Skocz do zawartości

pieroluca

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pieroluca

  • Urodziny 08.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bristol, UK

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam, i mnie to dzis spotkało nowy intercooler, ciśnienie teraz jak powinno być i booom wywala te rury. Sześć razy zatrzymywałem się i zakładałem żeby do domu dojechać. Interesuje mnie jak te wkręty robiliście, tak prostopadle do środka przez ta szczelinę, co zwykle te spinki wchodzą? I czy to jest szczelne samo z siebie?
  2. witam, ja mam moduł 1C0 959 799 B i jak odpalę czeski programik to ma nieaktywną opcję domykania szyb; gdzies wcześniej widziałem, że ktoś miał ten sam moduł i jemu działało-może kto wie czy to się da zrobić?
  3. na ibaju uk -akurat się trafiła nówka w oryginalnym pudełku, jakieś 1500PLN Z tego co wiem bardzo wiele modeli samochodów ma ta turbinę tj. nr garrett GT1749V, jak renówki, bmw, fordy itd. środek we wszystkich jest wspólny, czyli w sumie to co nas najbardziej interesuje a obudowy są inne-chodzi o kształt cześci dolotowej i wydechowej. Czyli można by znaleźć coś takiego i przełożyć cały środek do naszej-niech mnie ktoś poprawi jeśli jestem w błędzie-ale raczej nie:)
  4. tak więc, po wielu analizach, co się opłaca mniej lub bardziej, okazyjnie zanabyłem nową, oryginalną turbawke. Różnica w swobodzie obracania się wirnika jest spora, ale co mnie zaskoczyło, luzy na mojej starej (już 215 tyś km) nie odbiegają znacząco od nowej-pewnie dlatego nie ubywało mi oleju zbytnio. Teraz wiem jak to powinno wyglądać ale nie myliłem się, że coś nie halo. Dzięki.
  5. No oki, ale jak zakręcisz wirnikiem to się pokręci jeszcze chwilę? Opory "kręcenia się" wirnika powinny być jak najmniejsze aby uzyskać jak największą sprawność turbiny- u mnie opór jest znaczny. Na ytubie widziałem jak koleś dmuchnął w turbo i kręciło się jak szalone-wiadomo łożyskowanie ale generalnie o to mi chodzi.
  6. Może zaczną od tego, że pasio po jeździe w korku, później delikatne przyspieszanie strcił moc. Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Kilka dni później to samo, dodam, że stało się to mniej więcej w przedziale 2000-2500obr. W każdym razie nie przekroczyłem 2500 obr., tak jak to ma miejsce w innych przypadkach na forum, gdy wyłącza się turbina przy 3000obr. Do tego autko trochę więcej pali-muszę go bardziej butować i jest trochę słabawe-ze startu wszystkie 1,4 1,6 odchodzą. Dopiero tak 2400/2500 obr czuć, że "idzie" ciut lepiej. Kumpla 110 konne audi normalnie wgniata w fotel od dołu a umnie jest tylko takie jednostajne przyspieszanie. Wszystko to skłoniło mnie do poszukiwań. Ściągnołem rurę dolotu do turbo, wyczuwalny minimalny luz ale wirnik w palcach nie kręci się-tzn. brak jest swobodnego ruchu- obracam turbiną tyle, że z dość z dużym oporem, mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi. Jak to właściwie powinno być? Tak czy inaczej wyciągnołem turbo do czyszczenia i sprawdzenia, i po odseparowaniu częsci zimnej oraz gorącej kręci się jakby lepiej ale po ponownym złożeniu to samo co przedtem. No i wyczuwalny luz większy ale wirnik nie dotyka obudowy w żadnym miejscu. Proszę powiedzieć jak to u was jest.
  7. Witam tez chciałbym wywalić kata niestety nie mam czasu ani warunków żeby zrobić to samemu możecie mi kogoś polecić z okolic Bielska Białej pozdrawiam Paweł pawel26390 w Wapienicy na ulicy Regera, po lewej stronie jak jedziesz od głównej, na przeciwko warsztatu samochodowego, jest kumaty koleś od wydechów, powinien to sprawnie ogarnąć
  8. może wie ktoś czy pasują relingi od audi A6 bądź A4? natknołem się na chromowane w pasztetowej cenie:)
  9. Witam, proszę o dość szybką pomoc, bo sprzedawca nie bedzie długo czekał;/ Jeżeli ktoś wie czy wg. ETKI koło dwumasowe 03G 105 266 AT (takie mam LUK 240mm 1.9 TDI AVF 130 6 biegów manual), może być zamienne z 03G 105 266 AF (LUK 240mm 2.0 TDI 6 biegów) -niby DSG ale pewności nie mam. Szukałem po necie ale różnie piszą, handlarze przeważnie piszą, że podchodzą do obu. Gdzieś tam jeszcze pisłało, że to do DSG a gdzie indziej, że do manuala. I wychodzi na to, że im więcej wiem tym mniej rozumiem:) vin:WVW ZZZ 3B Z 2E 009 463 Dzięki i pozdrawiam.
  10. witam, mógłby ktoś powiedzieć jaką mam sprężarkę klimy i czy podejdzie do mojego taka: 8D0 260 805 D, nr vin: WVW ZZZ 3B Z 2E 009 463, dzięki pozdro
  11. witam, mógłby ktoś powiedzieć czy podejdzie do mojego sprężarka 8D0 260 805 D, nr vin: WVW ZZZ 3B Z 2E 009 463, pozdro
  12. witam, czy będą pasowały wkłady od audi A6, A4?
  13. mi piszczało jak się amor całkiem wylał ale to pewnie gumowa podkładka-sprężyna, sprubój psiknąc wd40 lub troszkę oleju i zobaczysz czy to to, aż znajdziesz
  14. Witam, takie pytanko, bo nie mogę nigdzie porównać. Czy do passata b5.5 będą pasowały przewody w oplocie, dedykowane do glofa r32 lub golfa 4 gti, bo mogę takie dostać połowę taniej niż passatowskie.
  15. no ja właśnie długo się zastanawiałem i w końcu kupiłem koni street, niedawno przyszedł, wygląda solidnie-made in argentina:hehe; w piatek zakładam więc opisze wrażenia i wkleje fotki co i jak wyszło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności