Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

więc gdzie szukać takich "krótszych"amorków? na alledrogo widzę tylko mts.

a co chcę osiągnąć? przede wszystkim nowe amory bo stare już się skończyły i przy okazji poprawa wyglądu poprzez delikatne obniżenie paska:)

Budżet to powiedzmy ok 1000PLN, da się za te pieniądze? wiem że kupiłbym za to nówkę gwint mts ale nie chcę aż tak glebować auta a jazda na max rozkręconym do góry chyba nie ma sensu. Kit mts? jak do sie sprawuje?

Więc jak osiągnąć obniżenie o ok 30mm? podajcie proszę jakieś konkretne zestawy lub oddzielnie amory i sprężyny żeby to sie trzymało kupy

 

---------------------------

edit

troch poszukałem i pytanie co lepsze?

1. amorki BILSTEIN +sprężyny MTS (dobre amorki+tańsze sprężyny)

2. amorki sportowe MTS +sprężymy EIBACH PRO-KIT (tańsze amory+firmowe sprężyny i ponoć komfortowe)

3. gwint MTS (chwalony przez większość na forum:) )

 

każdy ten zestaw to wydatek ok 1k co mogę zaakceptować.

Mam też możliwiść kupienia sprężym WEITEC od audi a4 z 97r. podejda? i jak z twardością?

 

 

1 ok 2,5 tys

2 ok 1500

3 ok 950zl

 

tazke mozna szukac roznych rozwiazan kwesta budzetu

 

ew następna wyzsza polko to AP i kit bedzie ok 1000-1500zl kosztowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
komplet ze sprężynami

a sprężyny jakie masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a sprężyny jakie masz?

jakies fk ale dokladnie tez nie wiem o ile obnizyly tak mi oddal autko i mi pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym ten zestaw kupił ale jest ryzyko że może któryś amor wylać bo nie jest to nowy zestaw ale jeśli ma regulację twardości to za tę kase raczej warto kupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ale nie chcę aż tak glebować auta a jazda na max rozkręconym do góry chyba nie ma sensu.

 

Skoro nie chcesz glebować auta, tylko tak jak pisałeś wcześniej gwint by był podniesiony do samej góry, to lepiej taki zestaw zostaw dla kogoś innego.

 

Co do amorów o krótszym skoku MTS-a Ci nie polecę bo miałem i jest lipa na nich, nie wspominając już o tym że po niecałym sezonie amory były do wyrzucenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już je odpuściłem sobie:) ale dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kw mega cen ja bym spokojnie ryzykowal! ja za taki dalem 1600zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już aukcja nieaktualna niestety.

a jak wygląda twardość takiego gwintu kw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mega bajka mozesz ustawic naprawde twardo lub dosc miekko dla mnie rewelka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a za takie nowe ile trzeba szykować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powyzej 5

jak ja placilem 1600 to ok 8 bylo nowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powyzej 5

jak ja placilem 1600 to ok 8 bylo nowe :)

 

ała zabolało,myślałem że do 3 coś dobrego kupię nowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupisz tez np AP na licencji KW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam parę pytań odnośnie gwintu na przód. Mam Bilsteina z A4 B16 PSS9, i parę zapytań na jego temat.

 

1, Na MTSie z przodu miałem dość nisko, zostało około 1cm regulacji. Na nowy sezon mogło by jej brakować, tak też zastanawiam się jak będzie na Bilsteinie? Da się na nim niżej zejść? Wiem, że można zawsze wyciągnąć helpera, ale pytam o taką "normalną glebę".

 

2. Są to amory na grubym tłoczysku i zastanawiam się czy są do takiego tłoczyska odboje/klipsy do zrobienia taczki. Tutaj pytanie skierowane bardziej do Mapeta ;)

 

3. Chętnie też posłucham ogólnych opinii na temat tego gwintu. Jak wypada np na tle KW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie grube to tloczysko bo jak takei jak HR to nie bardzo beda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chcialbym sie podlaczyc do tematu a mianowicie mam zamiar kupic gwint ale sie obawiam ze bedzie strasznie sztywno.Obecnie jezdze na zawieszeniu sportowym (Przod obnizony o -60 i sportowe amorki FK a tyl -40 i zwykly nowy Sachs gazowy).Interesuje mnie to czy na gwincie bedzie duzo bardziej sztywno?Mam na mysli cos takiego http://moto.allegro.pl/zawieszen-gwintowane-passat-b5-combi-raceland-i2916379384.html jezli nie bede zadowolony to chociaz duzo kasy nie strace a jesli mi sie spodoba to nazbieram $$ na cos lepszego:)Z gory dziekuje za wypowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racelabd to zawias pokroju TA wiec bym sobie odpuscil za ta cene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jakie grube to tloczysko bo jak takei jak HR to nie bardzo beda

 

Dopiero teraz zrobiłem jakieś foto. Jest dosyć sporo szersze niż MTS :P znajdzie się coś na to?

 

Porownanietloczysk_zps80957be3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności