MAPET Zgłoś #841 Napisano 15 Marca 2011 kamilb takie dane nic nie daja co podales bo glownie chodzi o ET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #842 Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) No to fajnie,bo dobra felga i szkoda nie włożyć...Z tym kw v2 mnie martwi cena A tak właśnie zrobie na przód 215/40 a tył 225/40 to MTS jest za miękki i będzie obcierało przy takich kołach? Edytowane 15 Marca 2011 przez tomek1811 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #843 Napisano 15 Marca 2011 nei bedzie bo sie kola zmieszcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #844 Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) kamilb takie dane nic nie daja co podales bo glownie chodzi o ET pytanie było" Ma ktoś założone felgi 18 8,5 i ET32 " odpisałem : że mam takie ET u siebie, do tego kw v2 i do tego opona 225/40/18 fakt nie napisałem że felga 8,5" wydaje mi się że przecinka nie zauważyłeś bo nie wiem jakie dane więcej są potrzebne... Edytowane 15 Marca 2011 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #845 Napisano 15 Marca 2011 nei bedzie bo sie kola zmieszcza czyli spokojnie można montować gwint MTSa do takiego zestawu jak ma brolu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolu Zgłoś #846 Napisano 20 Marca 2011 Co polecacie abym założył Same sprężyny MTS 35/35 http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...503575223.html Czy zakładać zawieszenie gwintowane http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...483628565.html Jak juz pisałem dużo nie chce obniżać ponieważ koło sie nie schowa ma ET32 18 cali 8,5 szeroka wiec mysle ze -30/-30 max -35/-35 opony mam 225/40/18 Z góry dzięki za Wasze wypowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #847 Napisano 20 Marca 2011 Panowie znalazlem takie oto uzywane sprężyny facet pisze że są do passata b5 tylko coś mi w nich nie pasuje. Wiem ze tanie i troche syfiaste ale zależy mi głównie by obniżyć tył do wakacji by tak dojezdzic a we wakacje coś lepszego. http://moto.allegro.pl/sprezyny-obnizajace-passat-b5-najlepsza-cena-i1519411405.html Teraz mi powiedzcie czy oby napewno to są do passata b5 sedan. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #848 Napisano 20 Marca 2011 Panowie znalazlem takie oto uzywane sprężyny facet pisze że są do passata b5 tylko coś mi w nich nie pasuje. Wiem ze tanie i troche syfiaste ale zależy mi głównie by obniżyć tył do wakacji by tak dojezdzic a we wakacje coś lepszego. http://moto.allegro.pl/sprezyny-obnizajace-passat-b5-najlepsza-cena-i1519411405.html Teraz mi powiedzcie czy oby napewno to są do passata b5 sedan. pozdrawiam przód to coś podobnego,ale tył to chyba podwyższy o 8cm:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #849 Napisano 20 Marca 2011 Tak mi się właśnie wydawało... Bo tył w b5 trochę inaczej wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #850 Napisano 24 Marca 2011 Te springi z aukcji są do 4motion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #851 Napisano 20 Kwietnia 2011 No ja też się tu dopytam. Chcę paszczura deczko obniżyć. Kupiłem amory ze sprężynami TA-Technix, na tył same sprężyny no i zastanawiam się jak się będzie na tym jeździło. Nie będę miał problemów na drodze w sensie obdzierania o wszystko co możliwe? Progi zwalniające, zjazdy gdzieś z drogi itd? Mam złe doświadczenia z golfem 3, w sumie on jest w serii niski, ale na obiżce to była porażka. Może się ktoś wypowiedzieć kto posiada taki zestawik? Felgi mam ori VW 16 i do tego opony chyba 55 wysokie, nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #852 Napisano 23 Kwietnia 2011 Hej Co sadzicie o tym gwincie ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-vw-passat-b6-od-2005-i1537102565.html Do passata b6 chcem do 19 felg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #853 Napisano 23 Kwietnia 2011 HejCo sadzicie o tym gwincie ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...537102565.html Do passata b6 chcem do 19 felg też widzialem tą aukcję, ale ja jednak zastanawiam się nad KW, cena 800zł więcej... weiteca nigdy nie mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #854 Napisano 25 Kwietnia 2011 weitec to taka polka srednia z tych wyzszych mozna go miec do 3 tys zl a KW do 3500zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #855 Napisano 25 Kwietnia 2011 ja założyłem TA-Technic i jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #856 Napisano 25 Kwietnia 2011 A ja Wam powiem tak. Nie gwint, nie kit, a seria amorki Kayaby + springi H&R -40mm i do tego dodatkowa guma 15mm na górny kielich. I wtedy jest -35mm od serii (tylko prawdziwe -35mm od serii, bo bez drugiej gumy jest prawie -60mm i na Polskich drogach rozwalamy miskę w miesiąc, bo sanki czy belkę to w pierwszy dzień przytrzemy). Komfort, a zarazem trzymanie się auta do nawierzchni idealne. Dokładnie coś pomiędzy serią a gwintem, i w idealnej wysokości (nie przycieramy nawet na ostrych dołach, a zarazem nie ma "kozy"). Wiem co mówię, bo jeździłem na gwincie (było fajnie - nisko, ale komfort zerowy), na serii (komfort - tak, ale na zakrętach totalna porażka, już nie mówie jak jest mokro), a to zestawienie na którym teraz jeżdżę jest bajecznie. Jak widać człowiek musi popróbować, a piszę to, byście mieli łatwiej w doborze odpowiedniego zestawu. Dla informacji podam Wam jeszcze, że kielich dolny w Kayabach jest wyżej o jakieś 15mm (nie pamiętam dokładnie) niż w Bilsteinach. Do tego sam amortyzator jest grubszy o 5mm i ma dłuższy trzpień o równe 20mm. Oczywiście nie musicie brać Kayab i H&R, możecie równie dobrze wziąść Bilsteiny/Sachsy czy amorki o skróconym skoku. Również tyczy się to springów, tylko chcę zaznaczyć, ze H&R nie są jakoś strasznie twardsze niż seria. Na małe dołkach amor wybiera tak samo jak na serii, dopiero przy większym bujaniu czuć, że auto mniej schodzi i to samo tyczy się zakrętów - jest dużo bezpieczniej Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #857 Napisano 26 Kwietnia 2011 a ja mam ok -7 i jezdze i miski nie urywam itp i na gwincie i jest bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #858 Napisano 26 Kwietnia 2011 a ja mam ok -7 i jezdze i miski nie urywam itp i na gwincie i jest bajka No u mnie jak jeździłem na -60mm to też była bajka, ale nie zapominajmy o tym, że sprężyny z gwintu są dużo twardsze jak i amor jest którkiego skoku, przez co auto pomimo tego, że leży nisko nie siądzie tak bardzo jak na sportowych sprężynach i serii amorkach. Trzeba auto dac 20mm wyżej niż na gwincie i dopiero nie będziemy przycierać na dziurach. BTW - Mapet, nie zapominajmy też o tym, że ja mam 15", a Ty zapewne 17/18", wiadomo oponkę też masz cieńszą, ale pomimo tego założę się, że średnicę koła masz o dobre 20-30mm większą niż ja (licząc razem z oponą), więc gdy siądziesz o 10-15mm niżej auto będzie stało tyle samo nad glebą co u mnie na 15". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #859 Napisano 26 Kwietnia 2011 to podaj dane opony to sprawdzimy srednice kola poza tym zimowki mam 15 a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #860 Napisano 26 Kwietnia 2011 a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit To zapraszam na lubelszczyznę, a gwarantuję Ci, ze skoro ja tarłem sankami to Tobie miska poleci No chyba, że będziesz jechał 60km/h, ale nie o to chodzi. Nie mówię też o szaleńczych jazdach, a o jeździe tak jak inni użytkownicy drogi na seryjnych zawieszeniach w przedziale ok 100-120km/h. Zaznaczam też, że nie mam kit-u, i jestem pewien, że większą taczkę masz Ty, a nie ja. Opona to popularne 195/65 15". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach