-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pieroluca
- Urodziny 08.12.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bristol, UK
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Witam, i mnie to dzis spotkało nowy intercooler, ciśnienie teraz jak powinno być i booom wywala te rury. Sześć razy zatrzymywałem się i zakładałem żeby do domu dojechać. Interesuje mnie jak te wkręty robiliście, tak prostopadle do środka przez ta szczelinę, co zwykle te spinki wchodzą? I czy to jest szczelne samo z siebie?
-
witam, ja mam moduł 1C0 959 799 B i jak odpalę czeski programik to ma nieaktywną opcję domykania szyb; gdzies wcześniej widziałem, że ktoś miał ten sam moduł i jemu działało-może kto wie czy to się da zrobić?
-
Proszę powiedzieć jak luźno powinna kręcić się turbina?
pieroluca odpowiedział pieroluca → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
na ibaju uk -akurat się trafiła nówka w oryginalnym pudełku, jakieś 1500PLN Z tego co wiem bardzo wiele modeli samochodów ma ta turbinę tj. nr garrett GT1749V, jak renówki, bmw, fordy itd. środek we wszystkich jest wspólny, czyli w sumie to co nas najbardziej interesuje a obudowy są inne-chodzi o kształt cześci dolotowej i wydechowej. Czyli można by znaleźć coś takiego i przełożyć cały środek do naszej-niech mnie ktoś poprawi jeśli jestem w błędzie-ale raczej nie:) -
Proszę powiedzieć jak luźno powinna kręcić się turbina?
pieroluca odpowiedział pieroluca → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tak więc, po wielu analizach, co się opłaca mniej lub bardziej, okazyjnie zanabyłem nową, oryginalną turbawke. Różnica w swobodzie obracania się wirnika jest spora, ale co mnie zaskoczyło, luzy na mojej starej (już 215 tyś km) nie odbiegają znacząco od nowej-pewnie dlatego nie ubywało mi oleju zbytnio. Teraz wiem jak to powinno wyglądać ale nie myliłem się, że coś nie halo. Dzięki. -
Proszę powiedzieć jak luźno powinna kręcić się turbina?
pieroluca odpowiedział pieroluca → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No oki, ale jak zakręcisz wirnikiem to się pokręci jeszcze chwilę? Opory "kręcenia się" wirnika powinny być jak najmniejsze aby uzyskać jak największą sprawność turbiny- u mnie opór jest znaczny. Na ytubie widziałem jak koleś dmuchnął w turbo i kręciło się jak szalone-wiadomo łożyskowanie ale generalnie o to mi chodzi. -
Może zaczną od tego, że pasio po jeździe w korku, później delikatne przyspieszanie strcił moc. Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Kilka dni później to samo, dodam, że stało się to mniej więcej w przedziale 2000-2500obr. W każdym razie nie przekroczyłem 2500 obr., tak jak to ma miejsce w innych przypadkach na forum, gdy wyłącza się turbina przy 3000obr. Do tego autko trochę więcej pali-muszę go bardziej butować i jest trochę słabawe-ze startu wszystkie 1,4 1,6 odchodzą. Dopiero tak 2400/2500 obr czuć, że "idzie" ciut lepiej. Kumpla 110 konne audi normalnie wgniata w fotel od dołu a umnie jest tylko takie jednostajne przyspieszanie. Wszystko to skłoniło mnie do poszukiwań. Ściągnołem rurę dolotu do turbo, wyczuwalny minimalny luz ale wirnik w palcach nie kręci się-tzn. brak jest swobodnego ruchu- obracam turbiną tyle, że z dość z dużym oporem, mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi. Jak to właściwie powinno być? Tak czy inaczej wyciągnołem turbo do czyszczenia i sprawdzenia, i po odseparowaniu częsci zimnej oraz gorącej kręci się jakby lepiej ale po ponownym złożeniu to samo co przedtem. No i wyczuwalny luz większy ale wirnik nie dotyka obudowy w żadnym miejscu. Proszę powiedzieć jak to u was jest.
-
Wycinanie katalizatora (1.9 TDI AVF AWX)
pieroluca odpowiedział robertAVF → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam tez chciałbym wywalić kata niestety nie mam czasu ani warunków żeby zrobić to samemu możecie mi kogoś polecić z okolic Bielska Białej pozdrawiam Paweł pawel26390 w Wapienicy na ulicy Regera, po lewej stronie jak jedziesz od głównej, na przeciwko warsztatu samochodowego, jest kumaty koleś od wydechów, powinien to sprawnie ogarnąć -
może wie ktoś czy pasują relingi od audi A6 bądź A4? natknołem się na chromowane w pasztetowej cenie:)
-
Witam, proszę o dość szybką pomoc, bo sprzedawca nie bedzie długo czekał;/ Jeżeli ktoś wie czy wg. ETKI koło dwumasowe 03G 105 266 AT (takie mam LUK 240mm 1.9 TDI AVF 130 6 biegów manual), może być zamienne z 03G 105 266 AF (LUK 240mm 2.0 TDI 6 biegów) -niby DSG ale pewności nie mam. Szukałem po necie ale różnie piszą, handlarze przeważnie piszą, że podchodzą do obu. Gdzieś tam jeszcze pisłało, że to do DSG a gdzie indziej, że do manuala. I wychodzi na to, że im więcej wiem tym mniej rozumiem:) vin:WVW ZZZ 3B Z 2E 009 463 Dzięki i pozdrawiam.
-
witam, mógłby ktoś powiedzieć jaką mam sprężarkę klimy i czy podejdzie do mojego taka: 8D0 260 805 D, nr vin: WVW ZZZ 3B Z 2E 009 463, dzięki pozdro
-
Wymiana łożyska sprzęgła kompresora klimy firmy ZEXEL-opis
pieroluca odpowiedział zippo68 → na temat → Poradniki i instrukcje
witam, mógłby ktoś powiedzieć czy podejdzie do mojego sprężarka 8D0 260 805 D, nr vin: WVW ZZZ 3B Z 2E 009 463, pozdro -
Tuleje tylnej belki - ceny, firmy +opis wymiany.
pieroluca odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
witam, czy będą pasowały wkłady od audi A6, A4? -
mi piszczało jak się amor całkiem wylał ale to pewnie gumowa podkładka-sprężyna, sprubój psiknąc wd40 lub troszkę oleju i zobaczysz czy to to, aż znajdziesz
-
Witam, takie pytanko, bo nie mogę nigdzie porównać. Czy do passata b5.5 będą pasowały przewody w oplocie, dedykowane do glofa r32 lub golfa 4 gti, bo mogę takie dostać połowę taniej niż passatowskie.
-
no ja właśnie długo się zastanawiałem i w końcu kupiłem koni street, niedawno przyszedł, wygląda solidnie-made in argentina:hehe; w piatek zakładam więc opisze wrażenia i wkleje fotki co i jak wyszło