waitec, od jakiegoś czasu tłucze mi przód, najprawdopodobniej amor prawy. Szykuje się wymiana, tylko na co? Nie chce sobie narobić kosztów, przeszła mi obsesja na tuning Chodzi o to, że przyzwyczaiłem się do twardego zawieszenia i raczej nie chciałbym tego zmieniać. Myślałem o zestawie, sportowe, obniżające sprężyny i jakieś porządne amorki, ale jakie i czy da radę się zmieścić w ok. 500 zeta? Teraz mam ustawiony gwint idealnie, nisko, ale nie musze omijać progów zwalniających. Jak to pomierzyć żeby dopasować pod to sprężyny? Proszę doradźcie coś, w tym tygodniu musiałbym ogarnąć temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach