Gość Kantorek Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam Co to może być - słychać tempy stukot w prawym tylnym kole jak wpadnie w dołek. Byłem dziś w stacji diagnostycznej, koleś wytelepał na szarpakach i sprawdził amorki (oba po 76%) i nie wie co to może być. Macie jakies sugestie???????? Będę wdzieczny za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2008 Tuleje na tylnej belce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2008 dokładnie to co kuczlaw mówi, masz luzy na silentblock-ach, czyli tulejach tylnej belki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2008 ile tych tulejek jest na tylnej belce w passacie?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2008 Dwie sztuki nr kat - prawa strona 4 BO 501 522 E ; lewa strona 4 BO 501 521 E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2008 Najtaniej to około 200zł za sztukę z LMI. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2008 U mnie np.tylne amortyzatory mają po 74% mimo to prawy stuka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2008 kurde to jak dojść do tego czy to tuleja czy amorek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2008 wjedz na podnośnik i loknij tuleję na belcę,a odnośnie amorków weż zerknij czy któryś nie jest mokry,bo jeżdząc po tych naszych wpaniałych drogach nawet nowy potrafi się przypocić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekri Zgłoś #10 Napisano 23 Lipca 2008 Mam podobny problem nawet na małych dołkach stuka cos z tyłu z rawej strony, byłem na sciezce i wyszło, ze jeden amorek ma 80% a ten z prawej 50% ale nie czuje by mi tył auta uciekał nie widac tez zeby amorek był zapocony. Tuleje na wahaczu sa całe (tzn nie popekała guma) na belce nie wiem koles nie patrzył. Powiedzieli mi warto zaczac od wymiany amortyzatorów a później jak nic nie da wymieniac kolejne podzespoły (tyle, ze taka zabawa w kotka i myszke nie bardzo mi sie widzi). Mam przebieg 180tys 100% oryginalny jesli to moze miec znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2009 (edytowane) Panowie podejrzewam padnięte tuleje ponieważ stuka mi w prawym tylnim kole, a amorki wymieniałem ze 4 tys. temu. Czy warto wymienić obydwie na raz czy jedną?. Czy trzeba zastosować nowe śruby mocujące?. Co sądzicie o oryginalności np takich tulei http://allegro.pl/item516937840_tuleja_wahacza_tylna_audia_6_passat_orginal.html Edytowane 9 Stycznia 2009 przez superrysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #12 Napisano 9 Stycznia 2009 Lemforder jeden z najlepszych producentow czesci, lada dzien wymieniam prawa tuleje bo stuka, a amorki wymienione 5tys km temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #13 Napisano 10 Stycznia 2009 Czyli wymieniać tyko jedną? A jak za chwilę druga będzie stukać i czy wymiana jednej nie będzie miał wpływu na szybsze zużywanie drugiej.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziobass Zgłoś #14 Napisano 9 Lutego 2009 Panowie podejrzewam padnięte tuleje ponieważ stuka mi w prawym tylnim kole, a amorki wymieniałem ze 4 tys. temu. Czy warto wymienić obydwie na raz czy jedną?. Czy trzeba zastosować nowe śruby mocujące?. Co sądzicie o oryginalności np takich tulei http://allegro.pl/item516937840_tuleja_wahacza_tylna_audia_6_passat_orginal.html Ta aukcja dotyczy samych tulei, bez śrub mocujących. Czy przy wymianie należy też wymienić śruby? Koszt śrub to ok 50zł na strone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #15 Napisano 9 Lutego 2009 Panowie podejrzewam padnięte tuleje ponieważ stuka mi w prawym tylnim kole, a amorki wymieniałem ze 4 tys. temu. Ja ci kolego radzę najpierw przypatrzeć się amortyzatorowi, zwłaszcza że są prawie nowe. Ja miałem taka samą przypadłość jak opisujecie(taki temat już był nawet poruszany na forum). Przyczyna jak piszecie nie leżała po stronie tulei belki, gniazda amortyzatora i innych podzespołów, tylko po stronie amortyzatora, a miał on już wadę fabryczną. Na szarpakach nic nie wykazywało, a sam amorek miał pusty przeskok co powodowało pukanie. Ja wydałem nie potrzebnie kasę i wymieniałem po kolei części które były dobre, a wystarczyło zareklamować amortyzatory. Panowie najpierw podmieńcie sobie amorki stronami i się upewnijcie czy to na pewno nie on puka;) Zamiana stronami może zająć max 1,5h, a zaoszczędzić można parę stówek:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #16 Napisano 19 Grudnia 2009 Tuleje tylnej belki wymienione rok temu (komplet) i jznowu padła prawa strona. Coś kupowaty ten Lemforder się robi. Czy jest jakaś gwarancja producenta na taką część? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #17 Napisano 25 Marca 2010 Czy tuleje na tylnej belce mogą tylko stukać?? Bo u mnie z prawej strony na nierównościach ciagle cos piszczy, jakby ocierała guma o gumę. Amorki nowe, górne łozysko amortyzatora z tej strony ma z rok, także wytłuczone nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pieroluca Zgłoś #18 Napisano 31 Stycznia 2011 mi piszczało jak się amor całkiem wylał ale to pewnie gumowa podkładka-sprężyna, sprubój psiknąc wd40 lub troszkę oleju i zobaczysz czy to to, aż znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #19 Napisano 31 Stycznia 2011 ale to pewnie gumowa podkładka-sprężyna, sprubój psiknąc wd40 lub troszkę oleju i zobaczysz czy to to, aż znajdziesz Dokładnie. U mnie piszczało nie do zniesienia. WD-40 pomogło na jeden dzień. Odpowiednia porcja czystego oleju silnikowego załatwiła sprawę całkowicie. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo83 Zgłoś #20 Napisano 31 Stycznia 2011 Witam Co to może być - słychać tempy stukot w prawym tylnym kole jak wpadnie w dołek. Byłem dziś w stacji diagnostycznej, koleś wytelepał na szarpakach i sprawdził amorki (oba po 76%) i nie wie co to może być. Macie jakies sugestie???????? Będę wdzieczny za odpowiedź Tuleje tylnej belki lub w amortyzatorze masz już za mało oleju-(na stacji mogło to nie wyjśc) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach