Jaco Zgłoś #1001 Napisano 26 Września 2011 no to nie widziałem że jest nowy, ale 2 tyś za ta, lepiej szukać v2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1002 Napisano 26 Września 2011 to nie jest nic nowego to jest juz od ponad roku napewno w ofercie TA jak nie lepiej tylko mala popularnosc no tyle ze KW to tak x3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1003 Napisano 26 Września 2011 no tyle ze KW to tak x3 chodzi mi o używkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1004 Napisano 26 Września 2011 chodzi mi o używkę Tylko to jest używka - może kupisz w sensownym stanie, a może będzie taki szrot, że regeneracja amorów to najmniejszy problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1005 Napisano 26 Września 2011 tylko trzeba znalezc uzywke i to taka ze sie nada do jazdy a nie do regeneracji od razu i wtedy co z tego ze masz kw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1006 Napisano 29 Października 2011 mam zawieszenie z żółtymi amorami koni i czarnymi spężynami a na sprężynach jest zielona kropka co to jest za zestaw ktoś się orientuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryan.qqq Zgłoś #1007 Napisano 13 Listopada 2011 Witam dopiero co zakupiłem passata b5 w kombi jest to moje pierwsze auto, jaram się nim max. Pomóżcie mi zrobić z tej furki coś konkretnego. Na razie zastanawiam się nad obniżeniem chociaż trochę, słyszałem, że jeśli chodzi o 4-5cm to można tylko kupić same sprężyny czy to prawda ? bo mam na oku pewne: http://moto.allegro.pl/sprezyny-vw-passat-b5-b5-fl-kombi-40-40mm-mts-i1917533830.html no i jeśli możecie wytłumaczcie o co chodzi z tymi rodzajami passat b5 3b adp ahl ana arm ? jestem siny, ale z góry dziekuje za wyrozumiałość pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1008 Napisano 13 Listopada 2011 Witam dopiero co zakupiłem passata b5 w kombi jest to moje pierwsze auto, jaram się nim max. Pomóżcie mi zrobić z tej furki coś konkretnego. Na razie zastanawiam się nad obniżeniem chociaż trochę, słyszałem, że jeśli chodzi o 4-5cm to można tylko kupić same sprężyny czy to prawda ? bo mam na oku pewne: http://moto.allegro.pl/sprezyny-vw-passat-b5-b5-fl-kombi-40-40mm-mts-i1917533830.html no i jeśli możecie wytłumaczcie o co chodzi z tymi rodzajami passat b5 3b adp ahl ana arm ? jestem siny, ale z góry dziekuje za wyrozumiałość pozdrawiam kolego aukcaj jest ogolna jak chcesz podaj dane auta to ci pokaze ktore spezyny sa do twojego z MTS nie 4-5 tylko do 4 cm mozna dawac na seryjne amorki ale i tak polecam kupic caly zestaw z amorami nawet przy -30mm to oznaczenia silnikow adp ahl ana arm ale nie maja znaczenia tutaj akurat liczy sie silnik, pojemnosc czasem naciski na os Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #1009 Napisano 30 Listopada 2011 Witam. mam dylemat i nie moge znalezc odpowiedzi. Czy sprezyny od 3B roznia sie srednica od 3BG? Głownie chodzi mi o 2001 rok. Czy juz w FL jest inna srednica sprezyn czy dopiero zmiany te nastapily w rocznikach 2003? Ktos moze w temacie? Dzieki Wielki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1010 Napisano 30 Listopada 2011 srednice sa te same tylko masa auta moze byc minimalnie inna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #1011 Napisano 30 Listopada 2011 srednice sa te same tylko masa auta moze byc minimalnie inna Dzieki Wielkie Mapet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #1012 Napisano 2 Stycznia 2012 Czy to zawieszenie pasuje do FL z 2001 roku (sedan 4motion) http://moto.allegro.pl/audi-rs6-s6-a6-c5-gwintowane-zawieszeniesupersport-i2022855163.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1013 Napisano 2 Stycznia 2012 Zamieszczone przez Jaco http://moto.allegro.pl/audi-rs6-s6-a...022855163.html Gwint do 4motion do B5 podejdzie bez problemu ?? będzie pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1014 Napisano 7 Stycznia 2012 Witam Gwint i wahacze leżą w piwnicy i czekają...chciałem napisać "stopnienie śniegu", ale gdzie ten śnieg...ale "do brzegu". Jak już przód będzie rozebrany do zera a tył częściowo to myślę, że sensownie by było powymieniać jakieś gumy, tulejki itp itd. Powiedzcie co wymienić i na co zwrócić uwagę, żeby przetrzymało gwint, który zagości na dłużej w aucie. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolu Zgłoś #1015 Napisano 1 Marca 2012 Amortyzatory MTSa mogą być razem z oryginalnymi sprężynami do B5Fl tył? czy są za twarde? robił ktoś juz tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #1016 Napisano 2 Marca 2012 Witam Gwint i wahacze leżą w piwnicy i czekają...chciałem napisać "stopnienie śniegu", ale gdzie ten śnieg...ale "do brzegu". Jak już przód będzie rozebrany do zera a tył częściowo to myślę, że sensownie by było powymieniać jakieś gumy, tulejki itp itd. Powiedzcie co wymienić i na co zwrócić uwagę, żeby przetrzymało gwint, który zagości na dłużej w aucie. Dzięki! Gwint i wahacze? regulowane czy ze zużycia po prostu? Jest jakaś szansa dostać w polsce coś żeby kąt kół zmienić? Przez zime już drugi zestaw zimówek na przód idzie a btw. kupiłem przypadkiem gwint koni - amory metaliczne + szare sprężyny. Ktoś wie może ile to warte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #1017 Napisano 2 Marca 2012 Amortyzatory MTSa mogą być razem z oryginalnymi sprężynami do B5Fl tył? czy są za twarde? robił ktoś juz tak? Ja u siebie mam z Eibachami i jest oki. Według mnie do ori będą za krótkie ale to moje zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
phanteon Zgłoś #1018 Napisano 3 Marca 2012 Ja u siebie mam z Eibachami i jest oki. Według mnie do ori będą za krótkie ale to moje zdanie. MTS mają skrócony skok o 20 mm (jeśli się nie mylę). Jak je wsadzisz z ori sprężynami to będą pracowały maksymalnie wyciągnięte co wróży im bardzo szybką śmierć. Jeśli nie chcesz obniżyć to wstaw coś markowego - zdecyduj czy olej czy gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolu Zgłoś #1019 Napisano 3 Marca 2012 Dzięki Panowie zostaje jednak przy komplecie gwintu MTSa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebexxx4 Zgłoś #1020 Napisano 12 Marca 2012 Witam Panowie Potrzebuję pomocy a raczej w miarę szybkiej dorady bo nigdzie nie znalazłem i raczej nie znajdę bo do pracy zaraz gonię Chodzi o to czy te springi do mnie spasują i co to mniej więcej z tego wyjdzie? Eibach EW 1531001 VA Eibach EW 8553002 HA Autko do b5 variant 1,9 tdi Ajm 115km Chodzi mi czy i ile to obniży i czy nie za miękkie czy twarde? Wielkie dzięki z góry Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach