zielonyB5 Zgłoś #19181 Napisano 7 Maja 2012 Mój gofer od ok miesiąca puszcza rano białego bączka przy odpalaniu. Myślałem że to świece - sprawdziłem, jedna nie grzała - wymieniłem i niby troszkę lepiej ale i tak dużo gorzej niż chociażby zimą więc podejrzewam wtryski. I tu pytanie - wlać czegoś do czyszczenia wtrysków (Weso - co polecasz?) czy szkoda zachodu i od razu wyciągać je na stół? A może jakieś inne sugestie? Nie mozesz ich sprawdzic w wagu? Jak nie to zalej jakiegos stp lub liqui moly do czyszczenia tak z 5 razy. Jezeli dalej to bedzie to wyciagaj wtryski do sprawdzenia, bo niezbyt przyjemną rzeczą jest robienie remontu przez lejący wtrysk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #19182 Napisano 7 Maja 2012 STP spróbuj i potankuj na shellu. Tak zrobię tzn. zaleję STP bo paliwa nie zmienię - doświadczalnie stwierdzone najlepsze z dostępnych na rynku (nie z Shell'a) Nie mozesz ich sprawdzic w wagu? Jak nie to zalej jakiegos stp lub liqui moly do czyszczenia tak z 5 razy. Jezeli dalej to bedzie to wyciagaj wtryski do sprawdzenia, bo niezbyt przyjemną rzeczą jest robienie remontu przez lejący wtrysk. Korekcje sprawdzałem niedawno i były w normie ale rzeczywiście zerknę jutro jak to teraz wygląda. Wiem jak potrafi nabałaganić lejący wtrysk dlatego dmucham na zimne. Zaczekam czy coś pomoże ten STP - jak nie będzie efektów to pojedziemy dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #19183 Napisano 7 Maja 2012 Panowie gdzie jutro kupię od ręki włącznik świateł bo dzisiaj odmówił włącznik posłuszeństwa. p.s. Cena jest w PLN, rozumiem ze org. VW lecz chyba leka przesada http://www.auto.strefa.pl/sklep/product_info_lightbox.php?products_id=6115 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #19184 Napisano 7 Maja 2012 Może ktoś polecić jakieś dobre firmy w dobrych cenach do chiptuningu passata??A ja polece swojego kolege Daniela Hałasa http://forum.vw-passat.pl/threads/29018-Naprawa-zegarow-immo-tuning-hamownia-usuwanie-i-czyszczenie-DPF-SZCZECIN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szulek Zgłoś #19185 Napisano 7 Maja 2012 Panowie gdzie jutro kupię od ręki włącznik świateł a potrzebujesz z halogenami?bo jak cos to mam bez Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #19186 Napisano 7 Maja 2012 Tak, z halogenami potrzebuje ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #19187 Napisano 7 Maja 2012 Korekcje sprawdzałem niedawno i były w normie ale rzeczywiście zerknę jutro jak to teraz wygląda. Wiem jak potrafi nabałaganić lejący wtrysk dlatego dmucham na zimne. Zaczekam czy coś pomoże ten STP - jak nie będzie efektów to pojedziemy dalej Ale jakby ci lał wtrysk to w gruncie rzeczy praca silnika była by duzo gorsza, a nic z tych rzeczy nie slyszysz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #19188 Napisano 7 Maja 2012 A ja polece swojego kolege Daniela Hałasa a Daniel przyjdzie do mnie ... lub kupi gotowca z polski ---------- Dodano o 00:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:12 ---------- Korekcje sprawdzałem niedawno i były w normie o niczym to nie swiadczy ... jaki silnik - jaka moc - jaki (teoretyczny) przebieg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #19189 Napisano 8 Maja 2012 Ale jakby ci lał wtrysk to w gruncie rzeczy praca silnika była by duzo gorsza, a nic z tych rzeczy nie slyszysz? Dlatego pisałem że to raczej "początek końca" o niczym to nie swiadczy ... jaki silnik - jaka moc - jaki (teoretyczny) przebieg Slinik AHU - moc znamionowa 90KM ale po Twoim dłubaniu kilka więcej - przebieg 280tys (teoretyczny i praktyczny - za dużo dokumentów go potwierdzających i za stare auto żeby komuś opłacało się bawić w cofanie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #19190 Napisano 8 Maja 2012 Slinik AHU zapnij VAG'a zaloguj na goracym silniku statycznie 001/004/007/013 ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #19191 Napisano 8 Maja 2012 http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120508/GOLENIOW/120509775 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #19192 Napisano 8 Maja 2012 a Daniel przyjdzie do mnie ... lub kupi gotowca z polski Dobre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #19193 Napisano 8 Maja 2012 http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/art...NIOW/120509775 :D:D Dobre. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #19194 Napisano 8 Maja 2012 Zamieszczone przez leopard a Daniel przyjdzie do mnie ... lub kupi gotowca z polski Dobre Lubie to:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #19195 Napisano 8 Maja 2012 zapnij VAG'a zaloguj na goracym silniku statycznie 001/004/007/013 ... Po 2 grupy może być? Log (0 - 001,004) Log (0 - 007,013) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #19196 Napisano 8 Maja 2012 wg mnie ok ale bity miał prawa strone na wysokosci miedzy srodkowym slupkiem a tylnim kołem, poza tym malowany lewy przedni błotnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #19197 Napisano 8 Maja 2012 wg mnie ok ale bity miał prawa strone na wysokosci miedzy srodkowym slupkiem a tylnim kołem, poza tym malowany lewy przedni błotnik Tyle to mi bez logów wychodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
penmar Zgłoś #19198 Napisano 8 Maja 2012 A u mnie mała zmiana. Grilek JOM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #19199 Napisano 8 Maja 2012 Po 2 grupy może być? moze byc ale... dawka podawanego paliwa jest zbyt wysoka - pompa do regulacji (drobnej) - synchronizacja rozrzadu bardzo dobra - zalej wtryski STP (lub czyms podobnym) - i czekamy na kolejne logi - po "czysciwie" wyjdzie czy wtryski padniete czy dobre (moim zdaniem - czas na koncowki) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #19200 Napisano 8 Maja 2012 Tyle to mi bez logów wychodzi Ja juz ci wczesniej mowilem, ze cos jest nie tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach