WojtasTDI Zgłoś #1581 Napisano 25 Sierpnia 2013 Jak tak to muszę podjechać do mojego mechaniora niech "wyrywa" te gumy. Po co do mechanika? Podnosisz auto zdejmujesz koło, odkręcasz dolną śrubę mocowania amora ktoś do pomocy staje na piastę naciskając w dół wyjmujesz sprężynę wyciągasz gumy wkładasz sprężynę skręcasz amor i wsio. 20min roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1582 Napisano 26 Sierpnia 2013 Po co do mechanika?Podnosisz auto zdejmujesz koło, odkręcasz dolną śrubę mocowania amora ktoś do pomocy staje na piastę naciskając w dół wyjmujesz sprężynę wyciągasz gumy wkładasz sprężynę skręcasz amor i wsio. 20min roboty Ostatnio to robiłem bez ściągania koła, jedynie auto do góry na kobyłkę, także możesz zaoszczędzić dodatkowo 5 minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max8810 Zgłoś #1583 Napisano 28 Sierpnia 2013 witam zakupilem wlasnie sprezyny obnizajace 4 sztuki komplecik od eibacha -30 i teraz mam pytanie pasowaloby zakupic jakis amortyzatory do nich o skoku nizszym jak seria i nie wiem jakich oznaczen szukac na allegro co wpisac. moglibyscie mi dac namiary to takich amorkow po rozsadnej cenie nie chce ani tanich ani drogisch takie srednie mi wystarcza np kayaby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1584 Napisano 30 Sierpnia 2013 witam troche wyzej Naxus i Wojtas pisza o wyjeciu gum z pod springa z tylu mam pytanie czy wyjmuje gora dol czy tylko jedna z nich???? i czy to nie wplywa nie korzystnie na ze przypadkowo spring sie wysunie i wypadnie???? czy nic sie nie tlucze po wyjeciu gum??? pytam bo mam gwint ale od audi a4 b5 wiec przod podejdzie a z tylu moze by gumki wyciagnal i te 2-3 cm by sie przyblizyl do ziemi prosze o rade pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1585 Napisano 30 Sierpnia 2013 Ja miałem wyciągnięte i nic mi się nie tłukło ani sprężyny mi nie wypadały, i miałem wyciągnięte dwie gumy (góre i dół) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakiCMG Zgłoś #1586 Napisano 7 Września 2013 http://tablica.pl/oferta/sprezyny-cz...tml#c9de1f23e6 to na pewno Voglandy bo sa wiśniowe a nie czerwone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1587 Napisano 7 Września 2013 Koledzy czy sprężyny firmy HR o numerze 29773 HA [R] są tylko do sedana czy może i do sedana i do kombi ? Chodzi mi o to czy i tu i tu będzie - 35 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1588 Napisano 9 Września 2013 Koledzy czy sprężyny firmy HR o numerze 29773 HA [R] są tylko do sedana czy może i do sedana i do kombi ? Miałem takie sprężyny i niestety tył stał niżej niż przód... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me.how Zgłoś #1589 Napisano 10 Września 2013 Panowie taki zestaw do paska b5 fl --http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-vw-passat-b5-b5fl-3b-3bg-mts-i3530365393.html i do tego sprężyny eibach pro kit - 30mm --http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-vw-passat-00-05-30-30-i3538394444.html , bedzie to grało ze sobą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1590 Napisano 10 Września 2013 Będzie, tylko te amory MTS-A po sezonie są do wyrzucenia, bynajmniej u mnie tak było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me.how Zgłoś #1591 Napisano 10 Września 2013 Będzie, tylko te amory MTS-A po sezonie są do wyrzucenia, bynajmniej u mnie tak było... w takim razie jaka jest alternatywa dla tych amorów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1592 Napisano 10 Września 2013 Ten komplet co pokazałeś amory + te sprężyny wyniesie Cię 1158zł. Nie wiem czy nie lepiej zakupić gwint w tej cenie. Wiadomo że z używkami to różnie bywa, ale jak byś dołożył troche kasy to byś sobie kupił gwint AP i regulował wysokość tak jak chciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #1593 Napisano 10 Września 2013 Panowie prośba jest. Szykuje się pod zmianę silnika na mocniejszy ten sezon przejeździłem na gwincie MTS'a (nówka zakupiona). Na przyszły sezon myślę nad zmianą gwintu ponieważ zawita u mnie v5 pod maską a ten gwint nie będzie się nadawał pod ten motor (tak mi się wydaję). Myślę nad zakupieniem gwintu SuperSporta lub AP proszę o jakieś opinie na temat tych dwóch firm. Z tego co ludzie piszą to Supersport jest mega twardy... Interesuje mnie opinia osoby która np jeździła na MTS'ie gwincie i przesiadła się na któryś z tych gwintów lub jeździła na gwincie AP i miała możliwość pojeździć na supersporcie. Pozdro Karol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1594 Napisano 10 Września 2013 Panowie prośba jest. Szykuje się pod zmianę silnika na mocniejszy ten sezon przejeździłem na gwincie MTS'a (nówka zakupiona). Na przyszły sezon myślę nad zmianą gwintu ponieważ zawita u mnie v5 pod maską a ten gwint nie będzie się nadawał pod ten motor (tak mi się wydaję). Myślę nad zakupieniem gwintu SuperSporta lub AP proszę o jakieś opinie na temat tych dwóch firm. Z tego co ludzie piszą to Supersport jest mega twardy... Interesuje mnie opinia osoby która np jeździła na MTS'ie gwincie i przesiadła się na któryś z tych gwintów lub jeździła na gwincie AP i miała możliwość pojeździć na supersporcie. Pozdro Karol powiem ci że latam już troche na AP i dla mnie troche za miękki .pewnie teraz bym kupił AP z regulacją twardości albo tego ss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p3dros Zgłoś #1595 Napisano 11 Września 2013 ja już przerobiłem wszystkie gleby i - 60 potem przeszedłem na - 30 i wracam do serii ;/ nie na nasze drogi to. zawieszenie po roku do wymiany całe, magłownica do regeneracj. never again Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me.how Zgłoś #1596 Napisano 13 Września 2013 znalazłem takie coś amory : przód: SACHS 3B0 413 031 R (81-4903-556-673) , tył SACHS 3B0 513 031 P (81-4901-556-140) , sprezyny przód : pasek niebieski i szary, tył niebieski i pomarańczowy, potrafi ktoś ''rozkodować'' te sprezyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1597 Napisano 13 Września 2013 ja już przerobiłem wszystkie gleby i - 60 potem przeszedłem na - 30 i wracam do serii ;/ nie na nasze drogi to. zawieszenie po roku do wymiany całe, magłownica do regeneracj. never again jak ma na prawdę przejechane 500 tyś to wiadomo że się wszystko sypie, ludzie wy myślicie że w passacie tak strasznie pada zawiecha, ja swoim latam 2 rok na gwincie, i nic zero stuków, ojciec 3 lata na gwincie i ori przelot 210 tyś zero stuków, mój koła 19, jego 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #1598 Napisano 13 Września 2013 ludzie wy myślicie że w passacie tak strasznie pada zawiecha, ja swoim latam 2 rok na gwincie, i nic zero stuków, ojciec 3 lata na gwincie i ori przelot 210 tyś zero stuków, mój koła 19, jego 18 Podpisuje się pod tym dwiema rękami i nogami Ale co się dziwić jak się idzie do sklepu i kupuje Krafta za 400zł komplet wahaczy i myśli się że bóg wie ile się na tym pojeździ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuszu Zgłoś #1599 Napisano 15 Września 2013 (edytowane) Witam pozwolę zadac pytanie w tym wątku ale najpierw opiszę swoją sytuację. Nie dawno moje amorki skończyły się i teraz cały tył mi siedzi ciągle i chlapaczami haczę prawie wszędzie. Chciałbym passata obniżyc o jakieś 20-25mm. Czy możecie mi polecic jakieś amortyzatory i jakieś sprężyny ? (najlepiej jakbym dostał jakieś foto jak to wygląda bo ciężko znaleźc jakieś gdzie jest tylko o tyle obniżony). Interesuje mnie tylko takie obniżenie bo nie chciałbym chlapaczami dotykac co chwilę gleby. Czy mogę po prostu kupic seryjne amortyzatory i założyc sprężyny które obniżą mi o te 20-25 mm czy lepiej zastasowac inne amortyzatory od razu?. Na razie passat na 15 ale po zimie przyjdą 17 mam już kupione dlatego chce go obniżyc. Znalazłem amortyzatory filmy MTS Technik czy ktoś może mi powiedziec coś na temat tych amortyzatorów. Chce zachowac też jakiś komfort jazdy nie chce za sztywnego auta od razu mówię. Przepraszam że piszę c a nie c z kreską ale mam jakiś problem w komputerze i wywala mi jakiś błąd. Z góry dzięki za pomoc Dodam jeszcze ze ktoś mi polecał seryjne amorki Bilsteina albo sachs i do tego niby mogę zamontowac sprężyny obniżające o te 20-25mm co o tym myślicie ? Edytowane 15 Września 2013 przez kuszu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1600 Napisano 15 Września 2013 Dodam jeszcze ze ktoś mi polecał seryjne amorki Bilsteina albo sachs i do tego niby mogę zamontowac sprężyny obniżające o te 20-25mm co o tym myślicie ? I tak zrób.Poszukaj ori "sport" sprężyn i będziesz zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach