Naxus Zgłoś #1281 Napisano 29 Listopada 2012 (edytowane) MAPET a do FLa jakiś gwint do kółek 225/45/17 felga 8" ET 35I jak to sie będzie miało do jazdy zimą? Zadajecie pytania typu "Lubie czerwony kolor, jakie auto polecasz?"... Po pierwsze jaki przedział cenowy Cię interesuje. Po drugie czy bardziej oczekujesz komfortu czy "sportowej" jazdy. Po trzecie wolisz lepszą używkę czy gorszy nowy. Po czwarte jakie obniżenie by Cię zadowoliło... Sprecyzuj trochę pytanie to będziemy mogli Ci powiedzieć, bo tak to można Ci polecić 10 różnych gwintów. Co do jazdy zimą, to tak jak mówi Mapet. Można się przemęczyć i przejeździć i zimę, ale polecam wymieniać na serię. Jak nie masz to kup sobie zestaw podstawowych narzędzi za 100zł i po dwóch-trzech wymianach dojdziesz do takiej wprawy, że będziesz to robił 2-3 godziny, zależnie od aktualnej chęci robienia Ja wymieniałem sobie parę razy i znajomym, no i doszło do tego, że jak mam regulować gwint, czyścić na aucie itp. to wolę go zdjąć i zrobić wygodnie "na zewnętrznej" Edytowane 29 Listopada 2012 przez Naxus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #1282 Napisano 29 Listopada 2012 Po pierwsze jaki przedział cenowy Cię interesuje do 1500PLN Po drugie czy bardziej oczekujesz komfortu czy "sportowej" jazdy. komfort w passacie? seria to jak łóżko wodne Po trzecie wolisz lepszą używkę czy gorszy nowy coś dobrego Po czwarte jakie obniżenie by Cię zadowoliło... i tym pytaniem zabiłeś mi ćwieka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1283 Napisano 29 Listopada 2012 1500 za duzego wyboru nie masz z nowych to skupilbym sie na mts lub ta bardziej ku mts lub dolozyc do 2 tys i AP - na licencji KW lub szukac uzywki i liczyc ze nie bedzie zajechana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19Robi88 Zgłoś #1284 Napisano 1 Grudnia 2012 (edytowane) a moj szfagier ma sprezyny weiteca zielone na amortyzatorach Bilsteina czarnych zwykłych auto to sedan i ładnie siadło ma 17 cali felge na 225/45 oponie i praktycznie ledwo palec wchodzi pomiedzy opone a błotnik co do komfortu jest twardawo ale fajnie sie jezdzi czy mógł by mi ktos powiedziec czy weitec to sa duzo twardsze sprezyny od eibacha ?? Edytowane 1 Grudnia 2012 przez 19Robi88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #1285 Napisano 2 Grudnia 2012 1500 za duzego wyboru nie masz z nowych to skupilbym sie na mts lub ta bardziej ku mts lub dolozyc do 2 tys i AP - na licencji KW lub szukac uzywki i liczyc ze nie bedzie zajechana Szukam gwintu w podobnym przedziale cenowym, i tu pytanie czy twardością ten AP różni się od MTS'u? Bo nie wiem czy dopłacić i brać np ten AP czy za mniejszą cene mts będzie podobny? Da się w ogóle porównać te zawieszenia;d? Nie zbyt się na tym znam tak że fajnie by było jakbyś coś napisał byłbym bardzo wdzięczny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #1286 Napisano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Mam pytanie odnośnie usztywnienia zawieszenia, mam MTSa i po 3 sezonach auto zrobilo sie jak ping pong,a nie chce rezygnować z obniżenia takiego jak mam obecnie ustawione ( a cierpią na tym opony i nadkola;/ ). Gdzieś kiedys wyczytałem ze jest opcja wsadzenia w sprezyne gum aby ją usztywnić... ile w tym jest prawdy i gdzie takie cos mozna dostać bo lepiej wydac te kilka zł na te gumy (o ile są coś warte) niż wymieniać sprawne zawieszenie... Z góry dzieki za wszelką pomoc EDIT niby na allegro są takie cuda http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sprezyny-jakosc-najlepsze-40mm-i2823186066.html uzywal tego ktoś? MAPET nie masz w swojej ofercie czegoś podobnego wraz z opinią na temat towaru? Edytowane 7 Grudnia 2012 przez wodzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1287 Napisano 7 Grudnia 2012 nie gume sobie daruj to agrotuning i peka od tego sprezyna na zakonczeniu gumy w sumie to nie wiem co ci doradzic dziwne zjawisko w sumie hmm sprezyny do gwintu b5 mam w sumie luzem 1 kpl ale czy to pomoze? czy to moze wina amora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #1288 Napisano 7 Grudnia 2012 Ok wiec będę musiał jakoś przemęczyć i darować sobie 1cm w górę. Amory są na pewno sprawne bo bylem niedawno na przeglądzie i wszystko wyszło w normie, praktycznie parametry fabryczne. Pewnie z czasem sprężyny się "wyrobiły", naturalne zużycie materiały i stały się "miększe". Pozostało jedynie uzbierać na aira lub lepszy gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #1289 Napisano 8 Grudnia 2012 Wodzu, ale na przeglądzie badają różnice pomiędzy osiami - jeśli amory wyrobiły Ci się niejako "symetrycznie", to wtedy wyjdzie wynik powyżej 80%. Jeśli po przejechaniu przez próg zwalniający, auto "bimba" zamiast raz tylko pochłonąć nierówność, to możesz mieć pewność, że jest to winą amortyzatorów. Z zasłyszanych opinii - MTS jest umiarkowanie dobrą firmą, może już szlag je trafia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #1290 Napisano 8 Grudnia 2012 Bardzo możliwa teoria, teraz nie mam jak tego sprawdzić bo mam wsadzoną serie na zimę, ale wiosną na pewno będzie priorytetem zeby to ogarnąć. Choć póki jeszcze miałem gwint założony to nie zauważyłem raczej efektu jak to ująłeś "bimbania" Wiem ze MTS to nie jest szczyt tunerskich marzeń ale ów czas jedynie na tylko było mnie stać, a chciałem nowe a nie niepewne używane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1291 Napisano 8 Grudnia 2012 przy gwincie nawet wylany amor na przegladzie moze wyjsc 90% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1292 Napisano 8 Grudnia 2012 Otóż to,jak jest ping pong to na 90% amorki...Poza tym-te gumy to jeszcze bardziej będzie podskakiwało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1293 Napisano 14 Grudnia 2012 jaka jest jakość tych amorków MTS do obniżonego zawieszenia ? Nadal szukam czegoś na wymianę na tył zamiast czerwonych Sachs Performance. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz-121 Zgłoś #1294 Napisano 19 Grudnia 2012 Witam Wracając do stuków w mts, spawdzaliście może jaką macie średnice tłoczyska? W moim zestawie wynosi ona 22mm, z tego co się zorientowałem na dzień dzisiejszy mts produkuje amortyzatory z średnicą 12mm. Ewidentnie tłoczysko uderza w miseczkę która ma średnice 23mm. Macie podobny kłopot? jeśli ktoś się zmagał z takim problemem i go jakoś rozwiązał porszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #1295 Napisano 19 Grudnia 2012 WitamWracając do stuków w mts, spawdzaliście może jaką macie średnice tłoczyska? W moim zestawie wynosi ona 22mm, z tego co się zorientowałem na dzień dzisiejszy mts produkuje amortyzatory z średnicą 12mm. Ewidentnie tłoczysko uderza w miseczkę która ma średnice 23mm. Macie podobny kłopot? jeśli ktoś się zmagał z takim problemem i go jakoś rozwiązał porszę o odpowiedz. U mnie przednie MTS-y pukały ,robiłem różne kombinacje bo myślałem że coś innego,ale wina była amorów,wymieniłem na KONI i spokój,tak samo miałem z gwintem FK stuki i puki,też wywaliłem,wszystkie części były nowe ale jednak tandetne.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1296 Napisano 21 Grudnia 2012 Już byłem zdecydowany na gwint mts ale widzę jakieś niebardzo opinie o nim, nic dziwnego w końcu to chyba najniższa półka. Może mi inaczej pomożecie. Kupiłbym amorki kpl BILSTEIN bo i tak muszę wymienić i do tego jakaś sprężyna obniżająca. ale jaka? Chcę lekko obniżyć autko powiedzmy ok 30-40mm nie tracąc zabardzo na komforcie. Ale czy mogę znowu połączyć seryjne amory ze spreżyną obniżającą? proszę o jakieś opinie, rady, propozycje:) Oraz jakie inne (tańsze) amorki proponujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1297 Napisano 21 Grudnia 2012 Ale czy mogę znowu połączyć seryjne amory ze spreżyną obniżającą? proszę o jakieś opinie, rady, propozycje:) kolego ,tylko moim zdaniem pomyśl o amorkach o niższym skoku do sprężyn obniżających bo miałem takie sprężyny coś około -30,-40 na oryginalnych sachsach i lipa bo wszędzie obcierałem tzn garby itp.zakupiłem amorki o niższym skoku i jest bajka .niestety nie powiem ci jakie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1298 Napisano 21 Grudnia 2012 wszystko zalezy od budzetu i co sie chce osiagnac a i mts moze kwiczek i H&R za 6 tys choc wiadomo ze firmy bez porownania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1299 Napisano 22 Grudnia 2012 (edytowane) więc gdzie szukać takich "krótszych"amorków? na alledrogo widzę tylko mts. a co chcę osiągnąć? przede wszystkim nowe amory bo stare już się skończyły i przy okazji poprawa wyglądu poprzez delikatne obniżenie paska:) Budżet to powiedzmy ok 1000PLN, da się za te pieniądze? wiem że kupiłbym za to nówkę gwint mts ale nie chcę aż tak glebować auta a jazda na max rozkręconym do góry chyba nie ma sensu. Kit mts? jak do sie sprawuje? Więc jak osiągnąć obniżenie o ok 30mm? podajcie proszę jakieś konkretne zestawy lub oddzielnie amory i sprężyny żeby to sie trzymało kupy --------------------------- edit troch poszukałem i pytanie co lepsze? 1. amorki BILSTEIN +sprężyny MTS (dobre amorki+tańsze sprężyny) 2. amorki sportowe MTS +sprężymy EIBACH PRO-KIT (tańsze amory+firmowe sprężyny i ponoć komfortowe) 3. gwint MTS (chwalony przez większość na forum:) ) każdy ten zestaw to wydatek ok 1k co mogę zaakceptować. Mam też możliwiść kupienia sprężym WEITEC od audi a4 z 97r. podejda? i jak z twardością? Edytowane 22 Grudnia 2012 przez marcin_pesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #1300 Napisano 22 Grudnia 2012 ja miałem żółte mts sport ale lipa a teraz z tyłu na pewno jakieś kayaby a przód to nie wiem.kupiłem cały komplet ze sprężynami i z robocizną za 750zł ale trochę używane i już kilka m-cy latam i jest ok.pasek lekko obniżony i już nie dobija a mtsy bujało a były nowe.na zdjęciach na 17calach wygląda spoko-nie za nisko bo do miasta gleba to horror Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach