Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

co prawda jestem dopiero na etapie rozgladania ale musisz Kuczi rozszyfrowac swoje masy ciezkosci z wlepy i dopasowac cos po wadze bo widzisz jak kolega Gegas kombinuje :)

4x4 ma tez inne springi z tyłu jak oska

ogólnie patrze ogloszenia i jest z czego wybierac a ze idzie zima i dopiero na next sezon cos sie załozy jest sporo czasu na szukanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ogólnie patrze ogloszenia i jest z czego wybierac

 

Chyba nie mówisz o 4x4 i

 

 

masy ciezkosci z wlepy i dopasowac cos po wadze bo widzisz jak kolega Gegas kombinuje

 

Do tej wersji silnikowej i napędu samych spręzyn używanych praktycznie nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od audi a6 c5 nic nie znajdzie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spoko dzieki ale jak ogladałem ogłoszenie i zdjecia to dopatrzylem sie ze jedna sprezyna ma uszkodzną ta czarna powłoke i nie wiadomo czy nie ma tam rdzy .... bo nie chcail by pękła poprosilem o wiecej zdjec

trafilem tez na 4 springi MTS cena nawet znaośna komplet po sezonie warto sie tym interesowac???? dodam ze cena to prawie polowa nowych wiec do przyjecia tylko czy efekt..... miał ktos stycznosc????

 

Witam, ja zakupiłem sprężyny MTS (-35/35 mm) jakieś 3 miesiące temu, wszystko ładnie, pięknie, auto siadło tak jak chciałem (przód nieco niżej niż tył) ale mam oryginalne amortyzatory i czasem osłoną silnika obcieram i nie da się zjechać prostopadle z 5 cm krawężnika bo dobija spodem, na komforcie to chyba nic samochód nie stracił, w zakrętach wyraźnie mniej się przechyla. Takie są moje odczucia, raczej pozytywne, jak seryjne amortyzatory klękną to kupię jakieś bardziej odpowiednie. Pozdr.

 

Ps. Dodam że kupiłem nowe za 350 zł bez przesyłki bo sam odebrałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sie ma o taka odp mi chodziło :)

Te sa za ok 200 po sezonie i obecnie mam 16 zima/lato ale planuje jakieś 18

Bo na ori to trochę koza bedzie ale muszę zamierzc laczka i sie oceni moze zrobię jakiś foty ..??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy widzę ze quattro i 4-motion was gryzie a dla jasności syncro kolega ma czyli starsza wersje 4-motion bo te wychodzily od 99/20 :D co prawda dużej różnicy nie ma ale jednak są technologiczne różnice ^^ a wracając do sprężyn tez chce to zrobić bo gwint do syncro jest drogi 2.5tys wiec zastanawialem sie nad sprężynami i znalazlem firmy Kw czy Fk za 360zl na allegro :) czy dobę by były?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli spreżyny do 4motion są inne całkowicie czy chodzi tylko o różnice w twardości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne sa do 4x4 i do tego dochodzi jeszcze twardośc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Panowie,

Czy te sprężyny :

http://img02.tablica.pl/images_tablicapl/100436509_1_644x461_sprezyny-sportowe-obnizajace-40-audi-a4-a6-a3-vag-inne-lodz.jpg

Będą pasować do Passata syncro ?

 

Pozdrawiam

Mateusz/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy passat 4x4 na tyle ma podobne springi jak audi a4 b5???? czyli sprezyna jest razem z amortyzatorem??? a nie osobno jak to w b5 fl....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeszcze jedno pytanie /chyba już ostatnie/.

Lepiej kupić sprężyny używki - Weitec,H&R,Koni - czy nówki MTS'a ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy passat 4x4 na tyle ma podobne springi jak audi a4 b5???? czyli sprezyna jest razem z amortyzatorem??? a nie osobno jak to w b5 fl....

 

To że rozwiązanie konstrukcyjne jest takie samo jak w audi to nie znaczy że pasuje, czyż nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginalne obniżenie jest -45mm tak było dostępne w katalogach, min. ETKA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę ostatnio śledzę temat i czy 1 niebieski 3 zielone 1BE bedzie na przód do paska ???

Dla mnie ważny jest stan springa czyli czy nie jest pordzewialy czy jakiś zniszczony

Moja kolejność to Koni h&r i waitec chyba na równi a na końcu MTS

Jest na tablicy MTS po sezonie za 200 zł jak nowy jak cię interesi to poszukaj

Ja jednak wydrukowalem kolory oznaczeń i sprubuje dobrać po paskach bo można trafić za grosze bo komuś nie zaalerzy co sprzedaje

Wiec myśle ze coś odbiore

W ciekawych aukcjach sa eibachy na licytacji i chyba ogólnie to jest the beest do pasata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpowie mi ktoś coś na mój temat bo nie wiem co mam zrobić ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buri

Sie ma. Sam tak troche zacząłem sie interesowac obniżeniem obecnie mam 16 ale mam dostep do różnych modeli i rozmiarów do VAG i interesuja mnie 17 albo 18 ale na 18 pasek wyglada jak koza :P

Więc wg mnie najlepszym rozwiązaniem sa springi Eibacha, mozna znalesc w dobrym stanie i w dobrej cenie i bedzie pewniak ze bedzie nizej i komfortowo.

Można też dostać za 200 zł springi MTS ale tutaj to już sa podzielone opinie i biore ta ewentualność ale tak jako ostateczność.

Mozna też poszukać jak JA planuje zrobić po kolorowych paskach na ogłoszeniach i za jakieś nie wielkie grosze zrobic komplet ale tu tez moga byc odstępsta bo wiadomo wagi i naciski i ori zawiecha ma 20-30 mm max .

Ja posiadam w domu gwint ale jest od audi a4 b5 i przod pasi a tyl nie :/ wiec myślałem przód gwint dać a tył kupic jakieś springi niższe ale ja to wszystko chce zrobić tanio i w miare dobrze.

WTwoim przypadku jak chcesz 1 kafla na to przeznaczyć to dogadaj sie z Mapetem i zapodaj cay nowy komplet MTS albo szukaj jakiejś lepszej firmowki ale juz uzywanej ......

A podsumowując to wszystko im więcej przeglądam o obnizeniu tym bardziej mi sie odechciewa a to tylko i wyłącznie dlatego, że u nas poprostu nie ma drug na sport zawieche, ktora w połączeniu z 18 to juz taczke robi nawet z komfortowego passata, lecz bede ciagle sledził temat tym bardziej ze jest czas bo sezon letni sie kończy i jak coś to dopiero na next sezon bo na zime to po co na kłopot????

Tak więc możliwości jest sporo widzisz jak Gegas kombinuje, zalezy ile chcesz przeznaczyć po jakich drogach jezdzisz ile km robisz rocznie???? i wogole czy zalerzy CI na komforcie czy na cisnieciu w gaz gdzie sie tylko da :)

Dodam iż mam w domu A4B6 na 1BE i na 16 ogólnie jezdzi sie spoko ale komfort jest juz nadwyręzony a jak by 16 zaminil na 18 to juz wogóle na prostej drodze bajka ale na zwykłych drogach gdzie wiadomo jaki jest stan to juz jest gorzej.

Wiec odpowiedziałem Ci tak ja o tym mysle i tak naprawde to mętlik mi sie zrobil bo tu chcesz kase zinwestować by coś poprawić- wygląd- prowadzenie a efekt może byc taki ze tylko bede zły że wydałem pieniadz a komfort uciekł no i pewnie częstsze sprawdzanie zawiechy bo ona jest dobra ale tylko jak sie o nia dba mówie tutaj o wahaczach pozdro

 

 

poprawiłem ........

Edytowane przez tasior69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz co to sa znaki interpunkcyjne ? Tego co napisałes nie da się czytać .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuczi to już pokolenie gimbusów. Dobrze że jednym zdaniem tego nie napisał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam na nowy sezon planuje do mojego passata b5 fl kombi zakupić jakieś alu zastanawiam sie nad 17" 225/45(tansze opony latwiej dostac uzywki,lepszy komfort) lub 18 225/40(lecz te mniej, jakoś sie ich boje :]) + obniżyć go około 4 cm. Lepiej było by kupić same sprężyny czy sprężyny + amortyzatory ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam na nowy sezon planuje do mojego passata b5 fl kombi zakupić jakieś alu zastanawiam sie nad 17" 225/45(tansze opony latwiej dostac uzywki,lepszy komfort) lub 18 225/40(lecz te mniej, jakoś sie ich boje :]) + obniżyć go około 4 cm. Lepiej było by kupić same sprężyny czy sprężyny + amortyzatory ?

 

co do opon proponował bym 215/45/17-215/40/18 będzie mniejszy balon i lepiej sie prezentuje na aucie co do obniżenia jak założysz same sprężyny to przy większych wybojach amory będą ci bic bo będą mieć większy skok niż sprężyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności