Skocz do zawartości
AArti

zamiast dwumasowki

Rekomendowane odpowiedzi

a czemu nieaktualne jak można spytać - zmieniłeś już?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.Dwumas po 250 tys jest w bardzo dobrym stanie - przejedzie jeszcze min. 50 tys bez oznak i drugie tyle do wymiany, nie ma luzow ani oznak zuzycia. Sprzeglo kompletne wymienione - teraz chodzi idealnie,leciutko az niedowiary ! Sachs.

 

Oczywiscie forumowi specjaliscie krzyczeli DWUMAS co oczywiscie jest bzdurą... okladzina cierna sprzegla zjechana do konca i docisk pękl. Simering i lozysko tez wymienione. Koszt 1000 zl z robocizną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak.Dwumas po 250 tys jest w bardzo dobrym stanie - przejedzie jeszcze min. 50 tys bez oznak i drugie tyle do wymiany, nie ma luzow ani oznak zuzycia. Sprzeglo kompletne wymienione - teraz chodzi idealnie,leciutko az niedowiary ! Sachs.

a jaki to wyczyn nie zniszczyć dwumasa mając seryjnego AFNa? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak.Dwumas po 250 tys jest w bardzo dobrym stanie - przejedzie jeszcze min. 50 tys bez oznak i drugie tyle do wymiany, nie ma luzow ani oznak zuzycia. Sprzeglo kompletne wymienione - teraz chodzi idealnie,leciutko az niedowiary ! Sachs.

 

Oczywiscie forumowi specjaliscie krzyczeli DWUMAS co oczywiscie jest bzdurą... okladzina cierna sprzegla zjechana do konca i docisk pękl. Simering i lozysko tez wymienione. Koszt 1000 zl z robocizną.

 

 

Ile kosztowało cię kompletns sprzęgło - same części bez roboty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komplet sprzęgła 650zł. sachs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaki to wyczyn nie zniszczyć dwumasa mając seryjnego AFNa?

 

...moze wyczynem bylo by zniszczyc :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje porady.mam najechane 340tys moim paskiem. łożysko wyciskowe przy sprzęgle jest wyjechane.jeżeli po dobraniu sie do sprzęgła okaże sie ze dwumasa jest juz w słabej kondycji (choc poki co budą nie trzęsie) to od jakiego auta przypasuję koło jednomasowe+komplet sprzęgła i śruby? dodam ze mam paska z napędem na cztery łapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witka :wazuuup

 

moje pytanie jest takie... jako, że dzięki hOplowi wskoczy nieco kasy to mam zamiar zmienić sprzęgło na komplet LUK'a (623 2513 00) do silnika AJM (seria moc i moment) ;) i tu rodzi się pytanie - czy mogę przy tym założyć zamiast DM jednomas od Audi 80 b4 1Z:?: jeśli obecny dwumas okaże się padliną... bo na forum są tylko tematy o AFN'ie... nie znalazłem info o AJM, a jeśli podejdzie JM od 80 b4 1Z to coś jeszcze będzie mi potrzebne do takiej zmiany:?:

 

pozdr0 (jakby info już gdzieś było odnośnie AJM to sorry...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności