kamilb Zgłoś #761 Napisano 19 Stycznia 2011 jest jezdzic na codzien tak,jak auto stoi na trawce na zlocie.... moje 2 lata jezdziło tak jak stoi ale nadszedł szas na odnowienie zestawu... ciekawe co z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #762 Napisano 19 Stycznia 2011 ja tak samo jak bartas,jezdze na takim samym obnizeniu caly rok.Jaki to sens jest miec fajne auto 5-6 miesiecy w roku?! to po co mi to?szkoda pieniedzy,juz nie mowie o przerzucaniu tego 2x w roku.Sa zaspy,czasami ciezko sie jezdzi,ale albo miec,albo sobie dac spokoj i pieniadze na gwinty,19 czy 18 wydac na inne przyjemnosci...bo to i tak nie ma sensu"na lato" tylko. dlaczego bez sensu? mam to sobei przekladam po co mam tyrac gwint w zimie i wszystkie oslony itp... mam takei zaspy na swojej drodze zima ze mi troche szkoda wiec wole przeleozy i zapalcic 300zl na rok za przekladki niz urywac oslony itp jesli bym nie mial serii to bym nie zakaldal nie kupowal jej ale jak mam to czemu nie sluzyc zima gwint sobie wyczyszcze przesmaruje a co mi po ladnym aucie i glebei zima jak brzydka stal brudne auto a i na lukach nie ma jak posmigac bo slisko... wiec nie uwazam tego za glupote... chyba zebym po miescie tylko jezdzil i nie straszne rozne warunki terenowe to bym moze i nie zmienial na serie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #763 Napisano 19 Stycznia 2011 tzn jednego nie powiedzialem-ze glupota kazdy robi jak chce,ja mam auto takie same caly rok-19 czy 18 i gwint,to ze jest brudne zimą?hmm szczerze mowiac mi sie nawet podoba jak jest i brudne,tez fajnie wyglada... a co do smigania po lukach-i tak tego nie robie,czy to lato czy zima..bo po 1 i chyba najwazniesze blotniki mam ponizej rantow,poza tym trza patrzyc na dziury,poza tym szkoda bo na tych lukach zazwyczaj jakis dolki,nierownosci,nalewki asfaltu-a przy tym naciagu zaraz wali w zawias,albo o blotnik kolo uderza.No i udaje mi sie tez nic nie urywac na tym sniegu.A ogolnie to dla mnie auto ma wygladac caly rok,tyle $ to kosztuje ze dla mnie nie oplaca sie tego robic dla 5 m-cy w roku.Ale kazdy ma swoja teze na temat tego wiec...PACE. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #764 Napisano 19 Stycznia 2011 no to co ty masz zimowki na 19 czy 18? to jak bys jezdzil tymi dorgami co ja jezdze przy tych dziurach co sa to bym wiecej wydal na te felgi nowe albo ich co troche prostowanie niz wymiane zawiasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #765 Napisano 20 Stycznia 2011 Wrobelson, Pozwolę sobie wstawić te fotki : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #766 Napisano 20 Stycznia 2011 nom,ja od 2000r jezdze tylko na gwintach,profilu ponizej 40 caly rok,oczywiscie patrze na dziury i jeszcze nie zgiąłem kola.I uwierzcie mi ze nie tyra sie gwint ani kola,i te same pieniadze pozniej wezme niz bym oszczedzal,dbal,smarowal na zime wykladal z auta,to samo kola,bo to pozniej i tak za "grosze"trzeba oddac wiec mam caly rok. tu akurat 2003r zima: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #767 Napisano 20 Stycznia 2011 podziwiam super wyglada ale taka szeroka guma zima to masakra ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #768 Napisano 20 Stycznia 2011 no niby tak,ale np na phoenixach 17 tez bylo 225 na zimowce,a tu tez 225.Wiadomo w clio bylo 205 a na zimowce byloby pewnie 175,no ale coz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #769 Napisano 20 Stycznia 2011 a jak jzu o kosztach mowa to ile ty za taka gume musisz zaplacic a ile ja no i zmeiniasz opony na felgach czy masz 2 kpl alu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #770 Napisano 21 Stycznia 2011 letnie mam caly rok.caly zestaw jest caly rok.Nigdy nie mialem zimowek,nic nie przekladam nie ma zadnych kosztow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #771 Napisano 21 Stycznia 2011 letnie mam caly rok.caly zestaw jest caly rok.Nigdy nie mialem zimowek,nic nie przekladam nie ma zadnych kosztow.Podziwiam. Ja u siebie mam problem z jazda na zimowkach a co dopiero na letnich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #772 Napisano 21 Stycznia 2011 też podziwiam Wrobelson jaki model tych felg u Ciebie? do b6 może takie mi podejdą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #773 Napisano 21 Stycznia 2011 eee no to jak ty na letnich zima smigasz to nie mam pytan dla mnie to jest bezsens w zwiazku z tym bez urazy... tym bardziej na takiej szerokosci i profilu to chyba tylko na miasto do sklepu i to jak nie ma sniegu dobra temat o zawiasach jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #774 Napisano 21 Stycznia 2011 jasne,o zawiasach.Autem jezdze wszedzie.. kamil,podejda do b6.Kola na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #775 Napisano 23 Stycznia 2011 (edytowane) MAPET Faktycznie byłem na zbierznosci i wyszło po obniżeniu ze jest zbyt rozbierzny - przyznaje racje . Efekt jest taki ze koła idą w minus a drążek kierowniczy jest z tyłu koła i odległosci pozostają te same , wiec wypycha przód koła W końcu wsadziłem ten zawias z Eibach 30/30 i jest super Aktualnie auto jeździ ma Phoenix 17cala 225/45 na Nokian WR G2 i wg mnie jak na warunki 90% miasto , jest do przeżycia . A co do tego że w zime auto wygląda też ok , to popieram bo co za sens mieć 18 lub 19 cala i obniżone zawiecho tylko te 5 mies w ciagu roku , a reszte jeżdzić na syfach . Poprostu trzeba uważać i jeździć z głową , wiadomo ze dziury są i bedą i inne dziwne przeszkody na naszych drocgach , ale to chyba kwestia przyzwyczajenia i tej myśli że ma sie auto nisko i niski profil opon . Pewnie ze też fajnie sie przejechać autem , pełna seria , opony profil 70 i można napierać bez myslenia o stanie drogi , no ale ten wygląd ..... coś za coś . Chcesz być piękny to cierp jesli ktoś traktuje uważanie i dbanie za cierpienie ... ja nie Edytowane 23 Stycznia 2011 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #776 Napisano 23 Stycznia 2011 Poprostu trzeba uważać i jeździć z głową , wiadomo ze dziury są i bedą i inne dziwne przeszkody na naszych drocgach , ale to chyba kwestia przyzwyczajenia i tej myśli że ma sie auto nisko i niski profil opon . bez sensu gadka, jak uważać na to że droga odśnieżona tylko w miejscu kolein, a na środku garb zmarzliny 20cm ? seryjnie profil jest 65 a nie 70 <hahaha> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #777 Napisano 23 Stycznia 2011 bez sensu gadka,jak uważać na to że droga odśnieżona tylko w miejscu kolein, a na środku garb zmarzliny 20cm ? seryjnie profil jest 65 a nie 70 <hahaha> jezuuuu chodziło mi ogólnie o jakies auto , a nie o moje czy ogólnie o passata . wiem ze jest 15/195/65 dlatego napisałem ze głownie u mnie miasto , jakos ja tu takich garbów nie miewam , gdybym mieszkał gdzies gdzie takie garby to norma to pewnie bym nie zszedł z zawieszeniem . Prześwit wg mnie jest wystarczający , bo około 9cm przy końcówkach nadkol przednich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #778 Napisano 23 Stycznia 2011 (edytowane) kolega vvv dobrze opisal o co biega (w poscie poprzednim...) poprostu trzba patrzec na droge,i auto moze byc caly rok ok pakowac te tysiace zeby 5 m-cy ladnie wygladal-bez sensu,ew.pomyslec nad zimowkami 18" czy 19" jak ktos na uboczu mieszka,ja w stolicy radze sobie juz tyle lat bez problemu.No,prawie....ostatnio w A6 na 16 zgialem fele i byla spawana....ale to dlatego,jak zreszta napisal kolega vvv -"wyloozowalem sie" i nie patrzylem za bardzo,bo wiedzialem ze seria jade,passatem byloby inaczej. Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Wrobelson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #779 Napisano 23 Stycznia 2011 (edytowane) ja w stolicy radze sobie juz tyle lat bez problemu. To trzeba mieć w genach mam znajomych którzy to mają i takich którzy wg mnie na niskim profilu lub niskim zawiechu 2 dni by nie ujeździli bo oni .... poprostu jadą można i tak , ale ja wole jednak .... Jeeeechać Jesli ktoś wie co mam na myśli Edytowane 25 Stycznia 2011 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TurboTdi Zgłoś #780 Napisano 28 Stycznia 2011 Dzisiaj wkońcu udało mi się zamontowac gwint FK G36 INOX na przód Jest nawet całkiem nisko:dobrze Ustawione licząc od dołu gwintu na 73mm. Oto efekty: http://img28.imageshack.us/img28/7066/p1040206f.jpg http://img42.imageshack.us/img42/5136/p1040203b.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach