Awariall Zgłoś #341 Napisano 15 Listopada 2012 Kolego trzeba przeprogramowac CAN. Przestanie wywalac blad i z FIS zniknie jedna linia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zachar Zgłoś #342 Napisano 15 Listopada 2012 A Może mi kolega powiedzieć jak to zrobić? ---------- Dodano o 12:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:03 ---------- sprawdziłem sterownika skrzyni brak czyli został wyciągniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #343 Napisano 15 Listopada 2012 Gdyby nie został wyciagniety to by Ci wyświetlalo blad na FIS (wszystkie biego aut. podswietlone) Masz kolego pelen VAG? Kodowanie trzeba zmienic o 00001 w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zachar Zgłoś #344 Napisano 15 Listopada 2012 A moze mi kolega doklac jak to zrobic bo niechcem popsuc jeszcze bardziej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #345 Napisano 15 Listopada 2012 (edytowane) Wymieniłem skrzynię na manualną w b5 AFN, ale mam problem z zamontowaniem poduszek, tzn brakuje mi dosłownie kilku mm żeby otwory poduszki pasowały do otwórów w sankach - wygląda to tak jakby silnik był cofnięty do tyłu o kilka mm. Żadnego dystansu między automatem a silnikiem raczej nie było, po za taka blachą - zdjęcie , ale to chyba musi zostać. Możecie coś doradzić ? Edytowane 15 Listopada 2012 przez StefanTG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p3dros Zgłoś #346 Napisano 16 Listopada 2012 co do sterownika u mnie sterownik został normalnie a włożony jest manual i bez problemu śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zachar Zgłoś #347 Napisano 18 Listopada 2012 Gdyby nie został wyciagniety to by Ci wyświetlalo blad na FIS (wszystkie biego aut. podswietlone) Masz kolego pelen VAG? Kodowanie trzeba zmienic o 00001 w dół. mam VAG i gdzie zrobić te kodowanie gdzie wejść co wcisnąć bo w Vag jestem zielony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #348 Napisano 18 Listopada 2012 Koledze Awariall chodzi o to, że musisz wejść w opcje CAN Gateway i tam będziesz miał +00001 i to chyba musisz usunąć czy coś.... Poza tym możesz sprawdzić sobie kodowanie silnika czy masz zmienione na manual - gdzieś w tym temacie o tym jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zuchu29 Zgłoś #349 Napisano 5 Grudnia 2012 Witam, chłopaki jak mam pytanko, mam auto po przeróbce z automata na manual i mam skrzynie FHN 5 biegowa i chciałem sie zapytać ile ta skrzynia ma mocowań czyli łap?? Pozdrawiam Zuchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #350 Napisano 5 Grudnia 2012 2, jak każda inna. Po bokach. Nie widzisz tego na aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zuchu29 Zgłoś #351 Napisano 6 Grudnia 2012 Polonez15, dzięki za odpowiedz, 2 mam tylko coś mi się obiło o uszy że są 3 łapy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #352 Napisano 6 Grudnia 2012 Kolego Zuchu29, tak jak mówi kolega polonez15 , są 2 łapy . Na obrazku zaznaczyłem je na czerwono. Jeśli ktoś w twoim aucie wymieniał automat na manual, a nie zmieniał sanek to lewą łapę będziesz miał zapewne taką jak ta zaznaczona na zielono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #353 Napisano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Zuchu29 tak jak podpowiedział Ci kolega wyżej. Ja zmieniałem i właśnie tą łapę musisz wymienić zaznaczona na zielono. Nie kupuj używki bo w serwisie za nową dałem coś 95zł. chyba że dostaniesz gdzieś za psie pieniądze. Zamieszczam zdjęcia mojej starej łapy jaka była z zakupioną skrzynią do sanek z manuala i nową łapę w tej manualnej skrzyni do sanek z automata w b5. Oczywiście pasuje jak w fabryce. Edytowane 7 Grudnia 2012 przez wojtekmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #354 Napisano 8 Grudnia 2012 mam VAG i gdzie zrobić te kodowanie gdzie wejść co wcisnąć bo w Vag jestem zielony ? Sprawdz sobie kolego najpierw kodowanie silnika. Odpalasz Vag i wchodzisz najpierw w "select" potem "01 Engine". W tym momencie program zczyta dane ze sterownika. Po zczytaniu jest taka rubryka jak "Soft codding". Tam powinna byc wartość 00002. Jesli jest 00001 to masz silnik zakodowany na automat i musisz to zmienic. Aby to zmienic w opcjach silnika wchodzisz w "coding - 07" i w otwartym oknie wpisujesz wartość 00002 w miejsce 00001 i klikasz przycisk "Do it". Nastepnie musisz przekodować ABS. W tym celu wchodzimy vagiem w "03 ABS", dalej "LOGIN - 11" i 09555 i zatwierdzamy, wtedy wchodzisz w "coding - 07" i 04255 i zatwierdzamy. Po tych czynnosciach wylaczasz i wlaczasz zapłon i bledow nie powiino byc. Dodam tylko ze jestem swierzo po przerobce z automatu na manual i nie mialem potrzeby kodowac sterownika CAN Gateway. Wystarczylo jak przekodowałem silnik i ABS. Po wymiannie nie wywala mi żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ari Zgłoś #355 Napisano 30 Grudnia 2012 (edytowane) Większośc info jest o dieslach ,przeczytałem cały temat i mam pytanie odnośnie przekładki skrzyni automatycznej w B5 1.8 20v 125KM z 1998r . Więc moje pytanko jest takie ,bo w100% nie ma odpowiedzi :czy wózek podejdzie ten sam (zamiana z 4 biegowego automatu na 5 biegowy manual )czy trzeba zmieniac mocowanie lewe oraz jak wygląda kwestia rozrusznika -czy zostaje stary oraz co trzeba w benzynce zrobić ,żeby przekodować motor oraz czy trzeba kodować abs ?Czy podejdzie zmiennie każda skrzynka od b5 przed fl od benzynki ? Szukam chętnego na przekładkę z okolic Malborka ,Tczewa ,Starogardu ,Elbląga ... Może ktoś podpowiedzialby by mi jaki mam kod silnika (brak wlepy i książki ) i jaka skrzynka w manualy bylaby odpowiednia ,moj vin : WVWZZZ3BZWE298578 Edytowane 30 Grudnia 2012 przez ari Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #356 Napisano 30 Grudnia 2012 Większośc info jest o dieslach ,przeczytałem cały temat i mam pytanie odnośnie przekładki skrzyni automatycznej w B5 1.8 20v 125KM z 1998r . Więc moje pytanko jest takie ,bo w100% nie ma odpowiedzi :czy wózek podejdzie ten sam (zamiana z 4 biegowego automatu na 5 biegowy manual )czy trzeba zmieniac mocowanie lewe oraz jak wygląda kwestia rozrusznika -czy zostaje stary oraz co trzeba w benzynce zrobić ,żeby przekodować motor oraz czy trzeba kodować abs ?Czy podejdzie zmiennie każda skrzynka od b5 przed fl od benzynki ? Szukam chętnego na przekładkę z okolic Malborka ,Tczewa ,Starogardu ,Elbląga ... Może ktoś podpowiedzialby by mi jaki mam kod silnika (brak wlepy i książki ) i jaka skrzynka w manualy bylaby odpowiednia ,moj vin : WVWZZZ3BZWE298578 Wozek powinien powinien podejśc ten sam. Rozrusznik takze zostaje. Silnik naturalnie trzeba przekodowac tak samo jak i ABS. Jesli chodzi o skrzynke z FL to nie mam pewnosci. Ale sądze ze lepiej szukac takiej ktora byla fabrycznie w tym modelu montowana. Jeli chodzi o silnik to masz motor o oznaczeniu ADR (wg VINu). Jestem po przekładce z automatu na manual. Robilem to we własnym aucie własnymi rękoma. Co prawda bylo to TDI ale wielkich róznic nie bedzie miedzy dieslem a benzyniakiem. Kwestia dobrania odpowiedznich części. Jesli chcesz to sie moge tej operacji podjąć. Tyle ze jestem z Kwidzyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #357 Napisano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Sanki musisz zmienić. Rozrusznik zostaje ten sam. Silnik kodowałem. ABS-u nie. Jeśli trzeba to, jakie jest kodowanie? Czemu przekładasz? Edytowane 31 Grudnia 2012 przez szewos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #358 Napisano 31 Grudnia 2012 Sanki musisz zmienić. Rozrusznik zostaje ten sam. Silnik kodowałem. ABS-u nie. Jeśli trzeba to, jakie jest kodowanie? Czemu przekładasz? Z tymi sankami to akurat roznie bywa. Poprostu trzeba sprawdzic by nie kupowac bez potrzeby. Nie wywala ci błedow w sterowniku ABSu? Dla mojego auta kodowanie ABSu to 04255 przy czym za nim przekodowalem musialem sie zalogowac za pomoca loginu 09555 Przełożyłem gdyz automat zwyczajnie zaczal sie sypac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ari Zgłoś #359 Napisano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Sanki musisz zmienić. Rozrusznik zostaje ten sam. Silnik kodowałem. ABS-u nie. Jeśli trzeba to, jakie jest kodowanie? Czemu przekładasz? Przekładam bo jest problem z 4 biegiem i po wymianie oleju powiem szczerze ,że jest gorzej ....,wiem ,że ewentualna naprawa wyjdzie tak samo ,albo duzo drożej ,załatwiam części i ich koszt do benzyny przed FL nie jest zbyt wysoki . Kolego chaker24 napisz mi na PW jak byś widział taką przekladkę -chodzi o koszta itp...,dzięki też za kod silnika. Edytowane 31 Grudnia 2012 przez ari Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #360 Napisano 31 Grudnia 2012 Mam taki sam model jak ari czyli ADR-a, przekładałem i sanki są inne niź w manualu. Więdz trzeba je zmienić. ABS dzisała prawidłowo, nie mam żadnych błędów. Ty masz diesla wiedz raczej nie podejdzie twoje kodowanie. ARI nie taniej i wygodniej kupić skrzynie automatyczna i ja podmienić? Mam swojego automata, jak by ktos jakąś część potrzebował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach