Skocz do zawartości
Gość Kantorek

Stuka w tylnym zawieszeniu. Co to może być????

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kantorek

Witam

 

Co to może być - słychać tempy stukot w prawym tylnym kole jak wpadnie w dołek. Byłem dziś w stacji diagnostycznej, koleś wytelepał na szarpakach i sprawdził amorki (oba po 76%) i nie wie co to może być.

 

Macie jakies sugestie????????

 

Będę wdzieczny za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuleje na tylnej belce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to co kuczlaw mówi, masz luzy na silentblock-ach, czyli tulejach tylnej belki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek

ile tych tulejek jest na tylnej belce w passacie??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwie sztuki nr kat - prawa strona 4 BO 501 522 E ; lewa strona 4 BO 501 521 E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Najtaniej to około 200zł za sztukę z LMI.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie np.tylne amortyzatory mają po 74% mimo to prawy stuka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek

kurde to jak dojść do tego czy to tuleja czy amorek??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wjedz na podnośnik i loknij tuleję na belcę,a odnośnie amorków weż zerknij czy któryś nie jest mokry,bo jeżdząc po tych naszych wpaniałych drogach nawet nowy potrafi się przypocić;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem nawet na małych dołkach stuka cos z tyłu z rawej strony, byłem na sciezce i wyszło, ze jeden amorek ma 80% a ten z prawej 50% ale nie czuje by mi tył auta uciekał nie widac tez zeby amorek był zapocony. Tuleje na wahaczu sa całe (tzn nie popekała guma) na belce nie wiem koles nie patrzył.

 

Powiedzieli mi warto zaczac od wymiany amortyzatorów a później jak nic nie da wymieniac kolejne podzespoły (tyle, ze taka zabawa w kotka i myszke nie bardzo mi sie widzi).

 

 

Mam przebieg 180tys 100% oryginalny jesli to moze miec znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podejrzewam padnięte tuleje ponieważ stuka mi w prawym tylnim kole, a amorki wymieniałem ze 4 tys. temu. Czy warto wymienić obydwie na raz czy jedną?. Czy trzeba zastosować nowe śruby mocujące?. Co sądzicie o oryginalności np takich tulei

 

http://allegro.pl/item516937840_tuleja_wahacza_tylna_audia_6_passat_orginal.html

Edytowane przez superrysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lemforder jeden z najlepszych producentow czesci, lada dzien wymieniam prawa tuleje bo stuka, a amorki wymienione 5tys km temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymieniać tyko jedną? A jak za chwilę druga będzie stukać i czy wymiana jednej nie będzie miał wpływu na szybsze zużywanie drugiej.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie podejrzewam padnięte tuleje ponieważ stuka mi w prawym tylnim kole, a amorki wymieniałem ze 4 tys. temu. Czy warto wymienić obydwie na raz czy jedną?. Czy trzeba zastosować nowe śruby mocujące?. Co sądzicie o oryginalności np takich tulei

 

http://allegro.pl/item516937840_tuleja_wahacza_tylna_audia_6_passat_orginal.html

 

Ta aukcja dotyczy samych tulei, bez śrub mocujących. Czy przy wymianie należy też wymienić śruby? Koszt śrub to ok 50zł na strone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie podejrzewam padnięte tuleje ponieważ stuka mi w prawym tylnim kole, a amorki wymieniałem ze 4 tys. temu.

Ja ci kolego radzę najpierw przypatrzeć się amortyzatorowi, zwłaszcza że są prawie nowe.

Ja miałem taka samą przypadłość jak opisujecie(taki temat już był nawet poruszany na forum).

Przyczyna jak piszecie nie leżała po stronie tulei belki, gniazda amortyzatora i innych podzespołów, tylko po stronie amortyzatora, a miał on już wadę fabryczną.

Na szarpakach nic nie wykazywało, a sam amorek miał pusty przeskok co powodowało pukanie.

Ja wydałem nie potrzebnie kasę i wymieniałem po kolei części które były dobre, a wystarczyło zareklamować amortyzatory.

Panowie najpierw podmieńcie sobie amorki stronami i się upewnijcie czy to na pewno nie on puka;) Zamiana stronami może zająć max 1,5h, a zaoszczędzić można parę stówek:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuleje tylnej belki wymienione rok temu (komplet) i jznowu padła prawa strona. Coś kupowaty ten Lemforder się robi. Czy jest jakaś gwarancja producenta na taką część?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tuleje na tylnej belce mogą tylko stukać?? Bo u mnie z prawej strony na nierównościach ciagle cos piszczy, jakby ocierała guma o gumę. Amorki nowe, górne łozysko amortyzatora z tej strony ma z rok, także wytłuczone nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi piszczało jak się amor całkiem wylał ale to pewnie gumowa podkładka-sprężyna, sprubój psiknąc wd40 lub troszkę oleju i zobaczysz czy to to, aż znajdziesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale to pewnie gumowa podkładka-sprężyna, sprubój psiknąc wd40 lub troszkę oleju i zobaczysz czy to to, aż znajdziesz

Dokładnie.

U mnie piszczało nie do zniesienia. WD-40 pomogło na jeden dzień.

Odpowiednia porcja czystego oleju silnikowego załatwiła sprawę całkowicie. :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Co to może być - słychać tempy stukot w prawym tylnym kole jak wpadnie w dołek. Byłem dziś w stacji diagnostycznej, koleś wytelepał na szarpakach i sprawdził amorki (oba po 76%) i nie wie co to może być.

 

Macie jakies sugestie????????

 

Będę wdzieczny za odpowiedź

Tuleje tylnej belki lub w amortyzatorze masz już za mało oleju-(na stacji mogło to nie wyjśc)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności