Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

no to sie zaczelo ... szukaj drugiej - nie ma sensu dlubac w zwlokach ;)

 

ori zaczeła wyc na 1 i 3,,wiec wsadziłem od seata v5 po przeróbkach ale tez sie zaczyna dziac cos dziwnego,,a ori lezy w garazu..no tak tylko za uzywke tez wywale ok800-900pln i nie wiem co kupuje,,nie jest taniej zregenerowac,,,albo jakas inna wsadzic?jakies propozycje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

helo co tam słychać

na forum. Jakieś spontany organizujecie jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert w sobotę organizowany jest spocik na SCT :) popatrz sobie po tematach i zapisz się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki znacie kogos ze szczecina lub okolic kto poleruje ranty i fele?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dość pilna sprawa. Potrzebuję kupic felgę 1-szt 18" na zapas do Passata CC obojętnie jaki wzór, nie musi byc w idealnym stannie. Ma ktoś z Was na sprzedaż albo gdzie w Szczecinie mogę taką nabyć ?? (ps. na allegro sprawdzałem)

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopy pytanie,w pasku mojej żonki (auto z podpisu) nastąpił problem,ubywa płyn chłodniczy,wycieków nie widać,napisze co zauważyłem-gdy odkręcam korek zbiorniczka płyn podnosi się do góry,wytwarza się podciśnienie chyba trochę za duże niż powinno być,węże nie są bardzo twarde,w płynie nie widać oleju ale wydaje mi się że czuć troszkę spaliny,pod korkiem olejowym czysto,w środku auta słychać w okolicy nagrzewnicy przelewanie się płynu,auto nagrzewa się do 90 stopni i trzyma temp.,czasami jednak z nawiewów przestaje lecieć ciepłe powietrze ale to dosłownie na chwilę i pózniej dalej leci ciepłe,gdzie szukać przyczyny takiej awarii,czy to uszczelka czy nagrzewnica,dodam że podmieniałem korek zbiorniczka płynu chłodniczego i dalej to samo,odpowietrzałem układ na wężach nagrzewnicy i nic się nie poprawiło,czekam na jakieś sensowne porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopy pytanie,w pasku mojej żonki (auto z podpisu) nastąpił problem,ubywa płyn chłodniczy,wycieków nie widać,napisze co zauważyłem-gdy odkręcam korek zbiorniczka płyn podnosi się do góry,wytwarza się podciśnienie chyba trochę za duże niż powinno być,węże nie są bardzo twarde,w płynie nie widać oleju ale wydaje mi się że czuć troszkę spaliny,pod korkiem olejowym czysto,w środku auta słychać w okolicy nagrzewnicy przelewanie się płynu,auto nagrzewa się do 90 stopni i trzyma temp.,czasami jednak z nawiewów przestaje lecieć ciepłe powietrze ale to dosłownie na chwilę i pózniej dalej leci ciepłe,gdzie szukać przyczyny takiej awarii,czy to uszczelka czy nagrzewnica,dodam że podmieniałem korek zbiorniczka płynu chłodniczego i dalej to samo,odpowietrzałem układ na wężach nagrzewnicy i nic się nie poprawiło,czekam na jakieś sensowne porady

 

kolego a jak jest ciepły to z węża idzie normalnie czy "pluje'

 

bo miałem podobny problem i niestety byla to uszczelak pod glowicą

 

też oleu nie brał był czysty itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego a jak jest ciepły to z węża idzie normalnie czy "pluje'

Z którego węża??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fakt objawy walniętej uszczelki pod głowicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego moment przyjdzie z mocą ale do tego potrzeba wymienić parę gratów. obecnie mam 163 kuce i 380 momentu. więcej samym programem u mnie nie dało rady. dwu masa wytrzyma a jak nie to się wymieni na jednomas - jest taka możliwość albo wstawię mocniejszą.

 

no właśnie jestem po SOFCIE

niestety BA nie ogarneły zagadnienia. sukces jakiś jest bo korbowód bokiem nie wyszedł

koledzy FMIC + BRD na BA dało 175KM .... ale 409 NM.

autko jedzie rewelacja

wiecej momentu raczej nie bo dwumasy szkoda

 

---------- Dodano o 21:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:31 ----------

 

Z którego węża??

 

tutaj michodzi jak jest odprowadzany plyn do zbiornika wyrównawczego

jeżeli jest podniesionie ciśnienie i pluje "powietrzem" i płynem to na 100% początek uszczelki pod glowicą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego a jak jest ciepły to z węża idzie normalnie czy "pluje'

 

bo miałem podobny problem i niestety byla to uszczelak pod glowicą

 

też oleu nie brał był czysty itd.

 

dla pewnosci jeszcze wymien termostat. U mnie takie cyrki w pasku sie wlasnie dzialy wtedy. Koszt 30zl a przynajmniej spokojny bedziesz.

Zobacz czy z nagrzewnicy ci nie leci i ja odpowietrz. Pozniej to juz tylko uszczeleczka lub popękana glowica ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodatkowo możnaby sprawdzić pompę wody, żeby uniknąć niepotrzebnej wymiany uszczelki pod głowicą bo za uszczelkę to cię skasują. u mnie w wałczu placiłem 500zł (Uszczelka + robocizna) a obylo się bez planowania głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a obylo się bez planowania głowicy
Przerabiałem uszczelkę w passatach dwukrotnie: w AFN i BMP i za każdym razem głowica była planowana. Raz w pajero 2.8 TDI i tu nie była planowana ze względu na ceramiczne elementy i tylko dlatego(!). Zakład, który ją montował nie dał gwarancji na całą operację wymiany uszczelki tylko ze względu na nieplanowaną głowicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się zakład który wymienia uszczelkę bez planowania głowicy to partacze. Za jakiś czas będziesz znowu ją wymieniał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dla pewnosci jeszcze wymien termostat. U mnie takie cyrki w pasku sie wlasnie dzialy wtedy.
A co ma uszkodzony termostat do spalin w zbiorniczku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacz czy z nagrzewnicy ci nie leci i ja odpowietrz

 

W którym miejscu szukać wycieku bo do nagrzewnicy dojście znikome

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co ma uszkodzony termostat do spalin w zbiorniczku?

 

a co mają odczucia uzytkownika do testu na zawartosc spalin w ukladzie chlodzenia?

Klientka tez dzwonila do mnie, ze jej silnik wypadl a okazalo sie, ze kolo jest nie dokręcone.

Taki tescik mozna zrobic u wiekszosci mechaniorów i wtedy wiadomo czy sa spaliny czy po prostu serwujemy sobie placebo. Amen!

W dieslach z reguły nie planuje sie glowic, tak pisza ksiażki :)

 

W którym miejscu szukać wycieku bo do nagrzewnicy dojście znikome

 

i tu sie wlasnie zaczynaja schody :) a nagrzewnica w paskach lubi przeciekac

Edytowane przez zielonyB5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taki tescik mozna zrobic u wiekszosci mechaniorów i wtedy wiadomo czy sa spaliny
Przy małym przedmuchu test nic nie wykaże - u mnie test trwał godzinę, nic nie wykazał, a uszczelka była walnięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie... kto z was ma VCDS i moglbym mi pomoc w pewnej rzeczy z autkiem oczywiscie za jakiegos dobrego 6 paka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności