Skocz do zawartości
Gość szczepko

Rozmowy na tematy różne - bez pytań technicznych

Rekomendowane odpowiedzi

Kombinowałeś już coś z tempomatem?

Nie mam czasu teraz, ale myślę że w święta ruszę temat. Narazie zrobię na drutach, potem jakieś przełączniki zmyślne dorobię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w czwartek stawiam auto na wymiane łożysk z tyłu :(

 

5413D.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mam czasu teraz

Daj znać, bo jestem ciekaw jak to będzie działać.

A ja w czwartek stawiam auto na wymiane łożysk z tyłu

Trochę ciszej będzie;) A zestaw wygląda tak samo jak do Łatka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja w czwartek stawiam auto na wymiane łożysk z tyłu :(

 

I to jest powód do smutnej miny?

Ja będę zawieszenie wymieniał - to dopiero wydatek :debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurka, wpakowałem w Szada juz 1330 zł w tym miesiącu, a tu końca nie widać... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurka, wpakowałem w Szada juz 1330 zł w tym miesiącu, a tu końca nie widać... :(

A ja już prawie 1000. I teraz wymiana zawieszenia + robota. Wiec co ja mam powiedziec w tym temacie? :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co ja mam powiedziec w tym temacie?

Trzeba było kupić coś starszego. Ta sama robota, a koszty mniejsze:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja już prawie 1000. I teraz wymiana zawieszenia + robota. Wiec co ja mam powiedziec w tym temacie?
Dlatego trochę mam stracha żeby "zanabyć" B5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarek, ale ja samochód na tym zawieszeniu sprowadziłem i zrobiłem na nim 80 tysięcy. Poza tym reszta wydatków - te około 1000 co poszło, to była wymiana wszystkich klocków, toczenie tarcz hamulcowych i wymiana oleju. A że klocki kupiłem BOSH-a, Olej syntetyk Mobila, to i koszty są jakie są. Poza tym reszta w jak najlepszym porządku :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A że klocki kupiłem BOSH-a

 

Bosch to dobre pralki robi a nie klocki... jezor.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej itp jest do przeżycia tylko ta zawiecha mnie meczy bo się nasłuchałem niepochlebnych opinii na temat jej trwałości ale i tak pewnie będzie B5 FL kombiacz :on:, tylko muszę jeszcze się pogodzić z tą myślą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja w czwartek stawiam auto na wymiane łożysk z tyłu

 

Ten obrazek został zmniejszony. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełną wersję obrazka. Oryginalne wymiary to 600x200.

 

jaki koszt kompletu bo u mnie tez to sie klania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ruville około 70 zł kpl. na dwie strony a SKF ok. 130 zł.

Ja kupuje SKF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rouville jest tylko dystrybutorem, wiec musisz zajrzeć do pudełka, co tam siedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też czeka zawieszenie, na szczęście w B4 i B3 komplet gumek to śmieszna sprawa. Tylko już mi się odechciewa na samą myśl włażenia pod samochód.

Ruville około 70 zł kpl. na dwie strony a SKF ok. 130 zł.

Ja kupuje SKF.

Ruville rozpadły mi się z jednej strony dość szybko. Zniszczenia przy tym konkretne. Potem przyszedł zestaw SKF i śmiga już prawie 20kkm. W tym Ruville były łożyska koyo, niby japońskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rouville ma też INĘ - a to idzie na pierwszy montaż. Wiec - jak to wspominałem - trzeba zaglądac w pudełko w takim przypadku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba zaglądac w pudełko w takim przypadku

Mi się trafiło koyo i to małe zewnętrzne łożysko się spaliło. Najpierw zaczęło dostawać luzu, potem zaczeło dziwnie szumieć, a później się zacięło. Napakowałem pasty miedzianej i powoli wróciłem do domu :) przejechałem tak ok 20km :)

 

Dziś w robocie trafiło mi się jechac furą z tempomatem. Kurcze tak się bawilem tym, że chyba zarobilem zdjęcie od czarnych. Po powrocie nie wytrzymałem i szybka rzeźba u mnie w samochodzie. Okazja na sprawdzenie podwójna bo musiałem do Bydgoszczy jechać. Instalacja mocno druciarska, ale działa. Czas instalacji w samochodzie 15 min, 10 min wykonywąłem zespół przycisków. Lipa jest taka, że można tylko zwiększać prędkość nie można jej zmniejszyć. Aby zmniejszyć trzeba wcisnąc sprzęgło lub hamulec poczekać aż spadnie i znowusz przycisk set. Drugi przycisk złuży w przypadku kiedy zwalniamy naciskając hamulec, aby powrócić do poprzednije prędkości.

Edytowane przez traba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że pochwalisz się na najbliższym spocie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam nadzieję, że pochwalisz się na najbliższym spocie

No tylko trzeba to jakoś wykończyć, bo teraz to 3 włączniki wiszą na kablach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
włączniki wiszą na kablach.

Pamiętaj, że prowizorki są najbardziej trwałe;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności