Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Poluzowała mi się linka w klamce zewnętrznej w drzwiach kierowcy. Czy do przełożenia końcówki linki w klamce konieczne jest wyjęcie bębenka zamka? Jeżeli tak to czy wykręcenie śrubki zabezpieczającej wystarczy do wyjęcia bębenka bez rozbierania tapicerki?

 

Tak jest to konieczne, ale bez problemu wyjmiesz wkładkę bez demontażu tapicerki...Oczywiście śrubę zabezpieczająca wykręcaj z z wyczuciem równocześnie wyciągając wkładkę druga ręką i kręć do momentu aż wkładką wyjdzie, ale jak poczujesz opór, tonie wykręcaj bardziej, bo wtedy demontaż tapicerki, blachy i klamki aby założyć pierścień zabezpieczający wkładkę;)

 

Tylko czy jesteś pewien, że wystarczy ją przesunąć-naciągnąć?

Pozdrawiam:passatfan:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. :) Byłem u mechanika zrobi mi całość po weekendzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ale mam do zrobienia jeszcze elektrykę od zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam nietypowy problem z zamkiem w drzwiach a mianowicie naczytałem się już sporo postów i nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem.

A oto problem nie mogę zamknąć z centralnego zamka jak przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy to wtedy wszystko zamyka się poza drzwiami od pasażera z przodu?

Dodam że przed tym rozebrałem zamek w drzwiach kierowcy i poprawiłem wszystkie zimne luty a dodatkowo tych drzwi nie mogę zamknąć bądź otworzyć z panelu wewnątrz również?? Nie mam pojęcia o co chodzi??

Z góry dziękuje za rady i wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich mam nietypowy problem z zamkiem w drzwiach a mianowicie naczytałem się już sporo postów i nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem.

A oto problem nie mogę zamknąć z centralnego zamka jak przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy to wtedy wszystko zamyka się poza drzwiami od pasażera z przodu?

Dodam że przed tym rozebrałem zamek w drzwiach kierowcy i poprawiłem wszystkie zimne luty a dodatkowo tych drzwi nie mogę zamknąć bądź otworzyć z panelu wewnątrz również?? Nie mam pojęcia o co chodzi??

Z góry dziękuje za rady i wskazówki.

Wszystko wskazuje na to że nie ma impulsu na zamek,sprawdź przewody czy się gdzieś nie przetarły,bądź nie rozłączyły np:między słupkiem a drzwiami,kostka w słupku,czy styki nie zaśniedziały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem przewody są ok. Dodam, że drzwi których nie mogę zamknąć (pasażer z przodu) przekręcając kluczyk w drzwiach od kierowcy to gdy zamykam kluczykiem w zamku pasażera to wszystko zamyka się i jest ok. A może coś jest z mikro włącznikami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzałem przewody są ok. Dodam, że drzwi których nie mogę zamknąć (pasażer z przodu) przekręcając kluczyk w drzwiach od kierowcy to gdy zamykam kluczykiem w zamku pasażera to wszystko zamyka się i jest ok. A może coś jest z mikro włącznikami??

Owszem,tylko wtedy zamykasz je mechanicznie,nie elektrycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o tym, że gdybym zdecydował się zrobić pilot do centralnego wtedy było by wszystko ok?? Bo już nie wiem gdzie masz szukać przyczyny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co myślicie o tym, że gdybym zdecydował się zrobić pilot do centralnego wtedy było by wszystko ok?? Bo już nie wiem gdzie masz szukać przyczyny??

Dopóki nie naprawisz usterki nie będzie dobrze.Chodziło mi o to,że jak zamykasz z drzwi kierowcy,to wtedy drzwi pasażera są zamykane elektrycznie i skoro ci nie działają,to nie dochodzi napięcie,albo masz padnięty zamek.A jak je zamykasz z kluczyka to je zamykasz mechanicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje, ze padl Ci zamek. Ja u siebie tez kupilem zamek bo moj cos fisiowal, zmienilem go i po otworzeniu samej klapy z pilota pozniej jej nie ryglowal jak ja zatrzasnelem(nie potwierdzal alarmem ze jest zamkniety) i nie zamykal mi drzwi wszystkich procz kierowcy manualnie z kluczyka i postanowilem kupic kolejny zamek (uzywke) tylko ze pojechalem i dopasowywalem zamek az wkoncu wszystko było ok. Chyba przy trzecim zamku wszystko było ok. Wiec moze u Ciebie być tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to wina któregoś z mikro włączników w zamku kierowcy, że napięcie nie dochodzi?? Bo u pasażera jest wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz wziac zaroweczke 2 kabelki badz jakies urzadzenie do sprawdzenia czy dochodzi prad do nich i czy przekazuja dalej wtedy bedziesz wiedzial napewno, chociaz mi sie wydaje, ze wina jest przy zamku. Jak masz kogos kto sprzedaje zamki do passka w okolicy to jedz tam rozbierz drzwi i podlanczaj kazdy pokolei i sprawdzaj na którym wszystko bedzie ok

Edytowane przez maly3310

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że jeśli chodzi o zamykanie to wina zamka może być. Ale dlaczego nie moge zamknąć z panelu w wewnątrz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem że jeśli chodzi o zamykanie to wina zamka może być. Ale dlaczego nie moge zamknąć z panelu w wewnątrz??

Skoro jest uszkodzony,to jaka różnica czy go zamykasz z panelu, czy z zamka kierowcy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moj problem wyglada tak:

 

Od jakiegos czasu jest problem z zamknieciem drzwi od strony kierowcy, dziala tylko mechaniczne, natomiast od strony pasazera zamykaja sie wsyztskie.

Od jakiegos czasu przestal dzialac buzer powiadamiajacy o nie zgaszonych swiatlach.

Od jakiegos czasu zaczal dzialac pilot centralnego (wczesniej nie dzialal)

Czasami przy ryglowaniu drzwi od wewnatrz, bolec w drzwiach kierowcy potrafi odskoczyc do gory spowrotem.

Światelka pod drzwiami swieca normalnie :)

 

A pytanie brzmi:

Czeka mnie rozbieranie zamka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moj problem wyglada tak:

 

Od jakiegos czasu jest problem z zamknieciem drzwi od strony kierowcy, dziala tylko mechaniczne, natomiast od strony pasazera zamykaja sie wsyztskie.

Od jakiegos czasu przestal dzialac buzer powiadamiajacy o nie zgaszonych swiatlach.

Od jakiegos czasu zaczal dzialac pilot centralnego (wczesniej nie dzialal)

Czasami przy ryglowaniu drzwi od wewnatrz, bolec w drzwiach kierowcy potrafi odskoczyc do gory spowrotem.

Światelka pod drzwiami swieca normalnie :)

 

A pytanie brzmi:

Czeka mnie rozbieranie zamka ?

raczej tak ale sprawdź też przewody w słupku/progu kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Nic na ten temat na forum, zatem muszę się poradzić, bo osiwieję!

Jednego dnia wszystko działa, następnego rano drzwi umarły. Cała elektryka. Nie działa zamek (nie odskakuje i nie rygluje z innymi), lusterko, szyba. Mechanik VAGiem sprawdził i wysnuł założenie że na pewno przerwał się kabelek w drzwiach. Sprawdziłem, są OK. Drugi mechanik stwierdził, że padł moduł komfortu zainstalowany w drzwiach. Chcę to naprawić, ale sama diagnoza jest skomplikowana, więc czuję nosem że rozebranie drzwi sprawy nie załatwi. Komuś coś świta? Proszę o sugestie, ewentualnie kto naprawi w okolicy Świdnica-Wrocław?

 

Faktycznie moduł komfortu to nie tylko centralka w podłodze? W każdych drzwiach też jest jakiś klamot?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć. Nic na ten temat na forum, zatem muszę się poradzić, bo osiwieję!

Jednego dnia wszystko działa, następnego rano drzwi umarły. Cała elektryka. Nie działa zamek (nie odskakuje i nie rygluje z innymi), lusterko, szyba. Mechanik VAGiem sprawdził i wysnuł założenie że na pewno przerwał się kabelek w drzwiach. Sprawdziłem, są OK. Drugi mechanik stwierdził, że padł moduł komfortu zainstalowany w drzwiach. Chcę to naprawić, ale sama diagnoza jest skomplikowana, więc czuję nosem że rozebranie drzwi sprawy nie załatwi. Komuś coś świta? Proszę o sugestie, ewentualnie kto naprawi w okolicy Świdnica-Wrocław?

 

Faktycznie moduł komfortu to nie tylko centralka w podłodze? W każdych drzwiach też jest jakiś klamot?

moduł komfortu jest TYLKO pod nogami kierowcy a w drzwiach masz panel sterowania i pewnie o niego chodzi myślę ze wyjęcie go i sprawdzenie czy dochodzi do niego napicie pozwoli uniknąć (lub nie) dalszej rozbiórki drzwi sprawdź też przewody w słupku/progu kierowcy (rozwiń te taśmę w którą są owinięte)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, a jak zdjąć korbkę szyby z tylnych drzwi? w pasacie B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności