Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Czy do sprezyn Eibach Pro Kit dadza rade amorki Bilstein B4 Sport? Jesli nie to jakie powinienem zalozyc amory do tych sprezyn. Nie chce robic gleby ani zbyt twardego zawieszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja odgrzeje pytanie z kiedys - poradzil sobie ktos ze zmniejszeniem negatywu z przodu po obnizeniu? drazni mnie zmienianie opon 2 razy w sezonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to ja odgrzeje pytanie z kiedys - poradzil sobie ktos ze zmniejszeniem negatywu z przodu po obnizeniu? drazni mnie zmienianie opon 2 razy w sezonie

 

Kolego, jak zmieniasz opony 2 razy w roku to może czas ustawić zbieżność...? Przy negatywie nie zżera aż tak opon. Faktycznie trochę bardziej i nieregularnie, ale bez przesady...

 

Ile masz obniżone auto? Bo ja przy obniżeniu naprawdę sporym mam niecałe -2 stopnie i jakoś po dwóch sezonach nie mam widocznych okiem różnic w bieżniku opony. Jak bym to pomierzył suwmiarką to może by była drobna różnica, ale nie przesadzajmy, że trzeba 2 razy w sezonie opony zmieniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na gwintowanym zawieszeniu można uzyskać wysokość równą seryjnym sprężynom?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy na gwintowanym zawieszeniu można uzyskać wysokość równą seryjnym sprężynom?

Nie. Przeważnie jest to około 20mm niżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qwa już nie wiem co zastosować :wmorde

Z jednej strony ma być nisko,z drugiej strony często jeżdżę z małym dzieckiem i nie może być za twardo...Springi które założyłem są niby -40 ,ale wydaje mi się ze nadal jest wysoko...Jakieś pomysły? :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AIR ;)

 

MTS jest dosyć miękki, jak na gwint. Jak dasz większą oponę to powinno być komfortowo a zarazem nisko i ładnie koło spasowane z błotnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włąśnie o to chodzi :hyhy ale jakoś obawiam się dyskomfortu na gwincie :P

W każdym bądź razie wielkie dzięki :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłem na gwincie i zimówkach 15" to nie tyle było twardo, co auto "podskakiwało" jak na trampolinie. Musiałbyś się u kogoś przejechać na wysokiej oponie i gwincie ;)

 

Nie ma sprawy, pozdro :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi jeszcze,czy z sedana pasi do kombiaka?

takie coś:

SAM_2015.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma różnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma różnicy

 

Czyli rozumię że mógłbym taki gwint założyć.

 

Dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj i się chwal jak wyszło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zakładaj i się chwal jak wyszło :D

 

Włąśnie znalazłem w dobrej cenie używkę...Koleś sprzedawał Passka i założył serię...Podobnież jest w pożądku,muszę tylko jakoś kasę załatwić :wmorde

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, jak zmieniasz opony 2 razy w roku to może czas ustawić zbieżność...? Przy negatywie nie zżera aż tak opon. Faktycznie trochę bardziej i nieregularnie, ale bez przesady...

 

Ile masz obniżone auto? Bo ja przy obniżeniu naprawdę sporym mam niecałe -2 stopnie i jakoś po dwóch sezonach nie mam widocznych okiem różnic w bieżniku opony. Jak bym to pomierzył suwmiarką to może by była drobna różnica, ale nie przesadzajmy, że trzeba 2 razy w sezonie opony zmieniać.

 

Mam to sami u siebie - zaraz będzie 5 miesięcy co daje ok 10 tys km. Zbieżność ustawiona - fakt, że ustawili mi rozbieżność na poziomie 3 st - czyli górna granica. Do tego jest negatyw się zrobił delikatny, auta niżej się już nie da, bo i tak szoruje o błotnik przy szybszym zakręcie. Strona kierowcy opona od środka "zeżarta" od strony pasażera nadgryziona. Dodać trzeba, że opony to jakies tandety plastikowe, które kręcą kilometry (215/40/18 na 8 calach).

 

Obstawiam, że tai urok tjuningów...się chciało to się ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo sezon i kapcie do zmiany masz racje sie zachcianki sie ma jak ktoś ogarnia o co chodzi to dajcie znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wy macie coś nie tak bo ja już trzeci sezon latam na gwincie i mi opon od środka nie tnie jedynie trochę mi przycieło opony od strony zewnętrzej ale to wina błotnika i tego że tak nisko pasek siedzi i przy max skręcie trze opona o błotnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tz zjada nowe opony na 1 sezon :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam obnizone ile sie da na 17tkach 225/45, dodatkowo mam zalozone zwrotnice z audi a8 (do duzych zaciskow), przez same zwrotnice juz sie negatyw zrobil, juz mam slady na kielichach od uderzajacych wahaczy, zrobie jakies foto to wrzuce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mam slady to normalne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności