MAPET Zgłoś #561 Napisano 16 Czerwca 2010 da sie bo rozne sa sposoby z tylu w mk3 czy passku tez sie da lekko belke przesunac.. ale to nei sa typowe metody uustawiania geometrii na diagnostyce wg mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #562 Napisano 16 Czerwca 2010 Koledzy, moze troche odejde od waszego tematu. Ale mam pytanie, gdzie moglbym dostac gumy pod sprezyne tylnia do B5 nizsza od orygianlnej? Mam taki problem ze przod jest nizej o ok. 5mm od tylu. Jak zatankuje do pelna to jest w miare rowno. Dlatego kombinuje z guma pod sprezyną (sprezyn nie bede zmienial). A moze poprobowac z obcieciem oryginalnej gumy? Chodzi o cos takiego, tylko te z allegro to tylko podwyzszajace znalazlem: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1082059600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #563 Napisano 16 Czerwca 2010 ale ta guma jest tak cienka ze nie bedzie raczej cienszej n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #564 Napisano 17 Czerwca 2010 No wlasnie sie dowiedzialem, ze oryginal ma 5-7mm. Takze troszke slabo bedzie to podciac... Macie moze inny pomysl? Moze da sie cos tam jeszcze bezinwazyjnie wyjąc, zmienic, przelozyc? Bo np. regulacja od gwintu na tyl jest duzo wyzsza od samej gumy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #565 Napisano 17 Czerwca 2010 wg mnie nic nie wskurasz guma bcy musi bo inaczej moga dochodzic chore dzwieki z zawiasu a od gwintu regulacji nie zalozysz do zwyklej sprezyny bo nie pasuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafi26 Zgłoś #566 Napisano 20 Czerwca 2010 witam panowie jestem nowy i troche zielony ... ale do rzeczy mam paska po 2005 r 2.0 tdi w DSG przejechane 97 tys .i teraz tak szukam sportowego zawieszenia bo mi zaczyna troche tanczyc na drodze a i jestem bardziej za twardym ... jesli znacie jakies sklepy albo dystrybutorow to bardzo prosze o jakies namiary... pozdrawia i dozobaczenia na trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #567 Napisano 21 Czerwca 2010 uderz do kolegi z postu wyżej naprawdę polecam MAPETA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #568 Napisano 22 Czerwca 2010 witam:) zakupiłem u Mapeta same springi MTS -35mm do mojego paska:) efekt wizualny świetny, ale jazda już nieco gorzej wygląda - strasznie twardo (opony 225/45/17) i podskakuje na nierównościach:( wiem że to dlatego,że założyłem je na standardowe amortyzatory a powinny być krótsze. Teraz pytanie: jeśli założę do nich amory dedykowane MTS-a to co się zmieni??? Nie będzie tak podskakiwał??? Czy nadal będzie tak twardo czy przez założenie dedykowanych amorów komfort się trochę poprawi??? Kto ma kompletny kit MTS-a w swoim pasku i może mi powiedzieć jak wygląda to u nich??? Bo albo dokupię amory, albo sprzedam te sprężyny i będę kombinował z innymi... proszę o Wasze rady i pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #569 Napisano 22 Czerwca 2010 gawin82 zobacz bo pewnie na tych krótszych sperezynach amor w ogóle nie pracuje tylko lezy na odbojach... dlatego Ci skacze i tanczy jeszcze lepiej nie zastanawiaj sie tylko kup krótsze amorki MTSa i bedzie gitara. nie stracisz na komforcie a tylko bedziesz duzo bardziej zadowolony z własciwosci jezdnych swojego passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #570 Napisano 23 Czerwca 2010 gawin82 a ja Ci proponuje wrócić do serii bo jak narzekasz że twardo i podskakuje auto to najlepszym wyjściem dla Ciebie będzie seria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #571 Napisano 23 Czerwca 2010 gawin82 a ja Ci proponuje wrócić do serii bo jak narzekasz że twardo i podskakuje auto to najlepszym wyjściem dla Ciebie będzie seria chyba tak też zrobię, niestety dla mnie jest zbyt twardo na MTS (dodając do tego opony 225/45/17), ale do serii już nie wrócę bo sprzedałem seryjne sprężyny 1BA i założyłem już na przód Kayaby RH1021 - one są niższe ok. 1-2 cm od seryjnych a komfort jest bardzo dobry. czekam teraz na fotki tyłu na kayabach RX5013 bo chcę dopasować je do przodu, a nie wiem jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. jak znajdę coś na tył to miesięczne MTS-y będą do sprzedania... oto fotka - przód kayaby, tył jeszcze MTS: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newusher Zgłoś #572 Napisano 28 Czerwca 2010 No właśnie przewinęły mi się na allegro zawieszenia MTS i widzę ze mapet tez nimi handluje, pytanie wygląda jak to się naprawdę ma w użytkowaniu przeleciałem kilka forum i ludzie nie narzekają na to zawieszenie. A krotko mówiąc kusi niska cena tylko jak ta cena ma się do jakości. Dodam tylko ze robię ok. 50 tys w troszkę ponad rocznie z tym ze wszystko na autostradzie zagranicznej. Nie chciał bym tego kupić i wymieniać po pól roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #573 Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) Mozecie mi koledzy powiedziec czy sprezyny od paska B5 FL 1.9 avf moge załozyc do paska B5 1.9 afn , bedzie stał równo ?? jakies za i przeciw ? oznaczenie sprezyn MTS 0901 Edytowane 28 Lipca 2010 przez Grzywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #574 Napisano 29 Lipca 2010 Mozecie mi koledzy powiedziec czy sprezyny od paska B5 FL 1.9 avf moge załozyc do paska B5 1.9 afn , bedzie stał równo ?? jakies za i przeciw ? oznaczenie sprezyn MTS 0901 bedzie stał tak samo tak jak na pasku FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #575 Napisano 29 Lipca 2010 Mozecie mi koledzy powiedziec czy sprezyny od paska B5 FL 1.9 avf moge załozyc do paska B5 1.9 afn , bedzie stał równo ?? jakies za i przeciw ? oznaczenie sprezyn MTS 0901 dołączam się do pytania Grzywy, bo ja takie sprzedaję a kolega pytał mnie czy będą pasować do jego auta??? z tym że mój to sedan a jego chyba kombi... i gdyby się zdecydował to nie chcę żeby miał z nimi jakieś problemy. oto te sprężyny: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=84863 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #576 Napisano 29 Lipca 2010 tak jak piszesz moj jest kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #577 Napisano 1 Sierpnia 2010 bedzie stał tak samo tak jak na pasku FL nawet jesli mój jest kombi a jego sedan ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #578 Napisano 2 Sierpnia 2010 nawet jesli mój jest kombi a jego sedan ?? nie mogłeś napisać że mają inne nadwozia? nie bedzie tył stał tak samo bo sedan ma krótsze sprężyny i wpadnie ze 2-3cm niżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #579 Napisano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) Panowie czy kombiak na 16" felach i na kit'cie sprężyny+amory będzie jakoś wyglądał? chodzi o tego paszteta na zdjęciu czy dla zachowania równowagi wizualnej raczej konieczna będzie większa fela? kojarzycie jakies forumowe auta w takim set up'ie 16"+KIT ? z góry dzięki za sugestie Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez BartekP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #580 Napisano 2 Sierpnia 2010 b5fl na 16 i kicie? heh to tak jakbym zimowke zalozyl - porazka! wyobraz zobie mk2 golfa na feldze 13 i balonie bedzie podobny efekt min 17 cali wg mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach