serek Zgłoś #1481 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Mechanik powiedział mi,że jak przyłożyli te "Sport" do tego co miałem to były krótsze. skoro tak, to źle założone. Ja u siebie z tyłu miałem czerwone Sachsy a teraz standardowe B4 i na tych samych, obniżających sprężynach nadal nisko siedzi, więc... rozbierać i sprawdzać raz jeszcze. Edytowane 3 Czerwca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1482 Napisano 3 Czerwca 2013 skoro tak, to źle założone. Ja u siebie z tyłu miałem czerwone Sachsy a teraz standardowe B4 i na tych samych, obniżających sprężynach nadal nisko siedzi, więc... rozbierać i sprawdzać raz jeszcze. No dobra,ale co można sknocić przy zakładaniu sprężyny ? Przecież to chyba prosta czynność,jak budowa cepa,karwasz twarz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1483 Napisano 3 Czerwca 2013 Jakoś nie wyobrażam sobie jak można założyć sprężynę inaczej, aby podwyższała ona auto - a zawieszenie wymieniałem w passacie jakieś 15 razy, więc mniej więcej wiem jak to wygląda. Można ewentualnie z tyłu zostawić poduszki gumowe, lub je wyjąć. Wtedy wysokość auta zmienia się o jakieś 2cm, a może nawet 3. Możliwe jest, że serek masz je zdjęte, a Ty Gegas nie? Chyba, że to o przód chodzi bo nie ogarniam już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1484 Napisano 3 Czerwca 2013 Jakoś nie wyobrażam sobie jak można założyć sprężynę inaczej, aby podwyższała ona auto - a zawieszenie wymieniałem w passacie jakieś 15 razy, więc mniej więcej wiem jak to wygląda. Można ewentualnie z tyłu zostawić poduszki gumowe, lub je wyjąć. Wtedy wysokość auta zmienia się o jakieś 2cm, a może nawet 3. Możliwe jest, że serek masz je zdjęte, a Ty Gegas nie? Chyba, że to o przód chodzi bo nie ogarniam już. Przód poszedł tylko 0,5 cm w górę a tył aż 2,5 cm. OK tylne sprężyny mogły być już bardzo "uklepane" przez poprzedniego właściciela,no ale zakładając ori Sport na 17" feldze nie może być takich "dziur" między oponą a błotnikiem.Przecież to sprężyny robią "glebę" auta a nie amory.Jak źle myślę,bo już mam niezłego młyna, to niech mnie ktoś z Was poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1485 Napisano 3 Czerwca 2013 No tak, sprężyny robią glebę. Z przodu nie ma szans na złe zamocowanie tejże sprężyny. Z tyłu tak jak mówiłem, różnić się to może jedynie tym, czy są tam poduszki gumowe, czy zostały wywalone. W każdym razie pewnie zamontowałeś nowe sprężyny tak jak były stare, więc tutaj nie widzę możliwości pomyłki. Są dwie opcje. Pierwsza to taka, że to są po prostu inne sprężyny niż myślisz. Druga, też prawdopodobna, to może wcześniej auto miało sprężyny wymieniane i ktoś dał np. sprężyny od benzyny w sedanie, a auto będące kombi w dieslu poszło niżej, ze względu na różnicę masy. Innej opcji niż te dwie to szczerze mówiąc nie podejrzewam. No ewentualnie może mierzyłem wysokości ziemia-błotnik na różnych felgach, raz np na starych sprężynach i zimowych a potem na nowych sprężynach już z letnimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1486 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Z przodu były na pewno "dobre",bo mają oznaczenia kolorów takie jak powinny być z tego co napisane jest na wlepce. Na tylnych nie ma żadnych oznaczeń więc pewno były już wymieniane kiedyś w Rajchu przez poprzedniego właściciela.Były dosyć "uklepane" przez wożenie ciężkich rzeczy w bagażniku,bo patrząc na auto z boku to przód samochodu był jakby zadarty do góry,a tył jakby był zglebiony. Teraz pewno będzie ciężko określić ile cm od asfaltu do błotnika powinno być u mnie na sprężynach "sport",bo te 69,5 cm z przodu i 70,5 cm z tyłu to chyba nie jest to co chciałem uzyskać. Acha i jeszcze jedno.Sprężyny "sport" chyba są OK,bo mają ori kolorowe oznaczenia i ten od którego je kupowałem /zostały mu jeszcze czerwone Sachs'y do sprzedania/ mówi,że autko 1.9 TDI 130 KM kombi - siedziało nisko,jak dla niego nawet za nisko więc wymienił na standardowe zawieszenie. Chyba jeszcze wyłykam od niego te amorki,bo może wtedy wszystko siądzie tak jak należy,wbrew temu twierdzeniu,że to tylko sprężyna robi "glebę".W miom przypadku to tylko 20 mm ale zawsze coś :-) Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Gegas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1487 Napisano 4 Czerwca 2013 Gegas zajrzyj z latarką pod kufer co tam siedzi (obejrzyj sprężyny i amorki) czy wygląda to ok, czy nie. Może dojrzysz kolory sprężyn po założeniu albo okaże się, że np. masz podwójne sprężyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotreq Zgłoś #1488 Napisano 4 Czerwca 2013 Kolego ja wymieniłem tylko spręzyny i jest ok, ale same spręzyny nadają sie do obniżenie o 30 góra 40 mm i oczywisćie musza to być sprężyny przeznaczone pod ori amory a nie z jakiegoś kit-u do obniżania ( nie koniecznie gwint) spotkałem się z sytuacja kiedy ktoś wymienił amory ze sportowych na ori i jakos to jezdziło ale na dziurach kiedy amor sie rozciągną sprezyna była luzna. spokojnie znajdziesz spręzyny pod ori amorki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferv Zgłoś #1489 Napisano 4 Czerwca 2013 Witam. Czy ktoś z Was może podpowiedzieć, gdzie można dostać lub ile mniej więcej kosztują sprężyny ori sport? Chciałbym obniżyć passka o te mniej więcej 20mm i te sprężyny + ewentualnie jakieś nowe amorki wydają być się całkiem sensowne. (1,9 tdi afn w kombi). Z góry dzięki za każdą poradę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1490 Napisano 6 Czerwca 2013 Tak wygląda mój Passek na ori sport sprężynach : Przecież to nie uklepana seria. Tył: Przód: Spróbuję jeszcze zapodać czerwone Sachs'y.Może,obalając teorię,że za "glebę" odpowiadają tylko sprężyny uda mi się go posadzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #1491 Napisano 6 Czerwca 2013 wg mnie coś jest nie tak z tymi sprężynami , on wyżej jak seria stoi ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1492 Napisano 6 Czerwca 2013 Witam wszystkich jestem tu poczatkujący Posiadam B5.5 fl po lekkich modach ale jeszcze dużo do ogarniecia i temat zawiasu tez mnie ciekawi szukałem troche ale nic nie znalazlem JAk sie ma ori zawias 1 BE z audi A4 B6-7 do Passata???? smniem twierdzic ze same springi zalatwia temat raz a porządnie ... a komplet z amortyzatorami to juz bajka czy sie myle prosze o dyskujsje i jakies sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1493 Napisano 6 Czerwca 2013 Przecież z Audi a4 to Ci bedzie pasował tylko tył. Przód podejdzie z A6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1494 Napisano 6 Czerwca 2013 Tak wygląda mój Passek na ori sport sprężynach : Przecież to nie uklepana seria. Tył: Przód: Spróbuję jeszcze zapodać czerwone Sachs'y.Może,obalając teorię,że za "glebę" odpowiadają tylko sprężyny uda mi się go posadzić. mój stał tak samo jak sobie kiedyś zmieniłem sprężyny na wzmacniane i obstawiam że ty nie masz obniżających ani ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1495 Napisano 6 Czerwca 2013 Gegas, a Ty w ogóle wymieniasz to zawieszenie sam czy w warsztacie? Bo sory, ale jeśli płacisz za wymianę, do tego zapłaciłeś za sprężyny, chcesz jeszcze kupić amortyzatory... 2 razy zapłacisz za wymianę tego wszystkiego... To sory, ale uzbiera się kwota taka, za którą możesz sobie kupić nowy gwint MTSa i ustawić jak Ci się żywnie podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #1496 Napisano 6 Czerwca 2013 Przecież z Audi a4 to Ci bedzie pasował tylko tył. Przód podejdzie z A6. a to czym rozni sie spring i ewentualnie amortyzator a4 a6 ze az taka kombinacja musi byc przod inny i tyl inny czyzby chdzi i zwrornice ze a4 amelinium a a6 żeliwo?????? bylem przekonany ze springi i amortyzatory w a4-a6 i vw b5 to jest to samo..... dodam tez dla zainteresowanych ze mam na zbyciu gwint FK Automotive niebieski wyciagniety z handlowego audi z mysla o sobie ale juz tak 2 sezon w garazu wiec moge odstapic..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #1497 Napisano 6 Czerwca 2013 mój stał tak samo jak sobie kiedyś zmieniłem sprężyny na wzmacniane i obstawiam że ty nie masz obniżających ani ori Ale oznaczenie 2xnieb+1xszary przód i 2xnieb+1xpomarańcz tył to nie są kolory sprężyn wzmacniająco-podwyższających tylko ori sport do 130KM kombika TDI.No chyba,że sprzedający siedzą i przemalowują kolorowe paski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferv Zgłoś #1498 Napisano 7 Czerwca 2013 Gegas, podpowiedz mi gdzie można dostać te sprężyny? Ty kupiłeś używane? Czy ktoś wie jak jest z dostępnością tych seryjnych sprężyn sportowych i jak to się ma cenowo? Ewentualnie co możecie polecić, żeby passka za mocno nie obniżyć (max 20-30mm), ale żeby go trochę utwardzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #1499 Napisano 7 Czerwca 2013 8D0411105AS (oznaczenie kropkowane 1x zoly/1x brazowy) - 393,18PLN/szt 8D0411105CT (oznaczenie kropkowane 1x szary/2x niebieski) - 393,18PLN/szt info mam z AutoSudety Wałbrzych z grudnia zeszlego roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1500 Napisano 7 Czerwca 2013 1600 zł za sprężyny jak ktoś kupuje takie w tych cenach, to ja się idę przeżegnać lewą nogą :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach