chmielo Zgłoś #41 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam, mam taki sam reduktor . Instalacja zavoli alisei. Właśnie wymieniałem oringi kolanek plastik. przeciekał płyn chłodniczy, po za tym śmiga wszystko super reduktor z 2004 r prod. zrobione już 70tys na gazie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19pawell90 Zgłoś #42 Napisano 30 Stycznia 2011 Błąd z mojej strony, bo podciśnieniowe są tylko przy autach gaźnikowych. Więc u Ciebie na pewno był elektronik. Sorry za zamieszanie, coś mi przyćmiło umysł Ok spoko! To mogę spokojnie zamawiać Lovato i będzie ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #43 Napisano 12 Października 2012 Nadszedł kres na mój parownik. Jaki teraz kupić? Obecnie siedzi lovtec i filterek od gazu ma zintegrowany z parownikiem, chciałbym podobne rozwiązanie ze względu na łatwą przekładkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #44 Napisano 19 Października 2012 http://www.drypa.pl/produkt162_REDUKTORY_LPG_-_Do_wtrysku_-__-_Reduktor_Tomasetto_140HP_AT07.html Może ktoś ma doświadczenia na temat tego parownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #45 Napisano 19 Października 2012 Może ktoś ma doświadczenia na temat tego parownika? Jeśli to jakiś klon lub odwrotnie reduktora Elpigaz -Cometa to wg. mnie godne polecenia. Mam właśnie Cometę i jestem zadowolony. Kiedyś kupowałem TUTAJ ( Sprzedawca)a np. zestaw naprawczy do tego parownik idzie dostać ori na TEJ stronie.....Elpigaz ma ten plus że idzie dostać do niego oryginalne membrany...które są identyczne jak do Tomasseto do którego znów idzie odstać membrany za połowę ceny co Elpigaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 20 Października 2012 To wezmę tego w takim razie, ten z Twojego linku obsługuje niby do 100 KM, masz taki sam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 21 Października 2012 To wezmę tego w takim razie, ten z Twojego linku obsługuje niby do 100 KM, masz taki sam? Dokładnie ten sam...Elpigaz Cometa...i w naszych silnikach ma być właśnie ten do 100HP... Taki sam idealnie sprawdza się w silnikach 130 konnych z plastikowym kolektorem ...kiedyś ktoś na forum opisywał że miał problemy z gazem po wymianie na parownik do 100HP problemy znikły. Oczywiście wyjątki potwierdzają regułę. Na tym parowniku moge spokojnie zejść do 1200 obrotów na piątym biegu i poza ślimaczym przyspieszeniem nie ma żadnych szarpnięć, wibracji ani innych takich, elastyczność silnika jest lepsza niż na benzynie. Zresztą co tu mówić o "naszej' benzynie...ten sam silnik spala w stanach troche ponad dwa galony a u nas nie chce zejść poniżej 13 litrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach