Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

Mój gofer od ok miesiąca puszcza rano białego bączka przy odpalaniu. Myślałem że to świece - sprawdziłem, jedna nie grzała - wymieniłem i niby troszkę lepiej ale i tak dużo gorzej niż chociażby zimą więc podejrzewam wtryski. I tu pytanie - wlać czegoś do czyszczenia wtrysków (Weso - co polecasz?) czy szkoda zachodu i od razu wyciągać je na stół? A może jakieś inne sugestie?

 

Nie mozesz ich sprawdzic w wagu? Jak nie to zalej jakiegos stp lub liqui moly do czyszczenia tak z 5 razy. Jezeli dalej to bedzie to wyciagaj wtryski do sprawdzenia, bo niezbyt przyjemną rzeczą jest robienie remontu przez lejący wtrysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
STP spróbuj i potankuj na shellu.

 

Tak zrobię tzn. zaleję STP bo paliwa nie zmienię ;) - doświadczalnie stwierdzone najlepsze z dostępnych na rynku (nie z Shell'a)

 

Nie mozesz ich sprawdzic w wagu? Jak nie to zalej jakiegos stp lub liqui moly do czyszczenia tak z 5 razy. Jezeli dalej to bedzie to wyciagaj wtryski do sprawdzenia, bo niezbyt przyjemną rzeczą jest robienie remontu przez lejący wtrysk.

 

Korekcje sprawdzałem niedawno i były w normie ale rzeczywiście zerknę jutro jak to teraz wygląda. Wiem jak potrafi nabałaganić lejący wtrysk dlatego dmucham na zimne. Zaczekam czy coś pomoże ten STP - jak nie będzie efektów to pojedziemy dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie jutro kupię od ręki włącznik świateł

1c0941531a20h.jpg

bo dzisiaj odmówił włącznik posłuszeństwa.

 

p.s. Cena jest w PLN, rozumiem ze org. VW lecz chyba leka przesada

http://www.auto.strefa.pl/sklep/product_info_lightbox.php?products_id=6115

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś polecić jakieś dobre firmy w dobrych cenach do chiptuningu passata??
A ja polece swojego kolege Daniela Hałasa ;)

http://forum.vw-passat.pl/threads/29018-Naprawa-zegarow-immo-tuning-hamownia-usuwanie-i-czyszczenie-DPF-SZCZECIN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie gdzie jutro kupię od ręki włącznik świateł

 

a potrzebujesz z halogenami?bo jak cos to mam bez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, z halogenami potrzebuje ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Korekcje sprawdzałem niedawno i były w normie ale rzeczywiście zerknę jutro jak to teraz wygląda. Wiem jak potrafi nabałaganić lejący wtrysk dlatego dmucham na zimne. Zaczekam czy coś pomoże ten STP - jak nie będzie efektów to pojedziemy dalej

 

Ale jakby ci lał wtrysk to w gruncie rzeczy praca silnika była by duzo gorsza, a nic z tych rzeczy nie slyszysz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja polece swojego kolege Daniela Hałasa

a Daniel przyjdzie do mnie ... lub kupi gotowca z polski ;):)

 

---------- Dodano o 00:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:12 ----------

 

Korekcje sprawdzałem niedawno i były w normie

o niczym to nie swiadczy ... jaki silnik - jaka moc - jaki (teoretyczny) przebieg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale jakby ci lał wtrysk to w gruncie rzeczy praca silnika była by duzo gorsza, a nic z tych rzeczy nie slyszysz?

 

Dlatego pisałem że to raczej "początek końca" ;)

 

o niczym to nie swiadczy ... jaki silnik - jaka moc - jaki (teoretyczny) przebieg

 

Slinik AHU - moc znamionowa 90KM ale po Twoim dłubaniu kilka więcej ;) - przebieg 280tys (teoretyczny i praktyczny - za dużo dokumentów go potwierdzających i za stare auto żeby komuś opłacało się bawić w cofanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Slinik AHU

zapnij VAG'a zaloguj na goracym silniku statycznie 001/004/007/013 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez leopard

 

 

a Daniel przyjdzie do mnie ... lub kupi gotowca z polski

 

 

 

Dobre

Lubie to:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie ok ale bity miał prawa strone na wysokosci miedzy srodkowym slupkiem a tylnim kołem, poza tym malowany lewy przedni błotnik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wg mnie ok ale bity miał prawa strone na wysokosci miedzy srodkowym slupkiem a tylnim kołem, poza tym malowany lewy przedni błotnik ;)

 

Tyle to mi bez logów wychodzi :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie mała zmiana. Grilek JOM.

44446fad7adf0020m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po 2 grupy może być?

moze byc ale... dawka podawanego paliwa jest zbyt wysoka - pompa do regulacji (drobnej) - synchronizacja rozrzadu bardzo dobra - zalej wtryski STP (lub czyms podobnym) - i czekamy na kolejne logi - po "czysciwie" wyjdzie czy wtryski padniete czy dobre (moim zdaniem - czas na koncowki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyle to mi bez logów wychodzi

 

Ja juz ci wczesniej mowilem, ze cos jest nie tak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności