kbc85 Zgłoś #1841 Napisano 28 Sierpnia 2014 Koledzy czy tylna regulacja ma być w ten sposób zamontowana? Jutro się biorę za montaż i wole uniknąć nieporozumień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1842 Napisano 28 Sierpnia 2014 powinna być na dole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1843 Napisano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Pytam bo gdzieś w tym temacie wyczytałem że gumy seryjne z dołu sprężyny się wywala i tam ma iść ta regulacja zamiast ich. PS: Czy na amortyzatorze MTSa tył ma być odbój z osłoną czy nie bo w kpl nie ma i nie wiem czy kupować coś co podejdzie. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez kbc85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1844 Napisano 28 Sierpnia 2014 powinien być chyba że chcesz mieć tam syf z drogi taki jak piach błoto woda itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasmanvir Zgłoś #1845 Napisano 31 Sierpnia 2014 A jakie amorki polecicie do sprężyn eibacha E8557-140 do paska kombi z dieslem AFN? Aktualnie mam seryjne sprężyny i amory gazowe bilsteina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1846 Napisano 9 Września 2014 (edytowane) W końcu założyłem gwint, siadł chyba ciut za nisko bo koła wchodzą w nadkola z 1cm. Edytowane 10 Września 2014 przez kbc85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1847 Napisano 9 Września 2014 nie narzekaj dobrze siedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1848 Napisano 10 Września 2014 Wywalacie osłony silnika i skrzyni czy macie to zostawione u siebie? Poczekam do zimy bo ogólnie ten setup jest całoroczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1849 Napisano 10 Września 2014 Wywalacie osłony silnika i skrzyni czy macie to zostawione u siebie? Poczekam do zimy bo ogólnie ten setup jest całoroczny nie wywalaj, a nawet proponuje Ci zmienić na taką z blachy, co do zimy hmmmm..... powodzenia..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1850 Napisano 10 Września 2014 Mam 206 na zimę na większe śniegi Passat to tak na niedzielę się z rodziną przejechać tak to stoii. Zimy ma nie być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gronus Zgłoś #1851 Napisano 11 Września 2014 Mam pytanie jak dokładnie powinien być gwint? Bardzo twardy czy tak jak ja mam trochę dziwnie jak jade i napotkam mulde na drodze to albo jedno albo drogie lub oba kola tra o błotniki . jak by to mówiąc jest miękkie . a powinno być twarde tak ze nie da się go rozbujac gora dol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1852 Napisano 12 Września 2014 Mam pytanie jak dokładnie powinien być gwint? Bardzo twardy czy tak jak ja mam trochę dziwnie jak jade i napotkam mulde na drodze to albo jedno albo drogie lub oba kola tra o błotniki . jak by to mówiąc jest miękkie . a powinno być twarde tak ze nie da się go rozbujac gora dol zależy od gwintu, jedne są "miękkie" np. ta lub mts a są też mega twarde betony jak np.: supersport.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gronus Zgłoś #1853 Napisano 12 Września 2014 aha to takie buty. a ile za taki supersport? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1854 Napisano 12 Września 2014 Uwierz mi nie chcesz twardego gwintu Jeździsz po niemieckich autostradach to tak ale w innym wypadku nie brał bym czegoś tak twardego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gronus Zgłoś #1855 Napisano 12 Września 2014 Myślę jeszcze o pneumacie bo czasem muszę objechac pewne drogi;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1856 Napisano 12 Września 2014 jedne są "miękkie" np. ta lub mts Mts fakt jest miękki , ale o ta nie można tego powiedzieć... ten zawias jest zajebiście twardy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1857 Napisano 12 Września 2014 Miałem TA w Audi i powiem tak, nie wiem jak to powinno pracować normalnie bo ja posadziłem auto na max w dół tak że odboje przednie miały jedno jajo reszta wycięta. Twardy był ale tą ocenę postawiłem po przesiadce z 225/40/18 na 215/35/18. Od kilku dni mam MTSa i powiem że jak na razie jest rewelacja pod względem wygody. Mam 19" i w porównaniu z TA to ten jest miodzio. Nie jeździłem jeszcze po jakich tam wybojach bo w okolicy mam nowe drogi porobione więc nie wypowiem się jeszcze na max w tej sprawie ale już widzę że lepiej wybiera jakieś tam małe nierówności w porównaniu z TA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #1858 Napisano 12 Września 2014 Rowniez jezdze na mts obecnie zmienilem tyl by zyskac na komforcie dla podruzujacych na kanapie Jako gwint jest calkiem przyjemny, da sie przywyknac, Fk do dopiero beton czy tam Technix... Mts jest jeszcze w miare, ale ponoc na tylnej kanapie juz nie da sie wytrzymac. Zima?? Ja przejechalem cala zime na skreconym zawiasie. Gdzie nie gdzie balem sie bo szorowalo, balem sie o miske, skrzynie i zawieche. NO i najwazniejsze zderzak. Udalo sie bez wiekszych klopotow dotrwac do wiosny. Do nadkola mam jakies 66 cm i to wystarcza, nie mam zamiaru spuszczac tego nizej bo nie ma sensu. Pneumat? Ohh czlowieku to jest dopiero rewelacja, na trasie w dol i lecisz sobie, na miescie czy osiedlu gdzie pelno progow i kraweznikow wiadomo w gore i to wszystko za pomoca jednego przycisku badz 4 MImo tego jak ktos chce sztywnego komfortu to brac Mts'a, jeden minus nie ma tivu, ja do poruszania sie potrzebuje miec wbity, w Polsce tego nie wymagamy. Temu musze sie przezucic na cos innego. Furacz pieknie siadl na tych kolkach, ladnie widac tarcze :P MOze jakies RS6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1859 Napisano 12 Września 2014 RS6 to może bym wsadził przed ślubem, teraz mam monitoring i przeje....ne coś wykombinować bez wiedzy żonki Na wiosnę się pryśnie zaciski na jakiś kolorek i będzie OK. Na razie muszę tarcze z tyłu wymienić bo do połowy ładne, do połowy korozja. Nie wiem czemu tak się dzieje że klocki nie biorą równo - prowadniczki? PS: Czy koledzy na 19" też mają taki dziwny hamulec? Ogólnie na serii kole hamował idealnie a na alu taki hmmmm jak by był z gumy czyli ja mu w pedał a on sie zastanawia czy hamujemy czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #1860 Napisano 28 Września 2014 Koledzy dziś zauważyłem że przód mi siedzie krzywo. Montując gwint mierzyłem tak jak na zdjęciu a różnica w wysokości jest 1cm czyli 62.5cm i 63.5cm. W czym problem? Coś jest nie wymiarowe czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach