Skocz do zawartości
Gość luka

[B5] Przeróbka automata na manual.

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze nie kupiłem ale mogę ją obejrzeć na co zwrócić uwagę. Etka pokazuje że silnik BGD występował ze skrzynią FRK wiec powinna pasować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No była była :)

 

Sprawdź chociażby czy posiada czujnik G22 :) No chyba że jego brak Ci nie przeszkadza :D

 

 

A takie pytanie.... Czemu akurat ta ? Przecież DQS-ów na allegro od zatrzęsienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze dużo DQS jest ale co pojadę zobaczyć jakąś to szroty z takimi luzami ze masakra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przekladce trzeba przekodowac tez abs wlasnie,dziwne ze nie daje ci sie kodowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie po zmianie na manuał mam problem z zakodowane sterownika nie przyjmuje nowych wartości potrzebuje jakiegoś hasła loginu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam potrzebuje pomocy mam Passata B5 z 1999 roku 1.9 AJM 115km automat (tiptronic) własnie rozpadła mi sie skrzynia i nie wiem co robic naprawa automata uszkodził 4 bieg?

 

spis potrzebnych czesci do przekładki automata na manual :.......................

Czy przy wymianie 5-stopniowego automata na 5 czy 6-biegowy manual trzeba wymieniać wózek, czy może zostać ten stary ? Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wsadzisz 6-kę to sanie zostają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 5 sanie też zostają. Łapa niepasująca idzie z Audi 2.4 v6 i wtedy mamy obie poduchy skrzyni poziome.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pasuje 6-kę do silnika AJM moc 115km/ 285NM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wszyscy piszecie o tym łożysku igiełkowym do wbicia w wał korbowy (056105313C)

Jakie wymiary ma te łożysko, szukam w necie po sklepach i te łożyska mają różne wymiary :/

Mój silnik: AFN 110KM sprzężony z AG4 (4-ro biegowy automat)

 

Chodzi o takie łożyska?

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1518221920171-1863_869_001-lozysko-kola-zamachowego,scr_dItems.html

http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=2625

 

Wymiary:

Średnica [mm]:21

Średnica zewnętrzna [mm]:21

Średnica wewnętrzna [mm]:15

Szerokość [mm]:15

 

Łożysko juz kupione, jest to te które podałem.

Edytowane przez Hezen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko, czy orientuje się ktoś ile kosztują części w danej chwili do przekładki z automatu na manual, wolałbym 5b skrzynie, mój automat działa prawidłowo i myślę, że 1000zł spokojnie mógłym wołać.

Mam plan taki, żeby jeździć automatyczną skrzynią do momentu, aż nie znajdę kupca na nią, aby było wiarygodne, że wszystko jest ze skrzynią i sprzęgłem. Nie ma to jak manual, brat ma automat pojeździłem trochę jego i się napaliłem. Dałem za paska z 2004 roku z przebiegiem udokumentowanym 240k tylko 10600 i szkoda mi go sprzedać, wolałbym przełożyć skrzynię lecz nie wiem jakie są to koszta w danej chwli...

Orientuje się może ktoś? Jak wygląda sprawa z pompą abs? trzeba ją wymieniać czy wystarczy adaptacja w vcds-sie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy adaptacja,skrzynia 500zl 5b,pedaly 100zl,sprzeglo 300,plus robota,tak na szybkiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahaaa, a co z pompą abs-ów itp co piszą wyżej? rozrusznik....

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ahaaa, adaptacja :) a jaki to kabel potrzeba bo posiadam 3 ale na żadnej vcds ściągnięty ze strony nie działa, brak komunikacji z autem...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

też coś czytałem, że potrzeba półosie, prawd to czy moje z automatu pasują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polosie do wymiany i rozrusznik tez,do adaptacji vag odblokowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 5b rozrusznik z automatu pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam paska z 1998r 1,9 110 i wszystko do przekładki za wyjątkiem sprzęgła i 2masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam i czytam i nie mogę znależć....otóż.Zakupiłem Passata rok 2003 silnik AVB skrzynia manualna 5.Jak się okazało dziś przy wymianie oleju auto wcześniej było automatem o czym nie wiedziałem.W aucie jest tempomat który nie działa,przed wymianą oleju pojechałem do magika który komputerem sprawdził że nie ma żadnych błędów,że przebiego podobno oryginalny i że tempomat nie działa bo komputer "widzi" ciągle wciśnięte sprzęgło...i że muszę wymienić czujnik.I teraz nie wiem czy ten czujnik w ogóle tam jest??I co jeśli go nie ma....czy da się uruchomić tempomat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze musi być czujnik przy pedałem.

 

 

Po drugie jeden styk czujnika musi być podpięty do plusa po stacyjce Proponuję podłączyć się pod plusa z czujnika hamulca (uwaga - jeden plus jest tam stałe, drugi po przekreceniu stacyjki).

 

Drugi styk czujnika musisz przeciągnąć do skrzynki z komputerem. Numer pinu 39. Proponuję zakupić na szrocie jeden przewód z pinem od wiązki komputera. Trudno tam cokolwiek dopasować - ja musiałem rzeźbie pin z miedzianej blaszki.

 

Powodzenia

Edytowane przez AndrzejP4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w PD są niezaprasowane piny w kostce od ecu, i pin do którego trzeba się wpiąć to na bank nie 39.

 

tu jest mój post z 2011 roku...

słabo szukacie, na temat tej przekładki to wszystko już zostało napisane :nono

 

czujnik sprzęgła musi być podłączony bo ecu "myśli", że jest wciśnięte sprzęgło. w AVF, AWX, AVB, ATJ i AJM do jednego z pinów czujnika trzeba podpiąć +12v po stacyjce, a drugi podłączyć przewodem bezpośrednio z ECU na pin numer 66.

 

+12 po stacyjce ja brałem z czujnika stopu. w kości ECU są wolne piny, wystarczy ją rozebrać wyjąć pin i zaprasować.

Edytowane przez golab21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w PD są niezaprasowane piny w kostce od ecu, i pin do którego trzeba się wpiąć to na bank nie 39.

 

tu jest mój post z 2011 roku...

słabo szukacie, na temat tej przekładki to wszystko już zostało napisane :nono

 

Wielkie dzięki.Nie chciałby Ci się tego zrobić??Za opłatą oczywiście....chętnie podjadę....od jutra będę w Koszalinie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności