Skocz do zawartości
vario2g

Żywotnośc turbiny.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.W moim AFN -nie po 270 tyś km padła turbina.:(Mój mechanik zamówił mi regenerowaną.za 900zł.Zastanawia mnie, ile wynosi średnia żywotność takiej turbawki :confused:,oczywiście przy dobrym traktowaniu jej,i dobrej jakości regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci na to pytanie nie odpowie jednoznacznie. Różnie z tym jest. Wiele zależy od kondycji podzespołów po regenaracji i od Ciebie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawulon1973

Mi tam gdzie regenerowałem turbinę powiedzieli,że jeśli będę dbał o turbo po regeneracji-czyli przestrzegał wszystkich zasad związanych z eksploatacją samochodu z turbiną,to powinna wytrzymać spokojnie 100tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.W moim AFN -nie po 270 tyś km padła turbina.:(....

 

a jaki masz objaw padniecia turbiny, wywalilo ci olej? brak mocy..?:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem zapieczone łopatki turbiny, włączał się tryb awaryjny. po rozebraniu w środku była ogromna ilość nagaru,wyczyścili ,zamontowali do auta i najgorsze że turbo zaczęło mocno wyć.co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biernik

Pawulon1973 powiedzieli co ze wytrzymac powinna 100 tkm ale to taregenerowana przez nich tak?

Jest to prawdą ale zazwyczaj regenerowane nie wytrzymują długo.

A oryginalna wytrzyma przy prawidłowej eksploatacji bardzo długo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doświadczyłem regenerowanej z intercarsu i wytrzymała niecałe 10 000 (słownie dziesięć tysięcy) km. Teraz mam problem z odzyskaniem kasy. Tyle na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biernik

Ja też pisze z doświadczenia, zapłaciłem, kiedyś 1200 sprzedałem auto przejeżdzając coś koło 20 tysięcy i koleś dzwonił ze musi wymieniać. padaka.

No i słyszałem jeszcze kilka takich opini od znajomych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.turbo-tec.pl i nikt inny :) dwa lata pelnej gwarancji bez limitu kilometrówjutro jade z rana ze swoja bo juz byla na ostatni oddechu ,przy przebiegu 248kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przejrzałem książkę serwisową i wyszło mi ze moja turbina ma ponad 318 000 km....

Silnik AHU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wytrzyma tyle ile kierowca jej pozwoli zyc. tyle w temacie. ciesz sie, ze dopiero po 270kkm wymieniasz, bo juz dawno powinna pasc. turbo-tec dobrze robi. poza tym karambol i turbo-bogdan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że przy prawidłowych wymianach oleju ... i oczywiście eksploatowaniu silnika z turbo zgodnie z wszystkimi nam znanymi zasadami turbo wytrzyma aż do końca silnika. Mowa oczywiście o nowej. Z regenerowanymi to już inna historia czyli bardzo bardzo długo albo zaraz padnie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem zapieczone łopatki turbiny, włączał się tryb awaryjny. po rozebraniu w środku była ogromna ilość nagaru,wyczyścili ,zamontowali do auta i najgorsze że turbo zaczęło mocno wyć.co o tym myślicie?

 

...moze to musztarda po obiedzie, ale czy masz zaufanie do tych ludzi co czyszczyli ci turbine, moze podmienili ci na jakas padake :confused:... a kiedy wyje jak dodajesz gazu, czy juz od wolnych obrotow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja bylem dzis w tubo-tec'u i doznalem szoku moja turbina to ruina musialem kupic nowa tzn. inną po regeneracji 24miesiace gwarancji ale cena..... 2000zl myslalem ze padne ale co zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uważam, że przy prawidłowych wymianach oleju ... i oczywiście eksploatowaniu silnika z turbo zgodnie z wszystkimi nam znanymi zasadami turbo wytrzyma aż do końca silnika. Mowa oczywiście o nowej.

Dodam, że sprzedałem B3 AAZ z przebiegiem 722 tys. i nie miałem powodu do wymiany turbiny. A było to jeszcze w czasach, kiedy nie było naszego forum i nie wiedziałem jak dbać o turbo, czyli rozpędzałem się raczej szybko i gasiłem bez czekania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nasze turbiny byly pancerne, a vnt nie sa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.motoarena.pl

 

Tutaj naprawiają turbiny na autoryzacji Garretta. Regenerowana u nich ma taką samą żywotność jak nowa, gdyż wszystko wymieniają w środku. Od ręki mają ponad 200 turbin na miejscu i swoją możesz zostawić, a wziąć od razu regenerowaną.

Na pewno na inny warsztat niż autoryzowany bym się nie zdecydował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Od wczoraj mam założoną turbinę po regeneracji,odczułemi przyrost mocy,ciągnie do przodu od 2000 obr. do czerwonej skali,przed wymianą turbo, szarpnęło od 2000 do 2500 obr.powyżej ciężko wchodził na obroty.Ogólnie jestem zadowolony ,oby jak najdłużej.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ponad 300 tyś km i turbo dalej chodzi bez problemowo i co najważniejsze całkiem nieźle dmucha :) Raczej nic nie wskazuje na to by miała zamiar umrzeć na dniach :) Wystarczy dbać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pady sprężarek szczególnie z VTG (z kierownicami spalin) ale także tych z Bypass`em biorą się w 90% (jak nie wiecej) z problemów ze sterowaniem wymaganego ciśnienia doładowania. Diesel to silnik w którym moc robi się zwiększając dawke, nie będzie za to różnicy jak zwiększy się samo doładowanie (pisze na przykładzie np. Waszych AFNów).

 

Wiele z Waszych aut jeździ z niesprawnym sterowaniem (zawór, podciśnienia, przycinające sie kierownice spalin) a że z większej ilości powietrza w takim dieslu nie ma nic ! (nie będzie żadnych odczuc wiekszej mocy na plus itp) to większość z niewiedzy dalej tak jeździ.

 

Sterownik silnika ma limitery i w przypadku przeładowań przechodzi w tryby awaryjne. Ale one są ustawione za wysoko i czas przeładowania (do przejscia w tryb awaryjny) jest za długi przez co przy normalnej eksploatacji jeździmy nie wiedząc o tym, że nasze turbo czasami pompuje dużo dużo wiecej niż w niejednym tuningowanym AFNie.

 

Osobiście nie dałbym nawet 1km gwarancji na turbosprężąrkę jeżeli nie byłaby zamontowana w moim warsztacie i auto nie przeszłoby pomyslnych testów na VAGu. Bo może być tak, że nadal w aucie jest problem przez który skończyło się turbo a my wymieniając uszkodzoną turbinę tylko zaleczylismy rane (dlatego niektórym po 10kkm padają nowe sprężąrki)

 

Prosze także nie wkładać w jeden wór wszystkich regeneratorów turbin - z nimi jak z lekarzami jedni sa dobrzy do innych nie warto chodzic.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności