KAWA Zgłoś #801 Napisano 21 Grudnia 2015 Jeszcze nie kupiłem ale mogę ją obejrzeć na co zwrócić uwagę. Etka pokazuje że silnik BGD występował ze skrzynią FRK wiec powinna pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #802 Napisano 21 Grudnia 2015 No była była Sprawdź chociażby czy posiada czujnik G22 No chyba że jego brak Ci nie przeszkadza A takie pytanie.... Czemu akurat ta ? Przecież DQS-ów na allegro od zatrzęsienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #803 Napisano 22 Grudnia 2015 Wiem ze dużo DQS jest ale co pojadę zobaczyć jakąś to szroty z takimi luzami ze masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #804 Napisano 29 Marca 2016 Po przekladce trzeba przekodowac tez abs wlasnie,dziwne ze nie daje ci sie kodowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #805 Napisano 8 Czerwca 2016 Panowie po zmianie na manuał mam problem z zakodowane sterownika nie przyjmuje nowych wartości potrzebuje jakiegoś hasła loginu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareq2 Zgłoś #806 Napisano 19 Czerwca 2016 Witam wszystkich mam potrzebuje pomocy mam Passata B5 z 1999 roku 1.9 AJM 115km automat (tiptronic) własnie rozpadła mi sie skrzynia i nie wiem co robic naprawa automata uszkodził 4 bieg? spis potrzebnych czesci do przekładki automata na manual :....................... Czy przy wymianie 5-stopniowego automata na 5 czy 6-biegowy manual trzeba wymieniać wózek, czy może zostać ten stary ? Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #807 Napisano 19 Czerwca 2016 jak wsadzisz 6-kę to sanie zostają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #808 Napisano 19 Czerwca 2016 Do 5 sanie też zostają. Łapa niepasująca idzie z Audi 2.4 v6 i wtedy mamy obie poduchy skrzyni poziome. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareq2 Zgłoś #809 Napisano 19 Czerwca 2016 Czy pasuje 6-kę do silnika AJM moc 115km/ 285NM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hezen Zgłoś #810 Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Wszyscy piszecie o tym łożysku igiełkowym do wbicia w wał korbowy (056105313C) Jakie wymiary ma te łożysko, szukam w necie po sklepach i te łożyska mają różne wymiary Mój silnik: AFN 110KM sprzężony z AG4 (4-ro biegowy automat) Chodzi o takie łożyska? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1518221920171-1863_869_001-lozysko-kola-zamachowego,scr_dItems.html http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=2625 Wymiary: Średnica [mm]:21 Średnica zewnętrzna [mm]:21 Średnica wewnętrzna [mm]:15 Szerokość [mm]:15 Łożysko juz kupione, jest to te które podałem. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Hezen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #811 Napisano 31 Sierpnia 2016 Witam, mam pytanko, czy orientuje się ktoś ile kosztują części w danej chwili do przekładki z automatu na manual, wolałbym 5b skrzynie, mój automat działa prawidłowo i myślę, że 1000zł spokojnie mógłym wołać. Mam plan taki, żeby jeździć automatyczną skrzynią do momentu, aż nie znajdę kupca na nią, aby było wiarygodne, że wszystko jest ze skrzynią i sprzęgłem. Nie ma to jak manual, brat ma automat pojeździłem trochę jego i się napaliłem. Dałem za paska z 2004 roku z przebiegiem udokumentowanym 240k tylko 10600 i szkoda mi go sprzedać, wolałbym przełożyć skrzynię lecz nie wiem jakie są to koszta w danej chwli... Orientuje się może ktoś? Jak wygląda sprawa z pompą abs? trzeba ją wymieniać czy wystarczy adaptacja w vcds-sie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #812 Napisano 1 Września 2016 Wystarczy adaptacja,skrzynia 500zl 5b,pedaly 100zl,sprzeglo 300,plus robota,tak na szybkiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #813 Napisano 2 Września 2016 Ahaaa, a co z pompą abs-ów itp co piszą wyżej? rozrusznik.... - - - - - aktualizacja - - - - - Ahaaa, adaptacja a jaki to kabel potrzeba bo posiadam 3 ale na żadnej vcds ściągnięty ze strony nie działa, brak komunikacji z autem... - - - - - aktualizacja - - - - - też coś czytałem, że potrzeba półosie, prawd to czy moje z automatu pasują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #814 Napisano 2 Września 2016 polosie do wymiany i rozrusznik tez,do adaptacji vag odblokowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #815 Napisano 4 Września 2016 do 5b rozrusznik z automatu pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #816 Napisano 9 Września 2016 Mam paska z 1998r 1,9 110 i wszystko do przekładki za wyjątkiem sprzęgła i 2masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #817 Napisano 10 Września 2016 Czytam i czytam i nie mogę znależć....otóż.Zakupiłem Passata rok 2003 silnik AVB skrzynia manualna 5.Jak się okazało dziś przy wymianie oleju auto wcześniej było automatem o czym nie wiedziałem.W aucie jest tempomat który nie działa,przed wymianą oleju pojechałem do magika który komputerem sprawdził że nie ma żadnych błędów,że przebiego podobno oryginalny i że tempomat nie działa bo komputer "widzi" ciągle wciśnięte sprzęgło...i że muszę wymienić czujnik.I teraz nie wiem czy ten czujnik w ogóle tam jest??I co jeśli go nie ma....czy da się uruchomić tempomat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #818 Napisano 10 Września 2016 (edytowane) Po pierwsze musi być czujnik przy pedałem. Po drugie jeden styk czujnika musi być podpięty do plusa po stacyjce Proponuję podłączyć się pod plusa z czujnika hamulca (uwaga - jeden plus jest tam stałe, drugi po przekreceniu stacyjki). Drugi styk czujnika musisz przeciągnąć do skrzynki z komputerem. Numer pinu 39. Proponuję zakupić na szrocie jeden przewód z pinem od wiązki komputera. Trudno tam cokolwiek dopasować - ja musiałem rzeźbie pin z miedzianej blaszki. Powodzenia Edytowane 10 Września 2016 przez AndrzejP4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #819 Napisano 11 Września 2016 (edytowane) w PD są niezaprasowane piny w kostce od ecu, i pin do którego trzeba się wpiąć to na bank nie 39. tu jest mój post z 2011 roku... słabo szukacie, na temat tej przekładki to wszystko już zostało napisane czujnik sprzęgła musi być podłączony bo ecu "myśli", że jest wciśnięte sprzęgło. w AVF, AWX, AVB, ATJ i AJM do jednego z pinów czujnika trzeba podpiąć +12v po stacyjce, a drugi podłączyć przewodem bezpośrednio z ECU na pin numer 66. +12 po stacyjce ja brałem z czujnika stopu. w kości ECU są wolne piny, wystarczy ją rozebrać wyjąć pin i zaprasować. Edytowane 11 Września 2016 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #820 Napisano 11 Września 2016 w PD są niezaprasowane piny w kostce od ecu, i pin do którego trzeba się wpiąć to na bank nie 39. tu jest mój post z 2011 roku... słabo szukacie, na temat tej przekładki to wszystko już zostało napisane Wielkie dzięki.Nie chciałby Ci się tego zrobić??Za opłatą oczywiście....chętnie podjadę....od jutra będę w Koszalinie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach