matti84 Zgłoś #1941 Napisano 27 Lutego 2015 http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-supersport-40-40-audi-a4-b5-CID5-ID8ZbHw.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #1942 Napisano 27 Lutego 2015 to są sprężyny do Audi, a nie do VW więc nie założysz ich do swojego Passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1943 Napisano 27 Lutego 2015 Wg rozpiski pasuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #1944 Napisano 27 Lutego 2015 a gdzie ta rozpiska? moim zdaniem na 99,9% nie pasują. ty masz ośke czy synchro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1945 Napisano 27 Lutego 2015 Oska... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1946 Napisano 27 Lutego 2015 Przód pasuje , tył nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #1947 Napisano 27 Lutego 2015 Ok dzieki wiec nie biore. Doloze i wezme se alu 16 bo sa w dobrej cenie a mam aby stal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1948 Napisano 27 Lutego 2015 Witam, Co sądzicie o gwincie na zimę.....?? Na lato mam gwint mts a na zimę seria 1be, i 2 razy w roku przekładam komplet, i tak się zastanawiam czy nie pogonić kompletu 1be i nie latać cały rok na gwincie oczywiście na zimę odpowiednio wyżej niż w lecie.... Co Wy na to, czy może wypowiedzieć się ktoś kto właśnie cały rok jeździ na gwincie. Są opinie że nie powinno się go rozkręcać na max - ok, można go unieść tylko trochę, jak to wygląda w praktyce.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1949 Napisano 27 Lutego 2015 Ja 2 zimę przelatałem na podniesionym gwincie MTS i nie widze żadnych negatywnych skutków. Piszą różne opinie na ten temat w necie ale to sa tylko gdybania... nic nie potwierdzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1950 Napisano 28 Lutego 2015 Ja 2 zimę przelatałem na podniesionym gwincie MTS i nie widze żadnych negatywnych skutków.Piszą różne opinie na ten temat w necie ale to sa tylko gdybania... nic nie potwierdzone. A mozesz wrzucić foto jak masz na zimę auto ustawione chodzi mi o wysokość.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1951 Napisano 28 Lutego 2015 Ja jeździłem w zimę na gwincie w dodatku na obniżeniu takim jak było na lato . Najgorzej jest w koleinach bo łatwo brzuszkiem przycierać , można rozwalić sobie zderzak jadąc np za tirem i odpada mu jakaś skarpa spod kół . Poza tym zimą na gwincie dużo łatwiej auto wprowadzić w poślizg na zakręcie i ciężej wyprowadzić. Wtedy powiedziałem sobie że to moja ostatnia zima na gwincie i teraz też zmieniam zawias dwa razy w roku. Lato gwint a zimą eibach -35mm . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1952 Napisano 28 Lutego 2015 Poza tym zimą na gwincie dużo łatwiej auto wprowadzić w poślizg na zakręcie i ciężej wyprowadzić. ? skąd ta teoria? Nie zauwazyłem takiej zależności;) A mozesz wrzucić foto jak masz na zimę auto ustawione chodzi mi o wysokość.... Tył na max do góry, przód wyrównany z tyłem. Przód wydaje sie wyżej ale to tylko dlatego że na nierównym podłożu ustawiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1953 Napisano 28 Lutego 2015 kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję nazwa: Imag1193.jpg wyświetleń: 5 rozmiar: 44.9 kb id: 128915tył na max do góry, przód wyrównany z tyłem. Przód wydaje sie wyżej ale to tylko dlatego że na nierównym podłożu ustawiony thx! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1954 Napisano 5 Marca 2015 ? skąd ta teoria?Nie zauwazyłem takiej zależności Z własnego doświadczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1955 Napisano 5 Marca 2015 Wojtek przeca to sama przyjemność o ile jest to kontrolowane :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1956 Napisano 6 Marca 2015 Ja jezdzilem cała zime na gwincie i przyszla zime tez bede smigal, nie widze przeciwwskazań o ktorych pisze Wojtek, podkrecam troche do gory i jazda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1957 Napisano 6 Marca 2015 Ja jezdzilem cała zime na gwincie i przyszla zime tez bede smigal, nie widze przeciwwskazań o ktorych pisze Wojtek, podkrecam troche do gory i jazda Ja piszę tylko swoje odczucia , nikt nie musi się z tym zgadzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1958 Napisano 6 Marca 2015 (edytowane) Tak samo, luz bez spięć Edytowane 6 Marca 2015 przez kapsun Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1959 Napisano 6 Marca 2015 Dzięki za odpowiedzi Panowie, w takim razie trzeba będzie na dniach wrzucić gwint a komplet 1be na sell będzie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma90ti Zgłoś #1960 Napisano 18 Marca 2015 Panowie mam felgi 17 profil opony to 45/225. Chciałbym obniżyć ok 4 cm bo już mam takie sprężynki i powiedzcie mi czy będę szurał na koleinach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach