Jericho Zgłoś #15581 Napisano 9 Października 2011 (edytowane) Moje b6 ma przejechane 180kkm a Maksa zawiecha była już cała wymieniana także na pewno ma mniejszy przebieg, nie wspomnę już o feldze ze jednak mam większą więc komfort jest mniejszy i sportowe (usztywnione)m zawieszenie wiec coś w tym jest. Nie zapominaj Dominik ze nowsze rozwiązania nie zawsze znacza lepsze. W B5 bylo kilka/kilkanascie rodzajow nastaw zawieszenia, wiec to tez bedzie mialo wplyw na wasze porownanie. ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:51 ---------- To samo można powiedzieć o liście usterek w dziale b5 a b6 nie jest to żadne porównanie. W dziale b5 jest ich zdecydowanie więcej a podobno się nie psuja. Bo ludzie zamiast korzystac i czytac zasoby forum to tworza nowe tematy, ktore juz nie raz byly walkowane .Osobiscie po 3ech miesiacach od zakupu pierwszego passka '03 TDi stwierdzilem, ze auto jest mocno przereklamowane. Przesiadalem sie z Vectry B '97 DTi. Po ponad 3ech latach kupilem drugiego pasia o rok mlodszego w benzynie i automacie i w koncu moge powiedziec, ze jazda tym autem sprawia mi przyjemnosc mimo jego niedorobek fabrycznych (woda w aucie, elektryka). Edytowane 9 Października 2011 przez Jericho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #15582 Napisano 9 Października 2011 Kurka a kupcie sobie Golfa 3 - to dopiero się nie psuje, no serio! jeszcze żaden pompowtrysk mi nie siadł, żaden wahacz itd. - a że jeździ się mniej komfortowo niż B5 czy B6 - no trudno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #15583 Napisano 9 Października 2011 Kto mi podpowie gdzie kupie przepływomierz Bosch'a do 1.8T AEB w Szczecinie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #15584 Napisano 9 Października 2011 Kto mi podpowie gdzie kupie przepływomierz Bosch'a do 1.8T AEB w Szczecinie?? pewnie u nas:)) Ale napisaliście się o b6. Właśnie wróciłęm z trasy jakieś 1300 km po polsce. średnie spalanie według kompa 6l przy średniej 70. Jazda tylko krajowymi drogami, na mazurach dość krętymi więc sporo hamowań, do stargardu i ze stargardardu tylko po 180, więc niedługie odcinki, do tego wyprzedzanie, prawie zawsze z kick downem:D(fajna sprawa i nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności:). Ogólnie według mnie zawiecha w b6 jest bardziej spięta, sztywniejsza, nie mówię, że nie jest niekomfortowa(na przyszły sezon planuje 18stki:)) Z Pawłem (Dużym) już rozmwaiałem, podstawowe usterki to zabierak pompy olejowej który kosztuje 16 zł + wymiana jakies 150-200 zł, pompowtryski, które ASO za free wyeminia. mi jeszcze standardowo przycisk ręcznego padł. Jacek wspomniał o makeciu, własnie jemu przez zabierak padł silnik bo zatarł wszsytko co się da, Duży wymienił profilaktycznie. Tak samo nie powiedziane, że uszczelka każdemu padnie. Ja ogólnie jestem zadowolony z b6 póki co. A6 C6 też ma wiele wad, które są znacznie droższe w naprawie niż w passacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #15585 Napisano 9 Października 2011 Kurka a kupcie sobie Golfa 3 - to dopiero się nie psuje, no serio! jeszcze żaden pompowtrysk mi nie siadł, żaden wahacz itd. - a że jeździ się mniej komfortowo niż B5 czy B6 - no trudno niestety.. swój kupiłem w 2008 za 8 tysi.. fajny był, jak na pierwsze auto dla młodziana, no ale myśle że aż do przesady wyssał mnie z pieniędzy.. na sam koniec padła mi skrzynia i sprzęgło, wszystko do wymiany bo nie było co zbierać, zwykłe zużycie które nie dawalo nawet znaków zużycia wcześniej, skrzynie zrobiłem i po 3 dniach padło sprzęgło! sprzedałem za 1800zł na 10 dni przed końcem ubezpieczenia i lepszego ruchu jak zakup mojego B5 dosłownie 2 dni później nie mogłem zrobić teraz jestem.. zachwycony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15586 Napisano 9 Października 2011 Duży w b5 też wymieniał. Ale wy wymieniacie jednostkowe przypadki tych wymian, poza tym jak jacek napisał w dużo staryszych autach... My Wam naprawdę życzymy milionów kilometrów bezawaryjności ale cały czas zauważyłem, że przeinaczacie fakty... jak wcześniej napisałem też, każdy ćwierka jak w jego gnieździe, proste?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #15587 Napisano 9 Października 2011 Kto mi podpowie gdzie kupie przepływomierz Bosch'a do 1.8T AEB w Szczecinie?? Jak chcesz mogę ci ogarnąć z serwisu, mam max rabat jakieś 15% więcej nie dają, ale bez faktury, bo żeby był rabat muszę wziąć na siebie. Jak coś to dzwoń podaj nr twojej przepływki i szykuj jakieś 500zł. W zamienniki się nawet nie baw szkoda kasy i nerwów, już to przerobiłem;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #15588 Napisano 9 Października 2011 Weso jaka cena Boscha u was? Ariel słyszałem,że Boscha dają radę?? A może w Seacie mają taniej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #15589 Napisano 9 Października 2011 Weso jaka cena Boscha u was? Ariel słyszałem,że Boscha dają radę?? A może w Seacie mają taniej? Zadzwon do ASO. Przy zwrocie starej duzo taniej. jest. Przynajmniej kiedys tak bylo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15590 Napisano 10 Października 2011 (edytowane) Ale wy wymieniacie jednostkowe przypadki tych wymian, poza tym jak jacek napisał w dużo staryszych autachNo właśnie, i na tym buduje się legenda awaryjności bądź bezawaryjności auta. Ja tam napisałem że nie chcę tego passata bo jest awaryjny i podałem parę przykładów, To tak jak bym nie kupił B5 fl z 2.0 litrowym motorem (prawda Krzysiek?). Kiedyś zanim kupiłem B5fl zastanawiałem się czy nie przesiąść się z golfa na golfa tylko nowszy model. Teraz też myślę co kupię. Ale wywołany do tablicy napisałem że nie B6. Może to będzie A6 C6 (bardzo mi się podoba), może któraś z "Bawarek" - jeszcze ni miałem. A jak będzie? Tego nie wiem. Być może swoim czarnuchem będę się kolibał do końca swoich dni My Wam naprawdę życzymy milionów kilometrów bezawaryjnościJak najbardziej i być może to będzie za aby kupić B6 Edytowane 10 Października 2011 przez J@ceq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #15591 Napisano 10 Października 2011 i bądź tu mądry... a mam na oku b6 sportline 170 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15592 Napisano 10 Października 2011 a mam na oku b6 sportline 170 Jak sprawdzona historia, to bierz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #15593 Napisano 10 Października 2011 passat z 2006, w 2009 mial nalatane 111tys i wymieniony silnik bo podobno rozrzad strzelil wiec w ASO w niemczech dostal kompletny nowy silnik i teraz ma silnik ma nalatane ok 34tys i jest na gwarancji. nie ma tylko ksenow i tapicerka zwykla, tzn nie ma pol skory ale elektroniczna regulacja razem z grzaniem dup. ---------- Post added at 08:57 ---------- Previous post was at 08:56 ---------- czyli ide czytac dzial b6 ---------- Post added at 08:58 ---------- Previous post was at 08:57 ---------- ps. sprzedam awx po chipie z 2003 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #15594 Napisano 10 Października 2011 Chętni?http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/110296-Mikstat-11-13.XI.2011 Zapraszam :kumple Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #15595 Napisano 10 Października 2011 Jak sprawdzona historia, to bierz. popieram:) Jacek a ja bym powtórnie kupił 2.0 TDI, kompletnie nic się z nim nie działo, poza wałkiem który byłem zmuszony wymienić bo się wytarł, ale jak zacząłem szukać na ten temat, jest to przypadłość pompowtrysków, masa przypadków na forum jest gdzie to samo chłopaki robili w 1.9. O wielu rzeczach się nie słyszy dopóki nie stanie się to Wam. Jak bym miał się bać, że to mi padnie albo co innego to bym żadnego nowszego auta nie kupił, taka prawda, każda marka ma swoje wady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KUDLATY2009 Zgłoś #15596 Napisano 10 Października 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Niac1TqGPeA&feature=player_embedded Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #15597 Napisano 10 Października 2011 dobre ale babcia sobie pozwoliła na słówka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #15598 Napisano 10 Października 2011 (edytowane) Pytanie do posiadaczy AVF z czipem - jak macie ustawiony rozrząd? (chodzi mi o wartość na VAGu) Edytowane 10 Października 2011 przez michalrx Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #15599 Napisano 10 Października 2011 ps. sprzedam awx po chipie z 2003 tego w ogloszeniu bym nie napisal, bo pomysla, ze braki mocy byly uzupelniane obrotami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #15600 Napisano 10 Października 2011 jak macie ustawiony rozrząd zadales dziwne pytanie ... jakiej odpowiedzi oczekujesz - ze niby zabkami do gory albo zielonym od lewej ?? rozrzad na znakach + dynamiczna korekta jesli jest wymagana - tu nie masz ruchu ... no w zasadzie masz ale tylko raz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach