Ojciec Zgłoś #41 Napisano 14 Marca 2009 Dziś przy okazji mycia samochodu umyłem silnik i wyczyściłem zawór EGR, założyłem nowe uszczelki i zbadałem krok po kroku instalację biegnącą od EGR. Odłączałem rurki i wpinałem ponownie. No i natrafiłem na coś... no właśnie - do czego to może być? Nie znalazłem nic do czego mógłbym to podpiąć. Proszę o podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #42 Napisano 14 Marca 2009 Ojciec moze wiecej powiedzialby drugi koniec tego przewodu ? pozdro Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ojciec Zgłoś #43 Napisano 14 Marca 2009 (edytowane) No właśnie nic nie powiedział... Przewód idzie do dwójnika/rozgałęźnika a ten z kolei idzie do czujnika N18 a z drugiej strony do takiego dziwnego czegoś w okolicy filtra powietrza (taki mały cylinderek biało - czarny) Edytowane 14 Marca 2009 przez Ojciec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #44 Napisano 14 Marca 2009 no to może masz rozwiązanie ,bo na 100% powinien być podłączony,w dodatku do czujnika lub do EGR idą te wężyki,możesz przecież u mnie zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ojciec Zgłoś #45 Napisano 14 Marca 2009 Jak go zatkam przy pracującym silniku to silnik gaśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #46 Napisano 14 Marca 2009 to znaczy ze coś z podcisnieniem,bo jak zatkasz EGR z boku tj 2 dziurki to auto nie chce się wkręcać na obroty,a tu gaśnie więc szukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ojciec Zgłoś #47 Napisano 14 Marca 2009 Szukaj? Gdzie mam szukać? Szukałem i nie znalazłem. Jedyna możliwość to żebym zerknął u Ciebie i porównał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #48 Napisano 14 Marca 2009 no to ja nie mozesz znalezc to u mnie szukaj:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ojciec Zgłoś #49 Napisano 16 Marca 2009 Ok, znalazłem skąd wypadła ta rurka. Prowadzi ona do plastikowej rurki z zaworu N18 (wiązka czarnych rurek biegnąca wzdłuż ściany grodziowej). Objawem tego było, że samochód nie miał mocy, był problem nawet z hamulcami. Widać wypiąłem go przy czyszczeniu EGR. Nie zmienia to oczywiście faktu, że sam przedmiotowy problem z błędem pozostał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #50 Napisano 29 Marca 2009 Koledzy widze mają AWX to może pomogą mi z czymś takim. Mam chwilowe zaniki mocy w swoim pasku. Kilka tygodni temu pojawiło sie to po raz pierwszy, 1,2,3 idzie jak burza wbijam 4 i nic się nie dzieje. Na 4-ce dokulałem go do 100km/h, wbiłem 5 i wogóle nie chciał iść. Dodam że żadnego błędu nie pokazuje. EGR czyściłem jakieś 5000tys km temu, ale dalej leje, przejechane ma 200 000tkm. Pytanie gdzie znaleźć ten zawór N75 w moim AWX-sie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #51 Napisano 30 Marca 2009 Koledzy widze mają AWX to może pomogą mi z czymś takim. Mam chwilowe zaniki mocy w swoim pasku. Kilka tygodni temu pojawiło sie to po raz pierwszy, 1,2,3 idzie jak burza wbijam 4 i nic się nie dzieje. Na 4-ce dokulałem go do 100km/h, wbiłem 5 i wogóle nie chciał iść. Dodam że żadnego błędu nie pokazuje. EGR czyściłem jakieś 5000tys km temu, ale dalej leje, przejechane ma 200 000tkm. Pytanie gdzie znaleźć ten zawór N75 w moim AWX-sie? a przepływomierz sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #52 Napisano 5 Kwietnia 2009 Nie, nie sprawdzałem. Nie wiem gdzie te zawory sie znajdują, tzn N75, N18 i ta przepływka. Mam etke w domu to może będzie prościej wytłumaczyć. Tylko jak tego szukać w etce. A, dodam że nie mogę szukać po numerach katalogowych. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #53 Napisano 5 Kwietnia 2009 To pisze ETKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #54 Napisano 6 Kwietnia 2009 Dzięki brudek, ale który to jest zawór N75, czy n18. Podaj tylko jeszcze numer grupy, albo rysunku ---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 12:02 ---------- Ok już mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #55 Napisano 6 Kwietnia 2009 Dzięki brudek, ale który to jest zawór N75, czy n18. Podaj tylko jeszcze numer grupy, albo rysunku Kto szuka ten ma :-) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1528 i tam przeczytaj dokladnie post nr. 5 MARKA i szystko bedziesz wiedzial gdzie co jest i jak zdjegnozowac. pokazuje je rysunek przedostatni w tym poscie. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinderek3 Zgłoś #56 Napisano 26 Stycznia 2010 koledzy a pomoże mi ktoś dzisiaj podpiąłem auto do kabel i w programie Polski vag pojawiły mi się następjące błędy 1265 Zawór recyrkulacji spalin N18 1262 Elektrozawór ograniczania ciśnienia doładowania 1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego pomoże mi ktoś bo nie wiem za co się zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo05 Zgłoś #57 Napisano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam jestem nowy na forum mam problem z moim passatem.Skanowalem dzis go i pokazalo mi 2 bledy 1 to P0102 i wyswietla ze to przeplywomiez a 2 blad to P0118 i napisane jest Engine coolant temperature sensor 1 circuit high.Ten 2 to wiem ze to czujnik temperatury ale ktory?Gdzie on jest ten z tylu silnika czy ten u gory po prawej????????? Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez olo05 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #58 Napisano 1 Maja 2013 ja mam w swoim AWX zawór EGR zaślepiony i wszystko jest ok ! żadnego błędu auto zrobiło się bardziej elastyczne płynniej reaguje na gaz i nie oddycha własnymi smrodami ! jeżdżę już tak jakieś 40000km i jest super ! więc po co się męczyć czy kupować nowy EGR jak po zaślepieniu jest super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #59 Napisano 1 Maja 2013 (edytowane) Kolego zaślepiłeś zupełnie, czy częściowo. Ja ostatnio zakupiłem zaślepkę, która ma w środku 3 otwory i montuje się ją pod spodem EGR-a tam gdzie dochodzi rurka od kolektora wydechowego. Ja mam auto z 2004r i u mnie zaślepienie całkowite będzie powodować wywalanie błędu. Na wolnym czasie zamontuję i zobaczę czy to coś da. Edytowane 1 Maja 2013 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #60 Napisano 1 Maja 2013 zawsze można programowo wyciąć działanie egr , lepsze to niż błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach