czarnuch Zgłoś #41 Napisano 9 Czerwca 2010 a czemu nieaktualne jak można spytać - zmieniłeś już? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #42 Napisano 9 Czerwca 2010 Tak.Dwumas po 250 tys jest w bardzo dobrym stanie - przejedzie jeszcze min. 50 tys bez oznak i drugie tyle do wymiany, nie ma luzow ani oznak zuzycia. Sprzeglo kompletne wymienione - teraz chodzi idealnie,leciutko az niedowiary ! Sachs. Oczywiscie forumowi specjaliscie krzyczeli DWUMAS co oczywiscie jest bzdurą... okladzina cierna sprzegla zjechana do konca i docisk pękl. Simering i lozysko tez wymienione. Koszt 1000 zl z robocizną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #43 Napisano 9 Czerwca 2010 Tak.Dwumas po 250 tys jest w bardzo dobrym stanie - przejedzie jeszcze min. 50 tys bez oznak i drugie tyle do wymiany, nie ma luzow ani oznak zuzycia. Sprzeglo kompletne wymienione - teraz chodzi idealnie,leciutko az niedowiary ! Sachs. a jaki to wyczyn nie zniszczyć dwumasa mając seryjnego AFNa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #44 Napisano 9 Czerwca 2010 Tak.Dwumas po 250 tys jest w bardzo dobrym stanie - przejedzie jeszcze min. 50 tys bez oznak i drugie tyle do wymiany, nie ma luzow ani oznak zuzycia. Sprzeglo kompletne wymienione - teraz chodzi idealnie,leciutko az niedowiary ! Sachs. Oczywiscie forumowi specjaliscie krzyczeli DWUMAS co oczywiscie jest bzdurą... okladzina cierna sprzegla zjechana do konca i docisk pękl. Simering i lozysko tez wymienione. Koszt 1000 zl z robocizną. Ile kosztowało cię kompletns sprzęgło - same części bez roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sej34 Zgłoś #45 Napisano 20 Czerwca 2010 komplet sprzęgła 650zł. sachs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #46 Napisano 23 Czerwca 2010 a jaki to wyczyn nie zniszczyć dwumasa mając seryjnego AFNa? ...moze wyczynem bylo by zniszczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sej34 Zgłoś #47 Napisano 22 Sierpnia 2010 potrzebuje porady.mam najechane 340tys moim paskiem. łożysko wyciskowe przy sprzęgle jest wyjechane.jeżeli po dobraniu sie do sprzęgła okaże sie ze dwumasa jest juz w słabej kondycji (choc poki co budą nie trzęsie) to od jakiego auta przypasuję koło jednomasowe+komplet sprzęgła i śruby? dodam ze mam paska z napędem na cztery łapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #48 Napisano 26 Sierpnia 2010 witka :wazuuup moje pytanie jest takie... jako, że dzięki hOplowi wskoczy nieco kasy to mam zamiar zmienić sprzęgło na komplet LUK'a (623 2513 00) do silnika AJM (seria moc i moment) i tu rodzi się pytanie - czy mogę przy tym założyć zamiast DM jednomas od Audi 80 b4 1Z:?: jeśli obecny dwumas okaże się padliną... bo na forum są tylko tematy o AFN'ie... nie znalazłem info o AJM, a jeśli podejdzie JM od 80 b4 1Z to coś jeszcze będzie mi potrzebne do takiej zmiany:?: pozdr0 (jakby info już gdzieś było odnośnie AJM to sorry...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach