pawelb6 Zgłoś #1101 Napisano 15 Maja 2012 Ja odboje mam odboje standardowe. Jakiej firmy i gdzie najlepiej kupić do krótszych sprężyn?? w katalogu bodajże febi ,są krótsze i dłuższe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #1102 Napisano 15 Maja 2012 koledzy planuje zakup gwintu MTS, mam oryginalne wzmacniane zawieszenie i strasznie wysoko stoi, koło 17'' wgląda jak 15''. I tu pytanie, jaka będzie najrozsądniejsza wysokość, tak żeby przejechać przez progi ( u mnie są dość wysokie ) i w pierwszej dziurze nie urwać miski, a żeby nie wyglądał jak KOZA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1103 Napisano 15 Maja 2012 koledzy planuje zakup gwintu MTS, mam oryginalne wzmacniane zawieszenie i strasznie wysoko stoi, koło 17'' wgląda jak 15''. I tu pytanie, jaka będzie najrozsądniejsza wysokość, tak żeby przejechać przez progi ( u mnie są dość wysokie ) i w pierwszej dziurze nie urwać miski, a żeby nie wyglądał jak KOZA? Trochę dziwne pytanie, po to kupujesz gwint aby go założyć, zobaczyć jak wygląda i samemu ocenić jak chcesz mieć auto i czy musisz podnieść, opuścić itd. Przynajmniej mi się tak wydaje. Ja mam całkiem skręcony gwint w dół (z przodu może zostało trochę) i przejeżdżam przez większość progów... Więc to zależy od stylu jazdy. Ale najlepiej jest założyć, pojeździć trochę i się samemu przekonać na jakiej chce się wysokości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #1104 Napisano 15 Maja 2012 Trochę dziwne pytanie, po to kupujesz gwint aby go założyć, zobaczyć jak wygląda i samemu ocenić jak chcesz mieć auto i czy musisz podnieść, opuścić itd. Przynajmniej mi się tak wydaje. Ja mam całkiem skręcony gwint w dół (z przodu może zostało trochę) i przejeżdżam przez większość progów... Więc to zależy od stylu jazdy. no dobra, chyba się wygłupiłem:rumieniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #1105 Napisano 15 Maja 2012 niewiele to pomogło. Po zmianie kół na 19" i naciągu 215 na 9" opony giną w oczachWidoczny jest negatyw,jak go wyeliminować? spidi spróbuj przełozyć wahacze w drugi otwór (sa dwa) i zobacz czy negatyw zniknie, jak nie to pozostaje kombinacja z wahaczami "od czegoś" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #1106 Napisano 16 Maja 2012 Dzięki arsen,w weekend jak pogoda pozwoli,będę kombinował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #1107 Napisano 22 Maja 2012 Panowie co sądzicie o zawieszeniach firmy K-Sport?? Po cenach to widać, że górna półka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokos363 Zgłoś #1108 Napisano 10 Czerwca 2012 Ma ktoś moze u siebie takie sprezyny? http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-passat-b5-audi-a4-eibach-30mm-i2304199908.html chcial bym nie za duzo obnizyc bo wstawilem fele 17 i Pasek stoi jak koza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1109 Napisano 10 Czerwca 2012 to niech koles z aukcji sie zdecyduje bo albo passat albo audi bo to inne zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pam166 Zgłoś #1110 Napisano 11 Czerwca 2012 siema, w tej samej cenie mam do wyboru dwa gwinty (zamontowane mają być w passacie 3bg kombi): v maxx fk g36/37 obydwa mają 4 miesiące, który wybrać ? do tej pory miałem styczność z mts i racelandem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1111 Napisano 11 Czerwca 2012 taki symbol fk nic nie mowi... ktora werjsa fk? a ceny jakie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1112 Napisano 11 Czerwca 2012 taki symbol fk nic nie mowi...ktora werjsa fk? Ja mam to samo i jeszcze jeden z forum. To chyba highsport, ale głowy nie dam, bo nie zagłębiałem się w temacie. Gwint komfortowy. Za swój, z zapieczonymi nakrętami (ktoś raz ustawił i jeździł) ale zestaw wyglądał jak nowy - dałem 550zł + dwie stówki z groszem za komplet nakrętek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pam166 Zgłoś #1113 Napisano 11 Czerwca 2012 (edytowane) na kolumnie wygrawerowane : 20G03VAE 29/07 phanteon gwint wygląda identycznie jak u Ciebie w temacie, mam za to dać 600zł warto? Edytowane 11 Czerwca 2012 przez pam166 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1114 Napisano 11 Czerwca 2012 phanteon gwint wygląda identycznie jak u Ciebie w temacie, mam za to dać 600zł warto? jak takie fk to te ori fk a nie chinol, jak ładne to można dać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1115 Napisano 12 Czerwca 2012 phanteon gwint wygląda identycznie jak u Ciebie w temacie, mam za to dać 600zł warto? Jak sprawny i nakrętki się kręcą to cena dobra. jak takie fk to te ori fk a nie chinol, jak ładne to można dać To nie jest seria AK. Germańska technologia, choć i tak pewnie przypływa w kontenereach z Tajwanu albo Indonezji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1116 Napisano 12 Czerwca 2012 phanteon gwint wygląda identycznie jak u Ciebie w temacie, mam za to dać 600zł warto? czy warto to sie okaze po tygodniu jak pojezdzisz ... mozesz sie czieszyc lub okaze sie syf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1117 Napisano 12 Czerwca 2012 czy warto to sie okaze po tygodniu jak pojezdzisz ... mozesz sie czieszyc lub okaze sie syf Niestety to prawda - loteria z używkami. Zastanawia mnie kto sprzedaje po 4 miesiącach gwint, który kosztuje na ebay'u ok 600 ojro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pam166 Zgłoś #1118 Napisano 12 Czerwca 2012 zobaczymy co to jest za cudo, narazie czekam na wysyłkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aga Zgłoś #1119 Napisano 26 Czerwca 2012 witam kolegow. dwa miesiace temu zakupilam vw passat sedam 1,6 ahl. borykam sie z nastepujacym problemem a mianowicie gdy patrze na zaparkowany samochod to widze ze jego tyl jest obnizony z tego tez wzgledu znajomy mechanik poradzil mi bym wymienila tylne sprezyny zawiesznia i dodal ze lepsze beda od wersji kombi bo podobno mocniejsze. pytanie moje jest takie czy faktycznie mechanik mial racje i czy sprezyny od kombi beda pasowaly do mojego sedana. jezeli to mozliwe to prosze szanownych kolegow forum. o odpowiedzi na privie. goraco pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #1120 Napisano 26 Czerwca 2012 witam kolegow. dwa miesiace temu zakupilam vw passat sedam 1,6 ahl. borykam sie z nastepujacym problemem a mianowicie gdy patrze na zaparkowany samochod to widze ze jego tyl jest obnizony z tego tez wzgledu znajomy mechanik poradzil mi bym wymienila tylne sprezyny zawiesznia i dodal ze lepsze beda od wersji kombi bo podobno mocniejsze. pytanie moje jest takie czy faktycznie mechanik mial racje i czy sprezyny od kombi beda pasowaly do mojego sedana. jezeli to mozliwe to prosze szanownych kolegow forum. o odpowiedzi na privie. goraco pozdrawiam Witam,w passatach tak jest że przód jest trochę wyżej jak tył ok 1-1,5cm,jeśli jest spora różnica to można wstawić sprężyny od varianta ale wtedy może być wyżej jak przód i może być trochę twardszy z tyłu.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach