Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Normalnie przekładasz całość odkręcając tylko jedną śrubkę , tę pod zaślepką na boku drzwi!

 

kolego nie zadziala tak jak piszesz ;) ja mam wlasnie wkladke ze strony pasazera i niestety masz inaczej zaczepy zrobione i nie pasuje ;) musialem wywiercic u gory dziure na srubke bo nie pasowalo inaczej...

 

Teoretycznie jest to gwiazdka,w praktyce Torxem tez pójdzie

 

jezeli nie bedzie zapieczona ani gwint zjechany to spokojnie torxem odkrecisz, jednak rob to rzeczywiscie delikatnie. odkrecic mozesz do konca ale jak poczujesz juz lekki opor to nie krec bo wtedy srubka spadnie i rozbiorka calych drzwi :D i nie ciagnij tez wtedy za klamke wcale bo bedzie to samo :D poprostu wyjmij zaslepke i najlepiej porownaj ja z ta od strony pasazera, dokladnie popatrz na wypustki na ktore trzyma blaszka. u mnie okazaly sie inne, moze u Ciebie beda takie same :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, spoko - ja ostatnio tą srubę wykręcałem, bo z charakterkiem reanimowaliśmy zamek. A teraz tylko kwestia taka, że muszę u kogoś znajomego znaleźc taki kluczyk, żeby tą srubę wykręcić.

A o jakiej dziurce piszecie, że trzeba nową? Nową dziurę pod tą srubę torx? To chyba na poczatek spróbuję same bębenki przełożyć w plastikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego poprostu wymontuj obie zaslepki z wkladkami. jezeli okaza sie identyczne to przekladaj smialo. Tylko tak jak pisalem zwroc uwage na te wypustki (malutkie trojkaciki) lub cos w tym stylu :P bo jak beda odwrocone to tak jak pisalem czeka Cie przelozenie wkladek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego nie zadziala tak jak piszesz ;) ja mam wlasnie wkladke ze strony pasazera i niestety masz inaczej zaczepy zrobione i nie pasuje ;) musialem wywiercic u gory dziure na srubke bo nie pasowalo inaczej...

Kumpel mi mówił, ze przekładał.na forum tez gdzieś to samo kiedyś wyczytałem...

Ale nie spieram się.lecz jak widze z tego co piszesz to jest i tak wykonalne...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja spróbuję przełożyć bez dodatkowych robótek :D A co wyjdzie i jak - opiszę - jak sie za to zabiorę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

przeleciałem wszystkie posty na szybkości więc mogłem nie doczytać ale mi pękła linka od klamki wew w drzwiach kierowcy, poza tym wszystko działa.

kolega Gural podrzucił już mi nawet numer z etki (3U0837085 - cięgno bowdena) tylko teraz pytanie czy samą linkę wymienię bez problemu i czy po ubu stronach jest tzn przy zamku i przu klamce jest ona w typie plug&play tzn czy wystarczy tylko ją zaczepić czy z zamkiem jest jakoś na stałe przyczepiona - z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienisz bez problemu, ale oczywiście trochę rozbierania przed Tobą!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozbiórkę drzwi mam opanowaną także dam radę

a co to jest za mocowanie tej linki w zaznaczonym miejscu? da radę to odpiąć wymienić linkę i zapiąć ponownie? czy bez odkręcania zamka da radę wypiąć linkę z niego czy musze go odkręcić jednak od blachy?

zamek.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozbiórkę drzwi mam opanowaną także dam radę

a co to jest za mocowanie tej linki w zaznaczonym miejscu? da radę to odpiąć wymienić linkę i zapiąć ponownie? czy bez odkręcania zamka da radę wypiąć linkę z niego czy musze go odkręcić jednak od blachy?

 

Będziesz musiał odkręcić zamek żeby wsunąć i zahaczyć linkę.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki wielkie no to nie ma obwoluty wiec musze jakos wygrzebac reszte ktora zostala w gniezdzie podswietlenia tylko nie wiem jak to zrobic

 

Mi też rozwaliła sie przy próbie wyjęcia, ale później pensetą za pozostałości żarnika złapałem i wyciągnąłem :)

 

---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:45 ----------

 

Będziesz musiał odkręcić zamek żeby wsunąć i zahaczyć linkę.Pzdr.

 

jak pokombinuje to nie będzie trzeba odczepiać tego plastiku od blachy, to mocowanie zaznaczone na czerwono to wciśnięta linka w tamto miejsce, podwadzasz śrubokrętem i wyskakuje, linka ma w tym miejscu na pancarzyku specjalne wzmocnienie.

Co do samej linki z małą przeróbką pasuje linka od octavii. Zmieniałem u kolegi z forum MARVITKO :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do samej linki z małą przeróbką pasuje linka od octavii.

3U0837085 - 30 pln w salonie (Skody również) wiec kupie sobie nówkę i nie będę kombinował. Dzięki za podpowiedz z tym śrubokrętem :)

Sławku jak rozbierałeś trochę zamków to przerwanie linki zaraz przy haczyku przy klamce mogło być spowodowane że linka gdzieś ocierała (po instalacji głośników mogłem ją słabo zaczepić albo coś) i się przetarła czy raczej ze starości poszła ?

Edytowane przez BartekP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pokombinuje to nie będzie trzeba odczepiać tego plastiku od blachy, to mocowanie zaznaczone na czerwono to wciśnięta linka w tamto miejsce, podwadzasz śrubokrętem i wyskakuje, linka ma w tym miejscu na pancarzyku specjalne wzmocnienie.

Co do samej linki z małą przeróbką pasuje linka od octavii. Zmieniałem u kolegi z forum MARVITKO :)

 

Pancerz to nie problem,chodzi o zahaczenie samej linki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
się przetarła czy raczej ze starości poszła ?

 

ze starości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pancerz to nie problem,chodzi o zahaczenie samej linki

 

troche gimnastyki i powinienes zaczepic, chociaz z tego co pamietam to chyba nawet ta dziurka jest na widoku wiec raczej dasz rade. ja tez wymienialem linke ale juz nie pamietam czy odkrecalem zamek :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusztbg

Witam !

 

Mój problem polegał na zablokowanych tylnych drzwiach , z prawej strony nie dajce się otworzyć w żaden sposób , ani z pilota ani z kluczyka.

Natomiast lewe tylne drzwi nie reagowały na zamknięcie.

Zacząłem od rozebrania tylnych lewych drzwi i sprawdzeniu zamka , sprawdziłem również modół komfortu który był OK.

Okazało się że były zaśniedziałe przewody w wiązce , które przebiegają koło modułu komfortu . Są to blaszki łączące przewody mało widoczne w wiązce kabla.

Po odizolowaniu okazało się ze dwa przewody są oderwane , zlutowałem je i jest wszystko OK.

Bardzo pomocne było wasze forum ;)

Dzięki waszym poradom rozwiązałem niby tak błahy a dla mnie wielki problem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT:

Wątek podczyszczony...

Kolejne posty nie dotyczące zamków i ich usterek/naprawy będą usuwane a ich autorzy "nagradzani" :nono

 

EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z tylnymi lewymi drzwiami (za kierowca). Prawdopodobnie była ustawiona "blokada rodzicielska" i zepsuł mi się zamek i nie mogę otworzyć drzwi od zewnątrz i od wewnątrz. Rozkręciłem już pokrywę drzwi, doszedłem do tej "blachy" za którą jest szyba. Nie mam pojęcia jak wyciągnąć szybę żeby rozebrać całe drzwi by dojść do zamka/siłownika. Proszę o pomoc.

 

I jeszcze małe pytanie. Jak rozbiorę już całe drzwi to czy tak właściwie dojdę do zamka/siłownika gdy drzwi są zamknięte?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

instrukcje jak rozebrać drzwi masz w moim wątku z opisu, hasło podam Ci na priv.

Wogóle to zadzwoń do mnie numer też w opisie to powiem jak odryglować te drzwi podając zasilanie na krótko, przygotuj tylko dwużyłowy przewód taki, żeby Ci starczył od akumulatora do drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość susceptor

Przeczytałem cały ten temat i w sumie bardzo mi pomógł zamki śmigają wszystko działa jak należy. Co do postu Gaca to odpowiedz jest w tym temacie podawana kilkakrotnie Przyklejasz szybę taśmą odkręcasz silniczek opuszczania szyb i po woli opuszczasz szybę aby dojść o śrubek jej trzymających odkręcasz dwie dziesiątki i szyba jest Twoja. Chciałby jeszcze zaznaczyć że często nie tylko psują się zamki (mikrostyki w nich) ale i również moduły komfortu są zaśniedziałe lub jak w moim wypadku kabelki odpadły od kostki przez rudego. Jeżeli ktoś szuka oryginalnych mikrostyków to zapraszam na Pw mam około 10 oryginalnych i działających

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie taki problem

 

Nie mogę otworzyć drzwi tylnych za kierowca ani od zew ani od wew, rozebrałem tapicerke w kabinie samochodu, było ciężko ale udało się........ problem jest taki że wogóle zamek nie reaguje, proszę powiedzcie mi jak mogę awaryjnie otworzyć te drzwi.......kolega Slawek poinstruował mnie żeby puscić na krótko z akumulatora jak najbliżej zamka ......... może ktoś miał podobny problem.......

 

Muszę jakoś te drzwi otworzyć żebym mógł podziałać z zamkiem......

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności