Barman Zgłoś #781 Napisano 14 Listopada 2015 Waldek powiem ci tak kupiłem całego angola za 3800, do tego pedały 200 robocizna z kolegą 300zł. Angola wystawiłem na sprzedaż za 3500, do tego zostały mi wszystkie graty z automata. Wstawiłem 5 skrzynie i nie załuje, bo mam też AVF z 6 i ten z 5 lepiej jedzie a więcej ma dużo przejechane. Tak że jeszcze nie wiem ile dokładnie mnie wyszła przekładka, ale myślę ze max 1000zł ze wszystkim i jeszcze graty sprzedam z automata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #782 Napisano 16 Listopada 2015 Super;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolekr Zgłoś #783 Napisano 18 Listopada 2015 Witam. Koledzy pomóżcie mi zlokalizować przekaźnik nr 175... W miejscu nr 13 u mnie siedzi przekaźnik 4 pinowy nr 53... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Benny Zgłoś #784 Napisano 18 Listopada 2015 Mam pytanie pośrednio dotyczące zmiany skrzyni automatycznej na manualną, mam nadzieję że administratorzy nie będą mieli nic przeciwko że napiszę je tutaj, ponieważ nie chcę zakładać osobnego tematu. Robię właśnie przekładkę anglika z silnikiem 1.8T. Jako dawcę mam na podwórku passata z silnikiem 2.5tdi tylko w automacie. Musze więc dokupić kompletne pedały i chciałbym się dowiedzieć, czy różnią się one w poszczególnych wersjach silnikowych? Jeśli tak to czy ta różnica jest tylko w potencjometrze gazu? Czy servo hamulcowe i pompka sprzęgła z anglika będą pasowały? Co jeszcze ewentualnie potrzebuję dokupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #785 Napisano 18 Listopada 2015 Serwo na pewno podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Benny Zgłoś #786 Napisano 18 Listopada 2015 A co z pedałami, czy mogę kupić obojętnie jakie, czy muszą pasować pod konkretną wersję silnikową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #787 Napisano 19 Listopada 2015 głównie chodzi bardziej o rocznik , a bardziej mode bo 3B do 3BG nie pasuje pedał gazu. ja za komplet pedałów dałem 200 z przewodem do skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #788 Napisano 19 Listopada 2015 Benny wszystko bedzie pasowalo a potencjometr gazu dajesz angielski czujniki sprzegla i hamulca tez angielskie,zastanow sie dziesiec razy zanim przylapiesz sciane grodziowa bo pozniej bedziesz w czarnej dupie jak sciana bedzie centymetr za nisko albo za wysoko,nie zapomnij o przetloczeniu na rurki klimy w kielichu angielskim bo bedzie ci sie woda walic do auta,musisz tez przespawac albo wyklepac lewy kieliszek pod glowice maglownicy bo nie wejdzie,no i sam magiel tez trzeba o 7cm przesunac,kostki klimatronika rozebrac i przepinowac piny 1z3 4z6 bo bedzie wszystko na odwrot dzialalo,ogolnie tak w skrocie passat b5 bardzo ciezki w przekladce,b6 to juz malina ale nie ma to jak a4 b6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Benny Zgłoś #789 Napisano 20 Listopada 2015 Dzięki bardzo za pomoc, tym bardziej że jak się domyślacie nie zajmuje się tym zarobkowo, to moja pierwsza przekładka jedynie na własne potrzeby:) Ściana grodziowa myślę że podejdzie na właściwe miejsce, musiałbym się chyba bardzo starać żeby wyszła przesunięta. Nie rozumiem o co chodzi z przetłoczeniem na kielichu na przewody klimy. O kostkach w klimatroniku czytałem, nakładkę na wyjście do kierownicy mam zamiar przespawać. Problem pojawił się z tym co piszesz o przesunięciu maglownicy. Miałem nadzieję że maglownica podejdzie plug&play poza tą trzecią śrubą przykręcaną od spodu. Jak to najlepiej rozgryźć, naspawać jakieś blachy i do nich przymocować maglownicę? Bo przykręcenie w oryginalne miejsca na pewno nie przejdzie, na końcówkach drążków nie ma możliwości takiej regulacji, poza tym wyjście pod kolumnę kierownicy by się przusunęło. Załączam rysunek. Na czerwono zaznaczyłem miejsca, gdzie w angliku są zlokalizowane miejsca na montaż maglownicy, na niebiesko tam gdzie są w wersji europejskiej. Co radzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #790 Napisano 20 Listopada 2015 Ja zawsze spawam otwor ten trzeci razem z kawalkiem kielicha z europy i jest oryginal pozostale dwa otwory nawiercam,co do rurek klimy zerknij na europe co masz na czesci tam gdzie wychodza rurki klimy ze sciany grodziowej masz przetloczenie ktorego w angiku nie ma jak go nie zrobisz bedzie woda,ze sciana grodziowa chodzi mi nie na boki tylko gora dol na podszybiu filtr pykowy i komputer,jesli przylapiesz za nisko o kilka milimetrow nie docisniesz puszki kompa do sciany i znowu woda)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Benny Zgłoś #791 Napisano 20 Listopada 2015 Lisekexeter, dzięki bardzo za pomoc i szybką odpowiedź, zabieram się do roboty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #792 Napisano 26 Listopada 2015 Witam . Kolega jest po wymianie automatu na manual , wszystko jest w porzadku , ale zostaly kwestie estetyki . U mnie w Passacie , zreszta chyba jak w wiekszosci drazek zmiany biegow jest maly , mozna powiedziec ze proporcjonalny i wyglada estetycznie . U kolegi natomiast wystaje taki dlugi paląg jak Autosanie . I teraz pytanie , czy jest to zludzenie optyczne i wina takiego oklapnietego meszka czy ten drażek jest od innego modelu auta . Zalaczam fotki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kml_84 Zgłoś #793 Napisano 26 Listopada 2015 złudzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #794 Napisano 27 Listopada 2015 Czyli wymiana meszka rozwiaze tutaj problem , tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #795 Napisano 27 Listopada 2015 to chyba nie zludzenie bo w moim ahu gala stoi jak pyton wysoko a juz w moim awx i szwagra avf jest mniejsza,i to widac,chyba wytne kawalek i przyspawam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #796 Napisano 27 Listopada 2015 Kurde to teraz nie wiem czy to wina tego , ze ten meszek jest oklapniety jak skóra na jajach czy ten drogal jest taki wielki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #797 Napisano 27 Listopada 2015 A co za problem zrobic pomiar twojego i kumpla ? bez mieszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #798 Napisano 27 Listopada 2015 Ja sobie poradziłem inaczej:P szlifiereczka w dłoń, skrócenie drążka na któy się nakłąda gałkę, potem przewiercenie otworu w gałce i drążku, nagwintowanie w drążku i śrubka fi3. Nic nie widać, trzyma się pięknie a gałeczka króciutka:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #799 Napisano 20 Grudnia 2015 Witam ma pytanie czy do 1.9 AVF podejdzie skrzynia GHA z passata 2.5 tdi z silnikiem BGD z 2004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #800 Napisano 21 Grudnia 2015 Nie na 99% Musiałbym dokładnie obejrzeć skrzynie z bliska Kupiłeś już ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach