Skocz do zawartości
Gość luka

[B5] Przeróbka automata na manual.

Rekomendowane odpowiedzi

Waldek powiem ci tak kupiłem całego angola za 3800, do tego pedały 200 robocizna z kolegą 300zł. Angola wystawiłem na sprzedaż za 3500, do tego zostały mi wszystkie graty z automata. Wstawiłem 5 skrzynie i nie załuje, bo mam też AVF z 6 i ten z 5 lepiej jedzie a więcej ma dużo przejechane. Tak że jeszcze nie wiem ile dokładnie mnie wyszła przekładka, ale myślę ze max 1000zł ze wszystkim i jeszcze graty sprzedam z automata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Koledzy pomóżcie mi zlokalizować przekaźnik nr 175... W miejscu nr 13 u mnie siedzi przekaźnik 4 pinowy nr 53...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie pośrednio dotyczące zmiany skrzyni automatycznej na manualną, mam nadzieję że administratorzy nie będą mieli nic przeciwko że napiszę je tutaj, ponieważ nie chcę zakładać osobnego tematu. Robię właśnie przekładkę anglika z silnikiem 1.8T. Jako dawcę mam na podwórku passata z silnikiem 2.5tdi tylko w automacie. Musze więc dokupić kompletne pedały i chciałbym się dowiedzieć, czy różnią się one w poszczególnych wersjach silnikowych? Jeśli tak to czy ta różnica jest tylko w potencjometrze gazu? Czy servo hamulcowe i pompka sprzęgła z anglika będą pasowały? Co jeszcze ewentualnie potrzebuję dokupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwo na pewno podejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z pedałami, czy mogę kupić obojętnie jakie, czy muszą pasować pod konkretną wersję silnikową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

głównie chodzi bardziej o rocznik , a bardziej mode bo 3B do 3BG nie pasuje pedał gazu. ja za komplet pedałów dałem 200 z przewodem do skrzyni biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benny wszystko bedzie pasowalo a potencjometr gazu dajesz angielski czujniki sprzegla i hamulca tez angielskie,zastanow sie dziesiec razy zanim przylapiesz sciane grodziowa bo pozniej bedziesz w czarnej dupie jak sciana bedzie centymetr za nisko albo za wysoko,nie zapomnij o przetloczeniu na rurki klimy w kielichu angielskim bo bedzie ci sie woda walic do auta,musisz tez przespawac albo wyklepac lewy kieliszek pod glowice maglownicy bo nie wejdzie,no i sam magiel tez trzeba o 7cm przesunac,kostki klimatronika rozebrac i przepinowac piny 1z3 4z6 bo bedzie wszystko na odwrot dzialalo,ogolnie tak w skrocie passat b5 bardzo ciezki w przekladce,b6 to juz malina ale nie ma to jak a4 b6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za pomoc, tym bardziej że jak się domyślacie nie zajmuje się tym zarobkowo, to moja pierwsza przekładka jedynie na własne potrzeby:) Ściana grodziowa myślę że podejdzie na właściwe miejsce, musiałbym się chyba bardzo starać żeby wyszła przesunięta. Nie rozumiem o co chodzi z przetłoczeniem na kielichu na przewody klimy. O kostkach w klimatroniku czytałem, nakładkę na wyjście do kierownicy mam zamiar przespawać. Problem pojawił się z tym co piszesz o przesunięciu maglownicy. Miałem nadzieję że maglownica podejdzie plug&play poza tą trzecią śrubą przykręcaną od spodu. Jak to najlepiej rozgryźć, naspawać jakieś blachy i do nich przymocować maglownicę? Bo przykręcenie w oryginalne miejsca na pewno nie przejdzie, na końcówkach drążków nie ma możliwości takiej regulacji, poza tym wyjście pod kolumnę kierownicy by się przusunęło. Załączam rysunek. Na czerwono zaznaczyłem miejsca, gdzie w angliku są zlokalizowane miejsca na montaż maglownicy, na niebiesko tam gdzie są w wersji europejskiej. Co radzicie?

20151120_105752.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze spawam otwor ten trzeci razem z kawalkiem kielicha z europy i jest oryginal pozostale dwa otwory nawiercam,co do rurek klimy zerknij na europe co masz na czesci tam gdzie wychodza rurki klimy ze sciany grodziowej masz przetloczenie ktorego w angiku nie ma jak go nie zrobisz bedzie woda,ze sciana grodziowa chodzi mi nie na boki tylko gora dol na podszybiu filtr pykowy i komputer,jesli przylapiesz za nisko o kilka milimetrow nie docisniesz puszki kompa do sciany i znowu woda))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lisekexeter, dzięki bardzo za pomoc i szybką odpowiedź, zabieram się do roboty:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Kolega jest po wymianie automatu na manual , wszystko jest w porzadku , ale zostaly kwestie estetyki .

U mnie w Passacie , zreszta chyba jak w wiekszosci drazek zmiany biegow jest maly , mozna powiedziec ze proporcjonalny i wyglada estetycznie . U kolegi natomiast wystaje taki dlugi paląg jak Autosanie . I teraz pytanie , czy jest to zludzenie optyczne i wina takiego oklapnietego meszka czy ten drażek jest od innego modelu auta .

Zalaczam fotki . 2.jpg

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

złudzenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymiana meszka rozwiaze tutaj problem , tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie zludzenie bo w moim ahu gala stoi jak pyton wysoko a juz w moim awx i szwagra avf jest mniejsza,i to widac,chyba wytne kawalek i przyspawam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde to teraz nie wiem czy to wina tego , ze ten meszek jest oklapniety jak skóra na jajach czy ten drogal jest taki wielki ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co za problem zrobic pomiar twojego i kumpla ? bez mieszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie poradziłem inaczej:P szlifiereczka w dłoń, skrócenie drążka na któy się nakłąda gałkę, potem przewiercenie otworu w gałce i drążku, nagwintowanie w drążku i śrubka fi3. Nic nie widać, trzyma się pięknie a gałeczka króciutka:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma pytanie czy do 1.9 AVF podejdzie skrzynia GHA z passata 2.5 tdi z silnikiem BGD z 2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie na 99% ;)

 

Musiałbym dokładnie obejrzeć skrzynie z bliska :D Kupiłeś już ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności