Skocz do zawartości
Gość mariusz13

Jaki olej do TDI?

Rekomendowane odpowiedzi

millers to świeży gracz na polskiej scenie olejowej, robi to co może czyli m.in. ma bardzo intensywny marketing.

Motul swoją pozycję na polskim rynku ma wyrobioną od lat, w motorsporcie jest znany praktycznie od zawsze.

Czy lepiej jeździ się na millersie czy motulu? Pewnie jak zwykle, zależy od konkretnego silnika. Wielu klientów przesiadło się pod wpływem reklamy z motula na millersa by przy kolejnej wymianie wrócić na motula stwierdzając że różnicy nie zauważyli.

Chyba każdy powinien to spróbować sam, ja trzymam się motula z dodatkiem LM ceratec :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
millers to świeży gracz na polskiej scenie olejowej

Jak świeży jak z 8 lat temu już spokojnie go kupowałem i lałem do aut.

Moim zdaniem olej ten jest lepszy do mocno podciągniętych samochodów bo napewno ma lepsze właściwości smarne niż motul.

Ja różnicę po jego zalaniu czy motula widziałem a raczej słyszałemw dieslu zimą przy dużych mrozach.

Jak miałem zalanego castrola to auto klepało jak traktor a na millersie czy motulu chodził jak pszczułka :)

 

Jak dla mnie różnica pomiędzy motulem a millersem mowa o 5w30 była taka że millers był tak jak by bardziej wodnisty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie o co chodzi z takim zapisem na millersie: "VW: 504 00/ 507 00 for vehicles up to December 2012"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na logike to

 

'dla pojazdow do grudnia 2012'

 

czyli wyprodukowanych do grudnia 2012roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na logike (i ang -> pl) to tak, ale co sie za tym więcej kryje?

nie pamiętam żeby na zeszłorocznej bańce był taki napis, teraz jest i na stronie też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak świeży jak z 8 lat temu już spokojnie go kupowałem i lałem do aut.

Moim zdaniem olej ten jest lepszy do mocno podciągniętych samochodów bo napewno ma lepsze właściwości smarne niż motul.

Ja różnicę po jego zalaniu czy motula widziałem a raczej słyszałemw dieslu zimą przy dużych mrozach.

Jak miałem zalanego castrola to auto klepało jak traktor a na millersie czy motulu chodził jak pszczułka :)

 

Jak dla mnie różnica pomiędzy motulem a millersem mowa o 5w30 była taka że millers był tak jak by bardziej wodnisty.

 

 

8 lat temu firma która jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę została powołana do życia. Od tego czasu próbuje sił na polskim rynku. Także jeśli nabyłeś go zaraz po powstaniu firmy to mogło być to 8 lat temu. Od około 3-4 lat intensywniej wchodzi i jego działania marketingowe (sponsorowanie teamu rajdowego w Czechach, artykuły w pismach branżowych) są zdecydowanie bardziej widoczne.

 

Co do "bardziej wodnisty" to chyba niezbyt udane określenie, chyba Bartek chodzi Ci o wrażenie subiektywnej innej lepkości(co przy obu olejach klasy 5W30 jest raczej złudne),

rozumiem że próbowałeś rozcierać go między palcami.

 

 

Moja firma sprzedaje motula od 2008 roku, w chwili gdy zaczynałem motul już był bardzo mocno na rynku. Możnaby rzec że już wtedy miał bardzo ugruntowaną pozycje na rynku, szacunek w motorsporcie gdzie po prostu dominował. W sumie nadal dominuje.

 

 

 

A co do różnicy Bartek między Castrolem a MOtulem czy Millersem, LM oczywiście że jest, to naprawdę zupełnie inna liga jakościowa. MOże Ci Twój kolega Krzysiek potwierdzić ile razy dzwoniono/pisano do mnie informując że po zalaniu motula to zupełnie inne auto.

A ja odpowiadałem tylko - wiem o tym doskonale.

 

 

Sorry za przydługie OT.

 

Jakkolwiek millers tak jak piszę jest raczej świeżym graczem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do różnicy Bartek między Castrolem a MOtulem czy Millersem, LM oczywiście że jest, to naprawdę zupełnie inna liga jakościowa. MOże Ci Twój kolega Krzysiek potwierdzić ile razy dzwoniono/pisano do mnie informując że po zalaniu motula to zupełnie inne auto.

A ja odpowiadałem tylko - wiem o tym doskonale.

Sorry za przydługie OT.

Jakkolwiek millers tak jak piszę jest raczej świeżym graczem :)

 

Koledzy, ja przy ostatniej wymianie przeszedłem z Castrola na Valvoline i muszę Wam napisać, że od wymiany zrobiłem 8tys.km. i oleju nic nie ubyło, a jednak na Castrolu od wymiany, do wymiany tj. co 15tys.km. dolewałem 0,5l. Castrola. No i ponoć Castrol zostawia syf w silniku. Sam się o tym pół roku temu przekonałem, bo musiałem czyścić EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzylem ze edge ma najnizsza temperatuje zaplonu a mobil najwieksza to mobil lepszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest takie proste, Twoje zdanie sprowadza sie do tego: 'widzialem 2 samochody jeden mial alu 16, a drugi alu 17, to ten na 17 lepszy?' a przeciez na 'lepszosc' wplywa wiecej czynnikow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

równie dobrze decydować o oleju na podstawie jego opakowania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi ktory olej jest oryginalny ,jest ten sam olej a sa tak jakby dwie rozne banki...4309933433.jpg

4264896513.jpg

Ta pierwsza niby Made in France. Czemu ten sam olej a dwie rozne banki??

4309933433.jpg

Edytowane przez arek810316

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta druga banka to jeszcze stara szata graficzna. Pierwsza nowa, ale fota nie chce sie powiekszyć:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz poprawilem

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A to mnie dziwi czemu wszyscy sprzedawaja niby oryginalny Motul a produkcja Made in France??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo motul jest produkowany tylko i wyłącznie w Francji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok .,.dzieki...nie wiedzialem..:rumieniec

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A do mojego silniczka BMP z pompowtryskami i z DPF moze byc Motul Specyfic 5W30 norma 504.00/507.00??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak piszesz , 5W30 507.00 najlepiej low saps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Low Saps oznacza technologię olejów o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, siarki i fosforu wykorzystywaną do przedłużenia żywotności filtrów?? i taki motul posiadasz kolego Elemenateur?? reszte pisales mi na PW...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Low Saps oznacza technologię olejów o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, siarki i fosforu wykorzystywaną do przedłużenia żywotności filtrów??

tak to sa oleje o obnizonej zawartosci tych składników które wymieniłeś, aby dpf się za szybko nie zapchał:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie czasem jaka butelke ma dokladnie kolega co sprzedaje nam oleje Motul na forum Elemenateur czy ta najnowsza juz?? Chodzi mi o to zeby olej byl swiezy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie wiecie czasem jaka butelke ma dokladnie kolega co sprzedaje nam oleje Motul na forum Elemenateur czy ta najnowsza juz?? Chodzi mi o to zeby olej byl swiezy..

 

Moim zdaniem....Wystarczy zapytać kolegę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności