Patryk_ Zgłoś #1001 Napisano 19 Lutego 2012 Kilka potow wczesniej opisywalem jak otworzyc zatrzasniete przednie drzwi pasazera, z drzwiami kierowcy jest dokladnie tak samo. Poczytaj bedziesz wszystkowiedzial. Podpowiem Ci że nie tylko Ty na to wpadłeś,wcześniej już to było opisywane.Jak komuś się nie chce poszukać to już jego problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek666 Zgłoś #1002 Napisano 19 Lutego 2012 Kilka potow wczesniej opisywalem jak otworzyc zatrzasniete przednie drzwi pasazera, z drzwiami kierowcy jest dokladnie tak samo. Poczytaj bedziesz wszystkowiedzial.I po problemie udalo sie otworzyc bez sciagania czegokolwiek,podciągnolem klamke od zewnatrz i tam widac kawalek tej linki.Wsadzilem tam maly srubokręcik i ja przesunąlem troche , drzwi sie otworzyly.:jasneA juz sie balem ze będzie sporo zabawy z tymi drzwiami.Dzieki za podpowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #1003 Napisano 20 Lutego 2012 Gdyby ktoś miał problemy z zamkiem w okolicach Wrocka, a sam nie potrafił sobie tego zrobić to polecam użytkownika martyna13 . Dokładnie, na spokojnie bez zbędnych zniszczeń wszystko elegancko zrobił. Oczywiście działa tak jak trzeba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostry4td Zgłoś #1004 Napisano 27 Lutego 2012 Koledzy, dzisiaj rozbierałem zamek kierowcy w swoim passacie, wiadomo z jakiego powodu, ledwo poskładałem do kupy ten zamek ale się udało ;p przelutowałem 2 ścieżki i teraz zamykanie z kluczyka działa jak powinno, ale nie działa mi zamykanie od środka, zamykają się wszystkie oprócz drzwi kierowcy, a wcześniej zamykały się od wewnątrz a kluczykiem nie, pytanie brzmi co mogłem nie tak poskładać albo źle przylutowac? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekWWW Zgłoś #1005 Napisano 27 Lutego 2012 (edytowane) Panowie mam problem zatrzasnalem drzwi pasażera. czy jak zdejme boczek bede mial dostep do tego metalowego zamka ? czy to jeszcze inna bajka ? EDIT: Chcialem dodac ze sa to przednie drzwi pasazera Edytowane 27 Lutego 2012 przez BartekWWW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostry4td Zgłoś #1006 Napisano 28 Lutego 2012 Jak drzwi są zatrzaśnięte to będziesz miał problem ze zdjęciem tapicerki, a nawet jeśli CI się uda to i tak nie dostaniesz się do zamka. Ja jak zatrzasnąłem raz drzwi udało mi się odchylić górną część tapicerki, zdjąć linkę z klamki wewnętrznej i otworzyłem wtedy drzwi, okazało się że źle ją założyłem i była cały czas naciągnięta przez co drzwi nie dało się otworzyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1007 Napisano 28 Lutego 2012 Ze dwie strony wczesniej opisalem jak dostac sie do zamka przy zatrzasnietych drzwiach, prosze cofnac sie.i poczytac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekWWW Zgłoś #1008 Napisano 28 Lutego 2012 (edytowane) piszesz ten post juz ktorys raz, uwierz mi ze czytam za nim cos napisze. Blacha ktora jest pod boczkiem u mnie jest przyklejona a nie przykrecana jak czytalem u innych. Czy jak zerwe ten klej cos bedzie nie tak ? jak sie do tego zabrac. Zreszta jak mozna przez ta szpare odkrecic te srubki jak sa one od spodu ? JA POTRZEBUJE DOSTAC SIE DO ZAMKA NIE DO LINKI Edytowane 28 Lutego 2012 przez BartekWWW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #1009 Napisano 28 Lutego 2012 piszesz ten post juz ktorys raz, uwierz mi ze czytam za nim cos napisze. Blacha ktora jest pod boczkiem u mnie jest przyklejona a nie przykrecana jak czytalem u innych. Czy jak zerwe ten klej cos bedzie nie tak ? jak sie do tego zabrac. Zreszta jak mozna przez ta szpare odkrecic te srubki jak sa one od spodu ? JA POTRZEBUJE DOSTAC SIE DO ZAMKA NIE DO LINKI Blacha jest na uszczelce ktora po przykreceniu srub wyglada jak by byla przyklejona, trzeba ja podwazyc i odejdzie blacha od drzwi. No chyba ze ktos wczesniej juz rozbieral te drzwi i zamiast zostawic stara uszczele jak byla dobra to blache obkleil silikonem, wtedy bedziesz musial sie dobrac zeby oderwac ten silikon ktory trzyma blache od drzwi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekWWW Zgłoś #1010 Napisano 28 Lutego 2012 szyba w gorze w tym czasie czy jak ? po zdjeciu blachy dostane sie od zamka od wewnatrz ? powiedzcie mi jeszcze jak ten boczek zdjac bo nie sadze zeby dalo sie odkrecic te srubki przez ta szpare miedzy progiem a drzwiami jak ktos napisal bo sa one od spodu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1011 Napisano 28 Lutego 2012 te srubki da sie odkrecic bez problemu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paxi Zgłoś #1012 Napisano 28 Lutego 2012 (edytowane) Witam Wczoraj przyświeciło słoneczko ,więc postanowiłem w końcu naprawić czujkę w drzwiach, bo już nie mogłem wytrzymać ciągłego piiiiiii gdy stawałem i ruszałem. Ponieważ ze mnie totalny laik w tej kwestii , zadzwoniłem do mechanika i powiedział mi że cała usługa będzie kosztować od 200 do 300 zł. Cenę usługi uzasadnił tym że są dwa rodzaje zamków jedne zgrzewane drugie skręcane (nie wiem czy to prawda) Postanowiłem zrobić to sam Całe koszty tej wymiany to 6 zł (zaoszczędziłem 294) Potrzebne rzeczy: -torksy (ja tak nazywam te gwiazdkowe ) -krzyżak -płaski -klucz 10 -2 piwka Rozbierałem drzwi pasażera ,opiszę to może komuś się przyda Aha mam Paska b5 fl 2002 Zaczynamy od odkręcenia 2 śrubek na dole koło lampki podłogowej że tak to napisze Potem tam gdzie jest rączka wkładamy mocniej wkrętak płaski i odginamy ,tylko nie za lekko bo w moim przypadku skończyło sie na wygięciu metalowej wkładki. Tam są 2 śruby, odkręcamy je i można zdjąć już tapicerkę,czyli odciągamy ja do siebie a gdy wszystkie zaczepy puszczą ,trzyma nam już tylko koło szyby. Pchamy ją od spodu do góry nie za mocno z wyczuciem,jak puści odpinamy kostkę od szyb i linkę od klamki Odpinamy wszystkie kostki,i zaczepy Teraz tam są 2 takie wielkie gumowe kółeczka , są one od odkręcenia szyby,trzeba ją ustawić i odkręcić 2 śruby 10 Potem odkręcamy wszystkie śruby zaznaczone na czerwono(w moim arcydziele) Szybkę wyciągamy od góry i możemy luzować blachę Dlatego wcześniej pisałem żeby wszystkie kostki podpinać bo teraz będzie łatwiej Aha blacha może wam haczyć o prowadnicę szyb , tak wiec trzeba ja do góry wyciągać ale najpierw trzeba wepchnąć gumę do środka ściągamy blachę odpinamy kostkę przy zamku Z boku drzwi są trzy śruby i jedna zawleczka wyciągamy ja , odkręcamy tą śrubę od strony klamki wyciągamy zawleczkę tam gdzie powinna być wkładka zamka i odczepiamy linke Jak zamek mamy wyciągnięty idą dwa kabelki Czerwony i Niebieski Ucinamy je przy mikro styku , a sam styk wyrywamy Jedziemy z nim do sklepu elektronicznego i dobieramy podobny Pewnie będzie miał 3 nóżki Teraz go wklejamy ALE PAMIĘTAJCIE NA GÓRZE MIKRO STYKU JEST ZAŁĄCZNIK JAK BĘDZIECIE GO WKLEJAĆ MA BYĆ WCIŚNIĘTY Jak wszystko ładnie zalepicie, to czerwony lutujemy do fazy a niebieski dobieramy odpowiednio do nóżki składamy i to by było wszystko u mnie działa Jak by ktoś czegoś nie wiedział pisać :D:D Edytowane 28 Lutego 2012 przez Paxi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel11988 Zgłoś #1013 Napisano 28 Lutego 2012 Paxi ALE PAMIĘTAJCIE NA GÓRZE MIKRO STYKU JEST ZAŁĄCZNIK JAK BĘDZIECIE GO WKLEJAĆ MA BYĆ WCIŚNIETY Jak wszystko ładnie zalepicie, to czerwony lutujemy do fazy a niebieski dobieramy odpowiednio do nóżki Dodac by trzeba było ze przycisk wcisniety(zwarty) przy otwartym zamku, a otwarty(rozwarty) przy zamknietym zamku . W innym przypadku Zarówka znajdujaca sie pod drzwiami jak i wskaznik na wyswietlaczu pokazujacy otwarte drzwi bedą dzialac odwrotnie ;p;p;p;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel11988 Zgłoś #1014 Napisano 28 Lutego 2012 Bartekwww - a do samochodu mozesz wejsc? masz kluczyk? jezeli tak to od wewnatrz pociagasz dwa razy za klamke i masz drzwi otwarte. Tapicerke odkrecasz podnosisz lekko do gory i do siebie ,szybe zabezpieczasz tasma , a blache odkrecasz i podnosisz analogicznie tak jak tapicerke z wyczuciem , ale przedtem musisz tak ustawic szybe zeby odkrecic dwie śruby , nastepnie ja podniesc do góry badz opuscic miechanizm ( jak kto woli). U mnie tez blacha wygladała jakby była przyklejona , ale srubokretem podwazałem dookoła i puscilo ale przykrecona tez powinna byc a jesli nie jest to powinny byc widoczne dziury po śrubach i czasem nie rozwalaj Nitów bo na tym trzyma sie mechanizm szyby . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paxi Zgłoś #1015 Napisano 28 Lutego 2012 Daniel11988 Dodac by trzeba było ze przycisk wcisniety(zwarty) przy otwartym zamku, a otwarty(rozwarty) przy zamknietym zamku . W innym przypadku Zarówka znajdujaca sie pod drzwiami jak i wskaznik na wyswietlaczu pokazujacy otwarte drzwi bedą dzialac odwrotnie ;p;p;p;p Po to są właśnie 3 nóżki na mikro styku żeby odpowiedni podłączyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel11988 Zgłoś #1016 Napisano 28 Lutego 2012 Daniel11988 Po to są właśnie 3 nóżki na mikro styku żeby odpowiedni podłączyć tak tylko wcisniety mikrostyk mozna ustawic przy zamknietym jak i otwartym zamku mysle ze wiesz o co mi chodzi ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedy Zgłoś #1017 Napisano 29 Lutego 2012 http://moto.allegro.pl/zamek-drzwi-przod-l-vw-passat-b5-golf-iv-bora-leon-i2175342956.html warte to coś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekWWW Zgłoś #1018 Napisano 29 Lutego 2012 Bartekwww - a do samochodu mozesz wejsc? masz kluczyk? jezeli tak to od wewnatrz pociagasz dwa razy za klamke i masz drzwi otwarte. Tapicerke odkrecasz podnosisz lekko do gory i do siebie ,szybe zabezpieczasz tasma , a blache odkrecasz i podnosisz analogicznie tak jak tapicerke z wyczuciem , ale przedtem musisz tak ustawic szybe zeby odkrecic dwie śruby , nastepnie ja podniesc do góry badz opuscic miechanizm ( jak kto woli). U mnie tez blacha wygladała jakby była przyklejona , ale srubokretem podwazałem dookoła i puscilo ale przykrecona tez powinna byc a jesli nie jest to powinny byc widoczne dziury po śrubach i czasem nie rozwalaj Nitów bo na tym trzyma sie mechanizm szyby . juz ogarniete, zdjalem boczek przez zamkniete drzwi i podwazylem lekko srubokretem zamek ( ten zatrzask) i drzwi otworzylem. dzieki za rady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paxi Zgłoś #1019 Napisano 1 Marca 2012 speedy Zamek jak zamek, tylko sporo roboty cie czeka i nie wiadomo jak z jego wytrzymałością Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1020 Napisano 1 Marca 2012 http://moto.allegro.pl/zamek-drzwi-przod-l-vw-passat-b5-golf-iv-bora-leon-i2175342956.html warte to coś? W 974 poście masz opinię kolegi który kupił taki zamiennik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach