Slaweeek Zgłoś #401 Napisano 12 Lipca 2010 Tomku znalazłem ten wpis o którym rozmawialiśmy przez tel: Uwaga Zatrzaśnięty zamek w pasacie również można otworzyć tylko oczywiście trzeba wiedzieć jak ja męczyłem się nad tym 5 dni a przeczytałem całe forum, inne strony oczywiście też i nic dopiero jak kupiłem zamek obrzeżałem go dokładnie to jeden ruch drucikiem i 5 dniowa praca zakończona sukcesem nie napisze co zrobiłem bo osoba która za mną pracowała mówi że co wiedza tajna ale oczywiście gdyby ktoś miał taki problem to zapraszam na pw a pomogę Gadaj z kolegą, może podpowie Ci jak otworzyć, i tak jak mówiłem, jak już otworzysz to sprawdź czy działa wogóle silniczek, ja stawiam na jego uszkodzenie, jeżeli otworzysz i będziesz chciał trochę pojeździć z takim zamkiem, to nie podpinaj do niego kostki, żeby Ci się znów nie zaryglował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #402 Napisano 13 Lipca 2010 Drucikiem trzeba trafić w miejsce linki-po jej demontażu Ot cała sztuka.Trzeba jednak zdemontować pancerz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #403 Napisano 13 Lipca 2010 Witajcie koledzy. Mam problem, gdyż poprawiałem sobie w zamku zimne luty (brak zapalania się światełką przy otwartych drzwiach) i po złożeniu porobiło mi się coś takiego: Jak zamknę auto czy z pilota czy kluczykiem to po jego otwarciu (obojetnie czy pilotem czy kluczykiem) nie moge za pierwszym pociągnieciem klamki otworzyc drzwi zarówno z zewnątrz i wewnątrz. puszczam klamke i próbuje jeszcze raz i z drugim razem sie ładnie otwiera. Potem juz wszystko gra. Otwiera sie za pierwszym razem do momentu gdy nie zarygluje drzwi. Wcześniej czegoś takiego nie miałem. Przez pomyłke odkręciłem przy zamku tą śrubkę od rygla, ale wszystko poskładałem tak jak ma być. Zresztą co ciekawe, jak zdejmę boczek to ładnie wsdzystko się otwiera i zamyka, a po jego założeniu kupa Cóż to może byc?? Planuje zastosować w zamek WD40, może to cos pomoże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #404 Napisano 13 Lipca 2010 Witajcie koledzy. Mam problem, gdyż poprawiałem sobie w zamku zimne luty (brak zapalania się światełką przy otwartych drzwiach) i po złożeniu porobiło mi się coś takiego: Jak zamknę auto czy z pilota czy kluczykiem to po jego otwarciu (obojetnie czy pilotem czy kluczykiem) nie moge za pierwszym pociągnieciem klamki otworzyc drzwi zarówno z zewnątrz i wewnątrz. puszczam klamke i próbuje jeszcze raz i z drugim razem sie ładnie otwiera. Potem juz wszystko gra. Otwiera sie za pierwszym razem do momentu gdy nie zarygluje drzwi. Wcześniej czegoś takiego nie miałem. Przez pomyłke odkręciłem przy zamku tą śrubkę od rygla, ale wszystko poskładałem tak jak ma być. Zresztą co ciekawe, jak zdejmę boczek to ładnie wsdzystko się otwiera i zamyka, a po jego założeniu kupa Cóż to może byc?? Planuje zastosować w zamek WD40, może to cos pomoże. Naciągnij nieco linkę przy klamce i problem zniknie Post #7 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14223&highlight=linka+klamki+drzwi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #405 Napisano 13 Lipca 2010 A WD40 sobie daruj bo więcej zaszkodzisz niż pomożesz.To jest dobre na chwilę do spenetrowania i uwolnienia mechanizmu;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #406 Napisano 13 Lipca 2010 (edytowane) Dość dobrze jest naciągnięta linka przy klamce, a problem wystepuje zarówno jakbym chciał otworzyć z wewnątrz jak i z zewnątrz. Wygląda tak jakby nie do końca się odryglowywało Pozatym jakby to była wina źle napietej linki to tak działoby się przy każdym otwieraniu a nie tylko w momencie odryglowania centralnym zamkiem. Edytowane 13 Lipca 2010 przez SlawekS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #407 Napisano 13 Lipca 2010 Dość dobrze jest naciągnięta linka przy klamce, a problem wystepuje zarówno jakbym chciał otworzyć z wewnątrz jak i z zewnątrz. Wygląda tak jakby nie do końca się odryglowywało Pozatym jakby to była wina źle napietej linki to tak działoby się przy każdym otwieraniu a nie tylko w momencie odryglowania centralnym zamkiem. U mnie było podobnie...Po lekkim naciągnięciu linki i umyciu zamka z zewnątrz jest :ok Jeszcze jedno-linka nie może być też za mocno naciągnięta.Pzdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #408 Napisano 13 Lipca 2010 Pobawiłem sie trochę tym boczkiem i drzwiami i znalazłem przyczynę. Zbyt mocno napięta jest linka idąca do klamki wewnętrznej. BO odpiąciu jej, złożeniu boczki itp wszystko działa jak powinno. Co zrobić żeby ją poluznic?? Czy moze gdzies jest załamana i trzeba ją wymienic na nowa?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #409 Napisano 13 Lipca 2010 Panowie, zauważyłem że coraz ciężej chodzą klamki zewnętrzne w przednich drzwiach. Tył, otwiera się z zewnątrz lekko i miękko czy jest to zwiastunem nadchodzącej awarii? jeśli tak to jak temu zapobiec. z góry danke za informacje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #410 Napisano 13 Lipca 2010 Panowie, zauważyłem że coraz ciężej chodzą klamki zewnętrzne w przednich drzwiach. Tył, otwiera się z zewnątrz lekko i miękko czy jest to zwiastunem nadchodzącej awarii? jeśli tak to jak temu zapobiec. z góry danke za informacje Moim zdaniem wypadało by ją tylko delikatnie przesmarować-będzie :ok Pobawiłem sie trochę tym boczkiem i drzwiami i znalazłem przyczynę. Zbyt mocno napięta jest linka idąca do klamki wewnętrznej. BO odpiąciu jej, złożeniu boczki itp wszystko działa jak powinno. Co zrobić żeby ją poluznic?? Czy moze gdzies jest załamana i trzeba ją wymienic na nowa?? Sprawdź prowadzenie linki,konkretnie pancerz.Powinien być w miarę prosty,nie załamany.Oczywiście końcówki pancerza muszą być dosunięte go"do końca" do "uchwytu" który go przytrzymuje. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #411 Napisano 13 Lipca 2010 muszą być dosunięte go"do końca" do "uchwytu" który go przytrzymuje. Nie bardzo rozumiem, tam wszystko pasuje jak klocki, nie da się przesunąć pancerza, on jest nieruchomy:/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #412 Napisano 14 Lipca 2010 Nie bardzo rozumiem, tam wszystko pasuje jak klocki, nie da się przesunąć pancerza, on jest nieruchomy:/ Jeżeli pancerz jest dobrze "ułożony" to sprawdź jeszcze raz dokładnie zacisk linki przy klamce.Wystarczy czasem że jest minimalnie za mało/za bardzo naciągnięta i już wtedy nie da się otworzyć drzwi lub otwierają się za drugim pociągnięciem klamki (tak właśnie miałem u siebie).Jak byś musiał zdemontować klamkę to pamiętaj.że podczas montażu w żadnym wypadku nie można za nią ciągnąć...Sprawdź jeszcze samo mocowanie linki przy zamku. W Twoim przypadku problem występuje przy zamknięciu i ponownym otwarciu centralnego,cały zamek (tylko z zewnętrznej strony) pożądnie wymyj (może być nawet WD40) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kezman Zgłoś #413 Napisano 14 Lipca 2010 Mam pytanko czy wkładka zamka od strony kierowcy pasuje do drzwi pasażera i odwrotnie ? Wczoraj zamieniłem nie było żadnego problemu ale po paru km zauważyłem że wkładka od strony kierowcy się wysuwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #414 Napisano 14 Lipca 2010 (edytowane) Mam pytanko czy wkładka zamka od strony kierowcy pasuje do drzwi pasażera i odwrotnie ? Wczoraj zamieniłem nie było żadnego problemu ale po paru km zauważyłem że wkładka od strony kierowcy się wysuwa. Jest różnica z tego co pamiętam,cos tam trzeba przerabiać... Zerknij tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24091&highlight=wk%B3adka+zamka i to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60472&highlight=wk%B3adka+zamka Edytowane 14 Lipca 2010 przez Patryk_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek6299 Zgłoś #415 Napisano 14 Lipca 2010 Witam ja mam problem z drzwiami od kierowcy kluczukiem zamkne a pilotem już nie a w czasie jazdy pali sie komunikat o otwartych dzrzwiach kierowcy co to za problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mietek_85 Zgłoś #416 Napisano 14 Lipca 2010 Panowie mam takie pytanie do tych co rozbierali zamek na czesci pierwsze........ Czy po rozmontowaniu zamka na części tzn zdjeciu osłony bocznej i po przekreceniu takiej plastikowej zebatki kilkanascie razy, bedzie to miało wpływ na odryglowanie , odbezpieczenia zamka ? a w skutek czego otwarcie drzwi ? Byłem dziś u znajomego elektromechanika i pokazał mi stos kasetek zamkowych. Z pośród tych wszystkich kasetek znalazł tylną w której na bocznej plastikowej osłonie miał wyciety kwadracik o wymiarach 2cm/3cm. pod tym kwadracikiem widniał cały mechanizm i była zębatka którą On kręcąc powodował wysuwanie sie i wsuwanie kolejnego elementu, czy te krecenie ma jakiś sens i co ono powoduje, odbezpiecza manualnie zamek czy co ? Proszę o wypowiedzi tych co wiedzą o co mi się rozchodzi....... gdyż zapraszał mnie na wizytę do siebie do serwisu a wiadomo z czym to się wiąże $$$$$ może nie będzie to potrzebne jesli samemu uda mi się to zrobić Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #417 Napisano 14 Lipca 2010 Witam ja mam problem z drzwiami od kierowcy kluczukiem zamkne a pilotem już nie a w czasie jazdy pali sie komunikat o otwartych dzrzwiach kierowcy co to za problem? Krańcówka,jest opisane na forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #418 Napisano 14 Lipca 2010 Panowie mam takie pytanie do tych co rozbierali zamek na czesci pierwsze........ Czy po rozmontowaniu zamka na części tzn zdjeciu osłony bocznej i po przekreceniu takiej plastikowej zebatki kilkanascie razy, bedzie to miało wpływ na odryglowanie , odbezpieczenia zamka ? a w skutek czego otwarcie drzwi ? Byłem dziś u znajomego elektromechanika i pokazał mi stos kasetek zamkowych. Z pośród tych wszystkich kasetek znalazł tylną w której na bocznej plastikowej osłonie miał wyciety kwadracik o wymiarach 2cm/3cm. pod tym kwadracikiem widniał cały mechanizm i była zębatka którą On kręcąc powodował wysuwanie sie i wsuwanie kolejnego elementu, czy te krecenie ma jakiś sens i co ono powoduje, odbezpiecza manualnie zamek czy co ? Proszę o wypowiedzi tych co wiedzą o co mi się rozchodzi....... gdyż zapraszał mnie na wizytę do siebie do serwisu a wiadomo z czym to się wiąże $$$$$ może nie będzie to potrzebne jesli samemu uda mi się to zrobić Pozdrawiam Napisz co się dokładnie dzieje Ci z zamkiem, że chcesz go tak rozebrać?? Kręcenie tą zębatką odryglowuje zamek zgadza się, nie opiszę Ci tego tutaj, bo bym ze 2 strony A4 napisał a i tak by nie było wiadomo o co chodzi, w moim opisie masz linki do rozebrania zamka i złożenia, jest tam też filmik. Ogólnie zadzwoń do mnie to Ci wszystko wytłumaczę, telefon też jest w podpisie. PS: Ten znajomy co miał te kasety od zamków to nie chce się ich pozbyć?? Chętnie bym kilka wziął, pogadaj jakie pieniądze chce za takie uszkodzone zamki ?? Chodzi mi o części elektryczne właśnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #419 Napisano 15 Lipca 2010 Cytat:Napisał BartekP Panowie, zauważyłem że coraz ciężej chodzą klamki zewnętrzne w przednich drzwiach. Tył, otwiera się z zewnątrz lekko i miękko czy jest to zwiastunem nadchodzącej awarii? jeśli tak to jak temu zapobiec. z góry danke za informacje Moim zdaniem wypadało by ją tylko delikatnie przesmarować-będzie a jeśli drzwi otwierają się dopiero za drugim lub trzecim pociągnięciem i to dość mocnym to też wystarczy psiknąć jakiegoś smarowacza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #420 Napisano 15 Lipca 2010 a jeśli drzwi otwierają się dopiero za drugim lub trzecim pociągnięciem i to dość mocnym to też wystarczy psiknąć jakiegoś smarowacza? Jak już wspomniałem-popsikaj cały zamek z zewnątrz (nie wkładkę!!!) WD40 to wypłucze z tych plastików cały syf.Ale jak to nie pomoże to jeszcze raz do sprawdzenie linka przy klamce.Pzdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach