Michał2008 Zgłoś #441 Napisano 14 Kwietnia 2011 i ile tego oleju ma byc na bagnecie. Między tymi zagięciami jest zakratkowane pole z jednej strony jest minimum a z drugiej maximum, wiec jeśli oleju na bagnecie masz pomiędzy tymi polami to jest. Jeżeli poziom oleju znajduje się w zakresie A nie należy dolewać oleju. Jeżeli poziom oleju znajduję się w zakresie B można dolać olej (ok. 0,5l) Jeżeli poziom oleju znajduje się w zakresie C trzeba dolać oleju (ok. 1,0l) ---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:32 ---------- a vin to 3cz7e1160** i czy mam na pompie olejowej ten zly lacuszek i czeka mnie wymina czy mam juz zebadki. dziekuje za pomoc.Pozdr Z vin-u wynika, że masz już poprawiony napęd pompy oleju, czyli koła zębate bez łańcucha tylko w tym Twoim vin-ie to chyba powinno być 6E1160**? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #442 Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie mam jednak 7E11*** bo mam go z listopada:mlask. Fajnie ma problem z pompa olekowa z glowy a wtryski byly juz wyminione przez porzednika. Wiec powinno wszystko ladnie latac. Pozdr Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez nogman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #443 Napisano 14 Kwietnia 2011 Nie mam jednak 7E11*** bo mam go z listopada:mlask. Fajnie ma problem z pompa olekowa z glowy a wtryski byly juz wyminione przez porzednika. Wiec powinno wszystko ladnie latac. Pozdr jak się nie mylę masz zabierak, jak i inni, w tym ja. mimo wszystko życzę bezawaryjności. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #444 Napisano 15 Kwietnia 2011 Jeśli we wnęce koła zapasowego w bagażniku masz wlepkę (taka naklejkę) i jest na niej symbol QG1 to masz filtr DPF Kolego raczej 7GG to filtr jest a 0GG to filtra brak . ---------- Post added at 02:24 ---------- Previous post was at 02:22 ---------- Mam pytanie jak sprawdzic czy mam DPF Jak jest kniga od tego auta to zobacz jaki symbol na desce ma DPF ,wcisnij klucz na stacyjke i szukaj tego oznaczenia (taka puszka zolta zakropkowana ). Jesli masz DPF-a to ogarnij temat wypalania jego . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #445 Napisano 15 Kwietnia 2011 Witam mam knige is sprawdzam i widze ze jest i QG1 i 0GG. Wiec prosze powiedzcie mi czy mam DPF i jaki olej. A ten zbierak w pompie olejowej to to co sie czest psuje czy juz lepsze. Prosze o porade. Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #446 Napisano 15 Kwietnia 2011 Witam mam knige is sprawdzam i widze ze jest i QG1 i 0GG. Wiec prosze powiedzcie mi czy mam DPF i jaki olej. A ten zbierak w pompie olejowej to to co sie czest psuje czy juz lepsze. Prosze o porade. Pozdr Kurde pomyłka kolega Szary ma rację 0GG czyli brak filtra DPF a QG1 czyli wydłużony okres wymiany oleju czyli long life. Jeśli chodzi zaś o zabierak to niestety jest to bolączka tych silników i niestety masz go również, to zależy wytrzymuje od 130 - 200 kkm przebiegu i tu nie ma reguły, trzeba ściągnąć miskę olejową i sprawdzić inaczej się nie da. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #447 Napisano 15 Kwietnia 2011 A czy ma znaczenie ze podobno mam zebadki zaniast lancuszka. Pododobne zebatki sa lepsze i wytrzmalasze. Czy to i tak nie ma znaczenia czy lancuszek czy zebadki bo i tam mi sie popsuje. NIe ciekawe atki uzytkowanie z czekaniem kiedy to siadzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #448 Napisano 15 Kwietnia 2011 A czy ma znaczenie ze podobno mam zebadki zaniast lancuszka. Pododobne zebatki sa lepsze i wytrzmalasze. Czy to i tak nie ma znaczenia czy lancuszek czy zebadki bo i tam mi sie popsuje. NIe ciekawe atki uzytkowanie z czekaniem kiedy to siadzie. sprawa mniej więcej wygląda tak: napęd wałków wyrównoważających realizowany był pierwotnie za pomocą łańcucha. później to zmienili na koła zębate. ale napęd pompy oleju przekazywany z wałka wyrównoważającego realizowany jest za pomoca zabieraka. tak więc na chłopski rozum na począktu były 2 słabe punkty, później pozostał jeden słaby punkt w tym miejscu. zmodyfikowano jedynie długość zabieraka - na plus oczywiście, ale nie wiem od którego roku, prawdopodobnie 2008. moim prywatnym znaniem, jako inżyniera, rozwiązanie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających 2.0TDI projektował kandydat na studenta politechniki. na pewno nie fachowiec. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #449 Napisano 15 Kwietnia 2011 Pododobne zebatki sa lepsze i wytrzmalasze. Może tak jest, ale też mogę się sypnąć. Zobacz tutaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #450 Napisano 15 Kwietnia 2011 Czyli jest blad fabryczny to i powinna byc na to jaks akcja servisowa. Tak czy nie, a jest albo byla? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #451 Napisano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) Mechanik mówił, że była, ale nie objęła mojego auta. Tutaj możesz sprawdzić jakim akcjom podlega Twoje auto. Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez DemoniK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #452 Napisano 15 Kwietnia 2011 Akcja była wymieniali napęd łańcuchowy na zębaty, a zabierak jak był tak jest i nie było żadnej akcji na to, a feler jest i to ewidentny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #453 Napisano 15 Kwietnia 2011 moim prywatnym znaniem, jako inżyniera, rozwiązanie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających 2.0TDI projektował kandydat na studenta politechniki. na pewno nie fachowiec. Raczej doskonala ksiegowa . Priori i motto ,przy tym projekcie miala takie ,by gwarancja byla gwarancja i tylko do tego czasu te felery mialy wytrzymywac . Czyli chwile po gwarancji ,to mialo zapewnic koniecznosc wizyt ,tych co ASO po gwarancji olewac chcieli .Specjalnie do tego sciagnela chinoli i ich materialy na te walki i kola z olowiu ,do lancucha . Cel tego wszystkiego jest taki ,by we wszystkich grupach mechanizmow byla taka jedna felerka ,ktora sie rypnie wczesniej niz pozniej . Gdyby robili jak kiedys ,to z torbami by szli bo auta lataly by po 400 i 500 tys. A tak te cuda techniki i ekologii po gwarancji na szrot i po nowy do salonu ,taki obrocik sprawy miala na celu ksiegowa ,staly zbyt dla fabryk . My nie mamy swojego auta ,ale gdyby bylo to napewno nie bylo by w nich badziewia . Co za swiatowe konstruktory robia w VW (skosnookie/oszczedne czy talibowie/ciemne) , nie bez przyczyny jest tez to ,ze wypuszczaja cos co nie dopracowali/przetestowali tak do konca . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Croom Zgłoś #454 Napisano 21 Kwietnia 2011 Ilosci ON w oleju ,nie jest okreslone ile moze byc Jest ścisle okreslona ale że u nas kulawo z tym w serwisach wiec jest jak jest. Jak poznac, ano zalać rekomendowany przez jakiegos specjaliste olej sprawdzic ten olej po 10 bądz 20 000km w laboratorium i sie tego trzymac. Tak to wyglada. A slyszalem ,mowili w TV czy radiu kiedys o jakiejs pani ktora przez 15 lat nie wymieniala oleju i nic sie nie stalo ,tylko ze to jakies dawne auto . A z tymi obecnymi tak zrobic ,napewno by nie daly rady tyle lat . nie wierz w takie bzdury, widziałem wyniki badan trybologicznych w przypadku kiedy zawartość sadzy w oleju była zbyt duza i co za tym idzie jakie spustoszenie to niesie ze soba w węzłach tarcie. To jest jakaś bzdura która rozpropagował jakis chory nawiedzony Holender. Przykład z zawartościa paliwa w ON: http://sinwal.com/data/g2752.pdf Co widać jak olej pewnych czołowych firm sie spisuje przy 4% zawartości. z 5W-40 robi się 5W-30 prawie.... A co w przypadku ok. 7-10% zawartosci i dodatkowemu działaniu sił mechanicznych ? Z modnego 5W-30 robi się 5W-15 ...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #455 Napisano 28 Kwietnia 2011 Uwaga Panowie. W sprzedaży jest podrobiony Motul - info na forum Audi A4. Jak macie jeszcze bańki to sprawdżcie co wlaliście do silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #456 Napisano 28 Kwietnia 2011 daj też info tutaj, bo tam nie jestem zarejestrowany... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #457 Napisano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23288&postdays=0&postorder=asc&start=2445 Opis jest również na forum skody - nie trzeba się rejestrować. Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez mariuszby Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verdi70 Zgłoś #458 Napisano 2 Czerwca 2011 Tu mam taką ciekawostkę: http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx Na stronie producenta są wiadomości że spełnia normę 507 a kilka akapitów niżej że juz tylko 506.01 Chciałem taki olej kupic do swojego paska, ale teraz już zgłupiałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość copretti Zgłoś #459 Napisano 2 Czerwca 2011 castrol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #460 Napisano 5 Czerwca 2011 czy jezeli nie mam def to moge zalac olejem 10w-30 z norma 505.01 pozdr do silnikow PD. pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach