Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

kamilb takie dane nic nie daja co podales bo glownie chodzi o ET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to fajnie,bo dobra felga i szkoda nie włożyć...

Z tym kw v2 mnie martwi cena

A tak właśnie zrobie na przód 215/40 a tył 225/40

to MTS jest za miękki i będzie obcierało przy takich kołach?

Edytowane przez tomek1811

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nei bedzie bo sie kola zmieszcza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kamilb takie dane nic nie daja co podales bo glownie chodzi o ET

 

pytanie było" Ma ktoś założone felgi 18 8,5 i ET32 "

odpisałem : że mam takie ET u siebie,

 

do tego kw v2 i do tego opona 225/40/18 fakt nie napisałem że felga 8,5"

 

wydaje mi się że przecinka nie zauważyłeś ;)

bo nie wiem jakie dane więcej są potrzebne...

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nei bedzie bo sie kola zmieszcza

czyli spokojnie można montować gwint MTSa do takiego zestawu jak ma brolu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co polecacie abym założył

Same sprężyny MTS 35/35

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...503575223.html

 

Czy zakładać zawieszenie gwintowane

http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...483628565.html

 

Jak juz pisałem dużo nie chce obniżać ponieważ koło sie nie schowa ma ET32 18 cali 8,5 szeroka wiec mysle ze -30/-30 max -35/-35

opony mam 225/40/18

Z góry dzięki za Wasze wypowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie znalazlem takie oto uzywane sprężyny facet pisze że są do passata b5 tylko coś mi w nich nie pasuje. Wiem ze tanie i troche syfiaste ale zależy mi głównie by obniżyć tył do wakacji by tak dojezdzic a we wakacje coś lepszego. http://moto.allegro.pl/sprezyny-obnizajace-passat-b5-najlepsza-cena-i1519411405.html

Teraz mi powiedzcie czy oby napewno to są do passata b5 sedan. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie znalazlem takie oto uzywane sprężyny facet pisze że są do passata b5 tylko coś mi w nich nie pasuje. Wiem ze tanie i troche syfiaste ale zależy mi głównie by obniżyć tył do wakacji by tak dojezdzic a we wakacje coś lepszego. http://moto.allegro.pl/sprezyny-obnizajace-passat-b5-najlepsza-cena-i1519411405.html

Teraz mi powiedzcie czy oby napewno to są do passata b5 sedan. pozdrawiam

przód to coś podobnego,ale tył to chyba podwyższy o 8cm:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się właśnie wydawało... Bo tył w b5 trochę inaczej wygląda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te springi z aukcji są do 4motion :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja też się tu dopytam. Chcę paszczura deczko obniżyć. Kupiłem amory ze sprężynami TA-Technix, na tył same sprężyny no i zastanawiam się jak się będzie na tym jeździło. Nie będę miał problemów na drodze w sensie obdzierania o wszystko co możliwe? Progi zwalniające, zjazdy gdzieś z drogi itd? Mam złe doświadczenia z golfem 3, w sumie on jest w serii niski, ale na obiżce to była porażka. Może się ktoś wypowiedzieć kto posiada taki zestawik? Felgi mam ori VW 16 i do tego opony chyba 55 wysokie, nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej

Co sadzicie o tym gwincie ?

http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...537102565.html

 

Do passata b6 chcem do 19 felg

też widzialem tą aukcję, ale ja jednak zastanawiam się nad KW, cena 800zł więcej...

weiteca nigdy nie mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

weitec to taka polka srednia z tych wyzszych ;)

 

mozna go miec do 3 tys zl

 

a KW do 3500zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja założyłem TA-Technic i jestem zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja Wam powiem tak. Nie gwint, nie kit, a seria amorki Kayaby + springi H&R -40mm i do tego dodatkowa guma 15mm na górny kielich. I wtedy jest -35mm od serii (tylko prawdziwe -35mm od serii, bo bez drugiej gumy jest prawie -60mm i na Polskich drogach rozwalamy miskę w miesiąc, bo sanki czy belkę to w pierwszy dzień przytrzemy).

 

Komfort, a zarazem trzymanie się auta do nawierzchni idealne. Dokładnie coś pomiędzy serią a gwintem, i w idealnej wysokości (nie przycieramy nawet na ostrych dołach, a zarazem nie ma "kozy").

 

Wiem co mówię, bo jeździłem na gwincie (było fajnie - nisko, ale komfort zerowy), na serii (komfort - tak, ale na zakrętach totalna porażka, już nie mówie jak jest mokro), a to zestawienie na którym teraz jeżdżę jest bajecznie. Jak widać człowiek musi popróbować, a piszę to, byście mieli łatwiej w doborze odpowiedniego zestawu.

 

Dla informacji podam Wam jeszcze, że kielich dolny w Kayabach jest wyżej o jakieś 15mm (nie pamiętam dokładnie) niż w Bilsteinach. Do tego sam amortyzator jest grubszy o 5mm i ma dłuższy trzpień o równe 20mm.

 

Oczywiście nie musicie brać Kayab i H&R, możecie równie dobrze wziąść Bilsteiny/Sachsy czy amorki o skróconym skoku. Również tyczy się to springów, tylko chcę zaznaczyć, ze H&R nie są jakoś strasznie twardsze niż seria. Na małe dołkach amor wybiera tak samo jak na serii, dopiero przy większym bujaniu czuć, że auto mniej schodzi i to samo tyczy się zakrętów - jest dużo bezpieczniej :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam ok -7 i jezdze i miski nie urywam itp i na gwincie i jest bajka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mam ok -7 i jezdze i miski nie urywam itp i na gwincie i jest bajka

 

No u mnie jak jeździłem na -60mm to też była bajka, ale nie zapominajmy o tym, że sprężyny z gwintu są dużo twardsze jak i amor jest którkiego skoku, przez co auto pomimo tego, że leży nisko nie siądzie tak bardzo jak na sportowych sprężynach i serii amorkach. Trzeba auto dac 20mm wyżej niż na gwincie i dopiero nie będziemy przycierać na dziurach.

 

BTW - Mapet, nie zapominajmy też o tym, że ja mam 15", a Ty zapewne 17/18", wiadomo oponkę też masz cieńszą, ale pomimo tego założę się, że średnicę koła masz o dobre 20-30mm większą niż ja (licząc razem z oponą), więc gdy siądziesz o 10-15mm niżej auto będzie stało tyle samo nad glebą co u mnie na 15".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to podaj dane opony to sprawdzimy srednice kola ;)

poza tym zimowki mam 15 ;)

 

a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gwint mam komfortowy i sadze ze ugina sie bardziej jak Twoj kit

 

To zapraszam na lubelszczyznę, a gwarantuję Ci, ze skoro ja tarłem sankami to Tobie miska poleci :) No chyba, że będziesz jechał 60km/h, ale nie o to chodzi. Nie mówię też o szaleńczych jazdach, a o jeździe tak jak inni użytkownicy drogi na seryjnych zawieszeniach w przedziale ok 100-120km/h.

 

Zaznaczam też, że nie mam kit-u, i jestem pewien, że większą taczkę masz Ty, a nie ja.

 

Opona to popularne 195/65 15".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności