Skocz do zawartości
Ojciec

zawór EGR w AWX - konkretnie (proszę o pozostawienie wątku)

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś przy okazji mycia samochodu umyłem silnik i wyczyściłem zawór EGR, założyłem nowe uszczelki i zbadałem krok po kroku instalację biegnącą od EGR. Odłączałem rurki i wpinałem ponownie. No i natrafiłem na coś... no właśnie - do czego to może być? Nie znalazłem nic do czego mógłbym to podpiąć. Proszę o podpowiedź

 

img0156.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec moze wiecej powiedzialby drugi koniec tego przewodu ? :)

 

pozdro

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic nie powiedział... Przewód idzie do dwójnika/rozgałęźnika a ten z kolei idzie do czujnika N18 a z drugiej strony do takiego dziwnego czegoś w okolicy filtra powietrza (taki mały cylinderek biało - czarny)

 

img0156yfo.th.jpg

Edytowane przez Ojciec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to może masz rozwiązanie ,bo na 100% powinien być podłączony,w dodatku do czujnika lub do EGR idą te wężyki,możesz przecież u mnie zobaczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak go zatkam przy pracującym silniku to silnik gaśnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znaczy ze coś z podcisnieniem,bo jak zatkasz EGR z boku tj 2 dziurki to auto nie chce się wkręcać na obroty,a tu gaśnie więc szukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj? Gdzie mam szukać? Szukałem i nie znalazłem. Jedyna możliwość to żebym zerknął u Ciebie i porównał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to ja nie mozesz znalezc to u mnie szukaj:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, znalazłem skąd wypadła ta rurka. Prowadzi ona do plastikowej rurki z zaworu N18 (wiązka czarnych rurek biegnąca wzdłuż ściany grodziowej). Objawem tego było, że samochód nie miał mocy, był problem nawet z hamulcami. Widać wypiąłem go przy czyszczeniu EGR.

 

Nie zmienia to oczywiście faktu, że sam przedmiotowy problem z błędem pozostał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy widze mają AWX to może pomogą mi z czymś takim.

Mam chwilowe zaniki mocy w swoim pasku. Kilka tygodni temu pojawiło sie to po raz pierwszy, 1,2,3 idzie jak burza wbijam 4 i nic się nie dzieje. Na 4-ce dokulałem go do 100km/h, wbiłem 5 i wogóle nie chciał iść. Dodam że żadnego błędu nie pokazuje. EGR czyściłem jakieś 5000tys km temu, ale dalej leje, przejechane ma 200 000tkm.

Pytanie gdzie znaleźć ten zawór N75 w moim AWX-sie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy widze mają AWX to może pomogą mi z czymś takim.

Mam chwilowe zaniki mocy w swoim pasku. Kilka tygodni temu pojawiło sie to po raz pierwszy, 1,2,3 idzie jak burza wbijam 4 i nic się nie dzieje. Na 4-ce dokulałem go do 100km/h, wbiłem 5 i wogóle nie chciał iść. Dodam że żadnego błędu nie pokazuje. EGR czyściłem jakieś 5000tys km temu, ale dalej leje, przejechane ma 200 000tkm.

Pytanie gdzie znaleźć ten zawór N75 w moim AWX-sie?

a przepływomierz sprawdzałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie sprawdzałem. Nie wiem gdzie te zawory sie znajdują, tzn N75, N18 i ta przepływka. Mam etke w domu to może będzie prościej wytłumaczyć. Tylko jak tego szukać w etce. A, dodam że nie mogę szukać po numerach katalogowych. Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pisze ETKA

przep.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki brudek, ale który to jest zawór N75, czy n18. Podaj tylko jeszcze numer grupy, albo rysunku

 

---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 12:02 ----------

 

Ok już mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki brudek, ale który to jest zawór N75, czy n18. Podaj tylko jeszcze numer grupy, albo rysunku

 

Kto szuka ten ma :-) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1528 i tam przeczytaj dokladnie post nr. 5 MARKA i szystko bedziesz wiedzial gdzie co jest i jak zdjegnozowac. pokazuje je rysunek przedostatni w tym poscie.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a pomoże mi ktoś dzisiaj podpiąłem auto do kabel i w programie Polski vag pojawiły mi się następjące błędy

1265 Zawór recyrkulacji spalin N18

1262 Elektrozawór ograniczania ciśnienia doładowania

1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego

 

pomoże mi ktoś bo nie wiem za co się zabrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum mam problem z moim passatem.Skanowalem dzis go i pokazalo mi 2 bledy 1 to P0102 i wyswietla ze to przeplywomiez a 2 blad to P0118 i napisane jest Engine coolant temperature sensor 1 circuit high.Ten 2 to wiem ze to czujnik temperatury ale ktory?Gdzie on jest ten z tylu silnika czy ten u gory po prawej?????????

Edytowane przez olo05

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam w swoim AWX zawór EGR zaślepiony i wszystko jest ok ! żadnego błędu auto zrobiło się bardziej elastyczne płynniej reaguje na gaz i nie oddycha własnymi smrodami ! jeżdżę już tak jakieś 40000km i jest super ! więc po co się męczyć czy kupować nowy EGR jak po zaślepieniu jest super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego zaślepiłeś zupełnie, czy częściowo. Ja ostatnio zakupiłem zaślepkę, która ma w środku 3 otwory i montuje się ją pod spodem EGR-a tam gdzie dochodzi rurka od kolektora wydechowego. Ja mam auto z 2004r i u mnie zaślepienie całkowite będzie powodować wywalanie błędu. Na wolnym czasie zamontuję i zobaczę czy to coś da.

Edytowane przez indyczes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze można programowo wyciąć działanie egr , lepsze to niż błędy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności