tasior69 Zgłoś #1641 Napisano 3 Listopada 2013 co prawda jestem dopiero na etapie rozgladania ale musisz Kuczi rozszyfrowac swoje masy ciezkosci z wlepy i dopasowac cos po wadze bo widzisz jak kolega Gegas kombinuje 4x4 ma tez inne springi z tyłu jak oska ogólnie patrze ogloszenia i jest z czego wybierac a ze idzie zima i dopiero na next sezon cos sie załozy jest sporo czasu na szukanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1642 Napisano 3 Listopada 2013 ogólnie patrze ogloszenia i jest z czego wybierac Chyba nie mówisz o 4x4 i masy ciezkosci z wlepy i dopasowac cos po wadze bo widzisz jak kolega Gegas kombinuje Do tej wersji silnikowej i napędu samych spręzyn używanych praktycznie nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1643 Napisano 3 Listopada 2013 A od audi a6 c5 nic nie znajdzie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babel89 Zgłoś #1644 Napisano 3 Listopada 2013 Spoko dzieki ale jak ogladałem ogłoszenie i zdjecia to dopatrzylem sie ze jedna sprezyna ma uszkodzną ta czarna powłoke i nie wiadomo czy nie ma tam rdzy .... bo nie chcail by pękła poprosilem o wiecej zdjectrafilem tez na 4 springi MTS cena nawet znaośna komplet po sezonie warto sie tym interesowac???? dodam ze cena to prawie polowa nowych wiec do przyjecia tylko czy efekt..... miał ktos stycznosc???? Witam, ja zakupiłem sprężyny MTS (-35/35 mm) jakieś 3 miesiące temu, wszystko ładnie, pięknie, auto siadło tak jak chciałem (przód nieco niżej niż tył) ale mam oryginalne amortyzatory i czasem osłoną silnika obcieram i nie da się zjechać prostopadle z 5 cm krawężnika bo dobija spodem, na komforcie to chyba nic samochód nie stracił, w zakrętach wyraźnie mniej się przechyla. Takie są moje odczucia, raczej pozytywne, jak seryjne amortyzatory klękną to kupię jakieś bardziej odpowiednie. Pozdr. Ps. Dodam że kupiłem nowe za 350 zł bez przesyłki bo sam odebrałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1645 Napisano 3 Listopada 2013 Sie ma o taka odp mi chodziło Te sa za ok 200 po sezonie i obecnie mam 16 zima/lato ale planuje jakieś 18 Bo na ori to trochę koza bedzie ale muszę zamierzc laczka i sie oceni moze zrobię jakiś foty ..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdisPMI Zgłoś #1646 Napisano 3 Listopada 2013 Koledzy widzę ze quattro i 4-motion was gryzie a dla jasności syncro kolega ma czyli starsza wersje 4-motion bo te wychodzily od 99/20 co prawda dużej różnicy nie ma ale jednak są technologiczne różnice ^^ a wracając do sprężyn tez chce to zrobić bo gwint do syncro jest drogi 2.5tys wiec zastanawialem sie nad sprężynami i znalazlem firmy Kw czy Fk za 360zl na allegro czy dobę by były? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magnes Zgłoś #1647 Napisano 4 Listopada 2013 Czyli spreżyny do 4motion są inne całkowicie czy chodzi tylko o różnice w twardości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1648 Napisano 4 Listopada 2013 Inne sa do 4x4 i do tego dochodzi jeszcze twardośc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #1649 Napisano 4 Listopada 2013 Witam, Panowie, Czy te sprężyny : http://img02.tablica.pl/images_tablicapl/100436509_1_644x461_sprezyny-sportowe-obnizajace-40-audi-a4-a6-a3-vag-inne-lodz.jpg Będą pasować do Passata syncro ? Pozdrawiam Mateusz/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1650 Napisano 4 Listopada 2013 a czy passat 4x4 na tyle ma podobne springi jak audi a4 b5???? czyli sprezyna jest razem z amortyzatorem??? a nie osobno jak to w b5 fl.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1651 Napisano 4 Listopada 2013 Koledzy jeszcze jedno pytanie /chyba już ostatnie/. Lepiej kupić sprężyny używki - Weitec,H&R,Koni - czy nówki MTS'a ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1652 Napisano 4 Listopada 2013 a czy passat 4x4 na tyle ma podobne springi jak audi a4 b5???? czyli sprezyna jest razem z amortyzatorem??? a nie osobno jak to w b5 fl.... To że rozwiązanie konstrukcyjne jest takie samo jak w audi to nie znaczy że pasuje, czyż nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #1653 Napisano 4 Listopada 2013 oryginalne obniżenie jest -45mm tak było dostępne w katalogach, min. ETKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1654 Napisano 4 Listopada 2013 Trochę ostatnio śledzę temat i czy 1 niebieski 3 zielone 1BE bedzie na przód do paska ??? Dla mnie ważny jest stan springa czyli czy nie jest pordzewialy czy jakiś zniszczony Moja kolejność to Koni h&r i waitec chyba na równi a na końcu MTS Jest na tablicy MTS po sezonie za 200 zł jak nowy jak cię interesi to poszukaj Ja jednak wydrukowalem kolory oznaczeń i sprubuje dobrać po paskach bo można trafić za grosze bo komuś nie zaalerzy co sprzedaje Wiec myśle ze coś odbiore W ciekawych aukcjach sa eibachy na licytacji i chyba ogólnie to jest the beest do pasata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1655 Napisano 4 Listopada 2013 podpowie mi ktoś coś na mój temat bo nie wiem co mam zrobić ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1656 Napisano 5 Listopada 2013 (edytowane) Buri Sie ma. Sam tak troche zacząłem sie interesowac obniżeniem obecnie mam 16 ale mam dostep do różnych modeli i rozmiarów do VAG i interesuja mnie 17 albo 18 ale na 18 pasek wyglada jak koza Więc wg mnie najlepszym rozwiązaniem sa springi Eibacha, mozna znalesc w dobrym stanie i w dobrej cenie i bedzie pewniak ze bedzie nizej i komfortowo. Można też dostać za 200 zł springi MTS ale tutaj to już sa podzielone opinie i biore ta ewentualność ale tak jako ostateczność. Mozna też poszukać jak JA planuje zrobić po kolorowych paskach na ogłoszeniach i za jakieś nie wielkie grosze zrobic komplet ale tu tez moga byc odstępsta bo wiadomo wagi i naciski i ori zawiecha ma 20-30 mm max . Ja posiadam w domu gwint ale jest od audi a4 b5 i przod pasi a tyl nie wiec myślałem przód gwint dać a tył kupic jakieś springi niższe ale ja to wszystko chce zrobić tanio i w miare dobrze. WTwoim przypadku jak chcesz 1 kafla na to przeznaczyć to dogadaj sie z Mapetem i zapodaj cay nowy komplet MTS albo szukaj jakiejś lepszej firmowki ale juz uzywanej ...... A podsumowując to wszystko im więcej przeglądam o obnizeniu tym bardziej mi sie odechciewa a to tylko i wyłącznie dlatego, że u nas poprostu nie ma drug na sport zawieche, ktora w połączeniu z 18 to juz taczke robi nawet z komfortowego passata, lecz bede ciagle sledził temat tym bardziej ze jest czas bo sezon letni sie kończy i jak coś to dopiero na next sezon bo na zime to po co na kłopot???? Tak więc możliwości jest sporo widzisz jak Gegas kombinuje, zalezy ile chcesz przeznaczyć po jakich drogach jezdzisz ile km robisz rocznie???? i wogole czy zalerzy CI na komforcie czy na cisnieciu w gaz gdzie sie tylko da Dodam iż mam w domu A4B6 na 1BE i na 16 ogólnie jezdzi sie spoko ale komfort jest juz nadwyręzony a jak by 16 zaminil na 18 to juz wogóle na prostej drodze bajka ale na zwykłych drogach gdzie wiadomo jaki jest stan to juz jest gorzej. Wiec odpowiedziałem Ci tak ja o tym mysle i tak naprawde to mętlik mi sie zrobil bo tu chcesz kase zinwestować by coś poprawić- wygląd- prowadzenie a efekt może byc taki ze tylko bede zły że wydałem pieniadz a komfort uciekł no i pewnie częstsze sprawdzanie zawiechy bo ona jest dobra ale tylko jak sie o nia dba mówie tutaj o wahaczach pozdro poprawiłem ........ Edytowane 5 Listopada 2013 przez tasior69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1657 Napisano 5 Listopada 2013 A wiesz co to sa znaki interpunkcyjne ? Tego co napisałes nie da się czytać ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #1658 Napisano 5 Listopada 2013 Kuczi to już pokolenie gimbusów. Dobrze że jednym zdaniem tego nie napisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avesso Zgłoś #1659 Napisano 10 Listopada 2013 Witam na nowy sezon planuje do mojego passata b5 fl kombi zakupić jakieś alu zastanawiam sie nad 17" 225/45(tansze opony latwiej dostac uzywki,lepszy komfort) lub 18 225/40(lecz te mniej, jakoś sie ich boje ) + obniżyć go około 4 cm. Lepiej było by kupić same sprężyny czy sprężyny + amortyzatory ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #1660 Napisano 10 Listopada 2013 Witam na nowy sezon planuje do mojego passata b5 fl kombi zakupić jakieś alu zastanawiam sie nad 17" 225/45(tansze opony latwiej dostac uzywki,lepszy komfort) lub 18 225/40(lecz te mniej, jakoś sie ich boje ) + obniżyć go około 4 cm. Lepiej było by kupić same sprężyny czy sprężyny + amortyzatory ? co do opon proponował bym 215/45/17-215/40/18 będzie mniejszy balon i lepiej sie prezentuje na aucie co do obniżenia jak założysz same sprężyny to przy większych wybojach amory będą ci bic bo będą mieć większy skok niż sprężyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach